poniedziałek, 17 lipca 2017

Effect na wyłączność SUPER-PHARM

Kochani,

Nie wiem czy już zauważyliście, ale w Super-Pharm pojawiły się nowości Oillan Effect i tylko tam możecie je dostać.W skład serii wchodzą różne produkty oczyszczające, kojące, nawilżające, rozjaśniające, czy przeciwstarzeniowe.
Ja testowałem kilka produktów, o których pokrótce Wam opowiem.



Żel, jak i tonik zamknięte są w bardzo praktycznych butelkach z pompką. Żel delikatnie oczyszcza, a przy tym nie wysusza i nie podrażnia skóry. Po umyciu nie mam uczucia ściągnięcia, gdyż nie zawiera SLS, natomiast posiada składniki nawilżające. Tonik natomiast jest bardzo kojący , doskonale orzeźwia i przygotowuję skórę na kolejne kroki pielęgnacyjne.


Z kremów wybrałem dla siebie krem nawilżająco-wygładzający pod oczy oraz dwa kremy do twarzy, który posiada lekką konsystencję, dzięki czemu szybko się wchłania. Pozostawia skórę nawilżoną i wygładzoną, a regularne stosowanie wpływa na redukcję oznak zmęczenia, w moim przypadku są to cienie. Jeśli chodzi o działanie przeciwzmarszczkowe to skłaniam się przede wszystkim ku prewencji i wierzę, że stan mojej skóry pod oczami zawdzięczam m.in. takim oto produktom.


Jeśli chodzi o kremy do twarzy to najbardziej zainteresowała mnie linia "żółta", przeznaczona do skóry z przebarwieniami, zmęczonej, pozbawionej blasku. Jako, ze latem unikam produktów z kwasami AHA i BHA (wyjątkiem jest kwas migdałowy) ucieszyło mnie, że producent zastosował tu kwas laktobionowy oraz witaminę C. Krem na dzień ma lekką konsystencję i nadaje się pod krem z filtrem, co bardzo mnie cieszy. Nawilża, ale nie wzmaga wydzielania sebum, myślę, że może być świetną bazą pod makijaż.
Krem na noc jest treściwszy, świetnie odżywia i regeneruje. Rankiem skóra wygląda zdrowiej- jest promienna i rozjaśniona. Zdecydowanie regularne stosowanie poprawia koloryt skóry, wygląda na mniej zmęczoną i jest przyjemniejsza w dotyku.

Po tych kilku produktach mogę stwierdzić, że Oillan wprowadził naprawdę ciekawą serię nowych produktów:)

Ściskam!
Greg

4 komentarze:

  1. Seria jest bardzo fajna, ale nie do mojej skóry. Cieszę się, że jesteś zadowolony z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, interesujące nowości, lubię Oillan

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem pod oczy też z chęcią byśmy wypróbowały :) Ostatnio stosowałyśmy 4 różne kremy i żaden szału nie zrobił :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe nowości, z tej marki miałam tylko żel do mycia twarzy, ale świetnie sie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń