czwartek, 22 czerwca 2017

Wybielanie zębów z pastą od HappyDental!

Kochani,


Z pewnością spektakularne efekty wybielenia zębów osiągnąć możemy w gabinecie stomatologicznym. Jednak niezłe efekty można osiągnąć stosując odpowiednie preparaty w domowym zaciszu i o tego typu produkcie dziś Wam napiszę.


OPALESCENCE SENSITIVE Relief - wybielająca pasta do zębów z fluorem, o świeżym, miętowym smaku

Pasta OPALESCENCE znajduje się w poręcznej tubce, jest miękka i z łatwością możemy zużyć produkt do końca. Pojemność produktu to 133g, a cena obecnie jej cena wynosi 35,90zł - KLIK.



Jej konsystencja jest żelowa, o zielonej barwie.
Posiada dość intensywny, miętowy smak, dla mnie jest dostatecznie orzeźwiający.
Jeśli chodzi o odświeżenie oddechu to pasta sprawdza się bardzo dobrze.
Produkt delikatnie się pieni, a używam szczoteczki sonicznej.

Doskonale oczyszcza zęby, sprawia, że są gładkie i lśniące.
Po dwóch tygodniach stosowania wyglądały na naprawdę bielsze, jest to efekt zredukowania powierzchniowych przebarwień.Pomimo, że tydzień temu pasta mi się skończyła moje zęby nadal są takie jak tuż po "kuracji", zatem pasta ma ewidentnie właściwości niwelujące i zapobiegające przebarwieniom.
Jedynym minusem jak dla mnie jest to, że po dwóch tygodniach prócz świetnych efektów pojawiła się zwiększona nadwrażliwość, ale liczyłem się z tym, tym bardziej, że moje zęby są nadwrażliwe,
Nadwrażliwość ta jednak znacznie się zmniejszyła, gdy łączyłem opisywaną pastę ze specjalną na nadwrażliwość.



czystym sumieniem produkt polecam i zamierzam do niego wracać!:)

Pozdrawiam,
Greg

8 komentarzy:

  1. hm jakoś nie przykładam specjalnej wagi co do pasty do zębów;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam różne pasty wybielające, paski i inne kuracje, ale nie dały efektów. Jedynie nadwrażliwość... U mnie niestety wiele złego z odcieniem zębów dały leki z żelazem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Różne pasty miałam, póki co najlepsze dla mnie sa paski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że daje efekty i ma same zalety

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak daje efekty, to chętnie wypróbuję na swojej klawiaturze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. My już i tak mamy duży problem z nadwrażliwością i musimy używać specjalistycznych past. Dlatego tym razem takiej paście podziękujemy ale pewnie nie jedna osoba będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń