niedziela, 6 października 2013

Duet SORAYA SO PRETTY!

Cześć,

Jakiś czas temu pisałam Wam o pięknie zapakowanych produktach marki Soraya SO PRETTY!
M.in, miałam możliwość testować również kosmetyki do pielęgnacji twarzy z tej linii i dziś właśnie o nich będzie mowa.

SORAYA SO PRETTY! ULTRALEKKI KREM
NAWILŻAJĄCY

Od producenta:

Ten krem to ultralekkie pielęgnacyjne muśnięcie idealne dla młodej cery. Nałożony z samego rana zapewni Twojej skórze nawilżenie i satynową gładkość , bez uczucia obciążenia, czy tłustości. Krem przyjemnie się nakłada i błyskawicznie wchłania, stanowi doskonałą bazę pod makijaż, zarówno ten dzienny, jak i imprezowy. A więc do dzieła!
Polecany do każdego rodzaju cery.
Idealny gdy:
-Twoja cera jest przesuszona,
-Potrzebujesz intensywnego nawilżenia,
-Chcesz, aby Twój makijaż wyglądał perfekcyjnie przez cały dzień.

Opinia:

Krem znajduje się w plastikowym słoiczku o uroczym wyglądzie, opakowanie zawiera 50 ml produktu.


Posiada bardzo przyjemny, morelowy zapach i kolor.
Dzięki lekkiej, aksamitnej konsystencji błyskawicznie się wchłania i nie obciąża skóry.


Rozprowadzanie kremu nie stanowi problemu, pozostawia uczucie świeżości i nawilżenia.
Niweluje uczucie ściągnięcia po umyciu twarzy i zapobiega odwodnieniu.
Tuż po aplikacji skóra staje się jedwabiście gładka i idealnie przygotowana do nałożenia makijażu.
Ja stosowałam go w duecie z kremem BB, o którym przeczytacie poniżej.


SORAYA SO PRETTY! BB KREM

Od producenta:

SO PRETTY! SO PERFECT! Teraz na pewno uśmiechniesz się patrząc w lustro.
BB KREM zadba o wygląd Twojej cery.
Ten multifunkcyjny produkt łączy w sobie zalety kliku kosmetyków i z powodzeniem Ci je zastąpi. Doskonale wypielęgnuje, nawilży i wygładzi skórę, subtelnie poprawi jej koloryt i ukryje niedoskonałości, a dodatkowo zredukuje świecenie się i zapewni matową cerę. Teraz możesz być pewna, że wyglądasz perfekcyjnie.

Polecany do każdego rodzaju karnacji.

BEST BEAUTY FORMULA
 10 w 1
Zapewni Twojej cerze:

  •          Nawilżenie
  •          Wygładzenie
  •          Ochronę przed UV
  •          Matowość
  •          Poprawę kolorytu
  •          Ukrycie niedoskonałości
  •          Pielęgnacyjny komfort
  •          Perfekcyjny wygląd
  •          Naturalność
  •          Promienność

Opinia:

Dzięki niewielkiej, poręcznej i miękkiej tubce kosmetyk zajmuje niewiele miejsca w torebce i od tygodni stale w niej gości. Jego pojemność, jak w przypadku kremu nawilżającego to 50 ml.



Pachnie również morelami, co bardzo mi odpowiada, owocowe zapachy zawsze witam z entuzjazmem.
Konsystencja jest zdecydowanie lekka, krem doskonale rozprowadza się na skórze. Kolor zaliczyłabym do tych jasnych, jest to zdecydowanie jeden z najjaśniejszych kremów BB, jakie miałam okazję testować i tu wielki plus dla marki!


Cenię w nim to, że doskonale wtapia się w koloryt skóry i zapewnia tym samym bardzo naturalny efekt.
Dobrze wyrównuje koloryt i sprawia, że skóra wygląda znacznie lepiej. Wiadomo- nie jest to podkład i od samego początku nie liczyłam, że pokryje moje przebarwienia, czy drobne wypryski; od tego mam korektor.
Ogólne efekt wg. mnie jest matowy, nie zauważyłam żadnego rozświetlenia, a dodam, że mam skórę suchą (jedynie latem przejawia symptomy skóry mieszanej).

Powyżej przedstawiony duet sprawdził się świetnie na mojej skórze i polecam go szczególnie młodym dziewczynom:)

Znacie może produkty Soraya z tej linii? Przyznacie, że już samym opakowaniem bardzo kuszą?:)

Pozdrawiam,
Mika

38 komentarzy:

  1. Chętnie bym go wypróbowała ale boję się bo każdy kosmetyk z Sorayi mnie uczulał:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Soraya, ale przyznam się, że już dawno nic z tej firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie ma śliczne,ale jakoś nadal nie mogę się przekonać do kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowania kosmetyków rzeczywiście ciekawe, zwłaszcza pierwszego kremiku :)
    raczej nie stosuję kosmetyków tej firmy, ale może na ten krem się kiedyś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię Sorayę, ale przyznam się, że już dawno nic z tej firmy nie miałam ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam, że z tej serii są produkty do ciała , ale o kremach do twarzy nie miałam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej linii, ale kusi mnie zawsze w Ross swoim opakowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za tą seria jakoś:P

    OdpowiedzUsuń
  9. O ten ultralekki to fajne rozwiązanie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie:) ale teraz też jest ok od czasu do czasu:)

      Usuń
  10. Ladne opakowania :)
    Na BB bym się nie skusiła, ponieważ nie używam tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no bardzo ciekawa jestem jak ten bb spisze się u mnie, bo jestem fanką pełnego kamuflażu na buzi, ale był jedną z wygranych w konkursie więc muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, nie jest to podkład kryjący, zatem na taki efekt bym nie liczyła:)

      Usuń
  13. Nie przepadam za kosmetykami z soray,a juz tymbardziej za kremami BB. Mam skore problematyczna wiec musze meic cos mocniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zapakowany aż kusi żeby go sobie kupić. ;) Jednak nie dla mojej cery, mam zbyt wrażliwą. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wole unikać takich drogeryjnych specyfików : (

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Sorai miałam chyba tylko balsam ujędrniający, ostatnio go zdenkowałam. Z tej różowej serii jeszcze nic mi się nie trafiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna recenzja. Myślę, że warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam, że Soraya w tej serii ma krem BB :O

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda, że nie widać jak wygląda na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. byłabym zainteresowana tym nawilżającym, wygląda ciekawie!:)
    zapraszam do mnie, nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no właśnie mnie same opakowania już skusiły dawno! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. już druga pochlebna opinia o tym bb :) aż kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda i jasny kolorek, bo przeważnie odcienie bb są dla mnie za ciemne.

      Usuń
  23. Mam z tej serii krem ultranawilżający i nawilżający balsamik do ciała malinowy. Bardzo przyjemne kosmetyki. Kremik jest bardzo, bardzo lekki, w zasadzie można powiedzieć, że zupełnie nie czuć go na twarzy, szybciuko się wchłania i bardzo dobrze nawilża. A balsamik to poezja. Tak pieknie pachnie, że mozna się zakochać. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych produktów ale to fakt że już samym opakowaniem kuszą :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam, ale oba brzmią fajnie, kusi mnie ten krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne opakowania:) kremik mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oba kosmetyki z chęcią bym wypróbowała, bez wątpienia kuszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam ten krem! Jest wspaniały i wszystko, co napisałaś zgadza się z moimi obserwacjami :) Kremu BB nie mam, ale może kupię :) A używałaś może z tej serii peelingu do twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tez mam ten krem BB Soraya ! Jestem nim zachwycona, nie wiedziałam ze za taka cenę jakość produktu moze byc taka wysoka ! Krem naprawde super sie rozprowadza, dopasowuje do kolorytu skory i idealnie pielęgnuje - skora po użyciu jest wygładzona, nawilżona no i wygląda przepięknie. Krem matuje i kryje drobne niedoskonałości ! Polecam super produkt nie tylko ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń