czwartek, 30 stycznia 2014

BlanX White Shock - najlepszy z najlepszych!

Kochani,

To, że BlanX jest wspaniałą i wyjątkową marką to już wiedzieliśmy od dawna.... ale żeby stworzyć coś tak doskonałego.... tego to się nie spodziewaliśmy!

BlanX White Shock - Płyn do higieny jamy ustnej

Od producenta:

Innowacja!
Jedyny na rynku płyn do higieny jamy ustnej z opatentowanym składnikiem ActiluX® aktywowany światłem.
BlanX White Shock Płyn z opatentowanym składnikiem ActiluX® to jedyny płyn perfekcyjnie okalający zęby warstwą ochronną, która pomaga chronić zęby przed przebarwieniami i utrzymać naturalny biały uśmiech. 
Najprostszy sposób na dostarczenie maksymalnej dawki ActiluX®.
  • Działanie wybielające: Actilux® likwiduje pigmenty przebarwiające i przywraca naturalną biel zębów,
  • Działanie antybakteryjne: pomaga usunąć bakterie z mikroflory jamy ustnej,
  • Działanie odświeżające: przyjemny aromat świeżej mięty utrzymuje się praktycznie przez cały dzień.

Opinia:

Opakowanie to sporych rozmiarów butelka, mieszcząca 0,5 litra płynu, kosztuje 25,99, do kupienia Tutaj.


Pierwszy atut płynu- konsystencja: pierwszy raz spotykamy się z tak gęstą konsystencją, nie jest to typowy płyn. Przypomina rzadki żel, przez co jest niezwykle wydajny i wystarczył nam dłużej niż inne tego typu produkty.


Pachnie bardzo intensywnie świeżą miętą, zapach w ustach utrzymuje się znacznie dłużej niż w przypadku innych płynów. Jest dość mocny w  smaku, ale absolutnie nie podrażnia dziąseł i nie uwrażliwia zębów.
Świetnie uzupełnia działanie past BlanX sprawiając, że jama ustna jest idealnie oczyszczona, a oddech długotrwale świeży.
Po zastosowaniu zęby są gładsze i lśniące, z pewnością płyn może przyczynić się do potęgowania wybielania zębów przy różnego typu kuracjach.

Uwielbiamy ten produkt i polecamy go Wam serdecznie.


Stosujecie płyny do higieny jamy ustnej?

Pozdrawiamy,
G&M

18 komentarzy:

  1. no no brzmi zachęcająco, ja muszę uważać z płynami bo mam skłonności do podrażnień niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nigdzie go nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego płynu nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym go spróbowała, bo póki co używam Listerine ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny produkt. Muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tego płynu jeszcze nie miałam, wiem, że pasta jest popularna.

    OdpowiedzUsuń
  7. tak go zareklamowałaś, że chyba warto spróbowac! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używam płynów do płukania ust, nie lubię ich smaków..są dla mnie zbyt ostre.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale po ostatnim płynie, który mnie podrażniał podchodzę bardzo ostrożnie do tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam pastę do zębów taką, ale mnie nie zachwyciła ;p

    OdpowiedzUsuń