niedziela, 25 sierpnia 2013

AKCJA REGENERACJA:)

Kochani,

Dziś napiszemy Wam o produktach Regenerum- do pięt oraz do włosów, nietypowe połączenie:)

Rege­ne­rum - rege­ne­ra­cyjne serum do pięt
    Od producenta:
    • inten­syw­nie nawilża i odży­wia suchą skórę pięt
    • rege­ne­ruje spę­kany i uszko­dzony naskórek
    • zwięk­sza prze­pusz­czal­ność war­stwy rogo­wej naskórka oraz uła­twia jego złuszczenie
    • zabez­pie­cza przed pękaniem
    • ma wła­ści­wo­ści antyseptyczne

    Dzięki temu chroni skórę przed odwod­nie­niem i prze­su­sze­niem, wspo­maga rege­ne­ra­cję widocz­nych spę­kań oraz chroni przed powsta­wa­niem nowych bruzd.
    Opinia:

    Produkt znajduje się w niewielkiej, miękkiej tubce. Jego pojemność to 30 g.


    Posiada żółty kolor i przyjemny, świeży zapach olejku z drzewa herbacianego.


    Konsystencja serum jest gęsta, zbita (produkt dzięki temu jest wydajny), w kontakcie ze skórą staje się lżejsza, przez co bezproblemowo się rozprowadza. Pozostawia na skórze lekki film.

    Od razu zaznaczam, że przed zastosowaniem miałem bardzo suchą, odwodnioną i popękaną skórę na piętach.
    Pierwsze wrażenia jakie wywarł na mnie ten preparat były bardzo pozytywne- po kilku aplikacjach na noc, rano skóra nie była już tak stwardniała, sucha i nie łuszczyła się tak intensywnie.
    Już po kilkunastu dniach regularnego stosowania mogłem cieszyć się zadbaną, zdrową skórą pięt i przy okazji stóp, gdyż odrobinę serum wcierałem w stopy.
    Regenerum doskonale radzi sobie z problemem suchej, zniszczonej skóry na piętach i zabezpiecza je przed pękaniem, a właściwości prewencyjne uważam za jedne z najważniejszych.
    Wspaniały skład produktu sprawia, że będę po niego sięgał z wielką przyjemnością.



    Rege­ne­rum - rege­ne­ra­cyjne serum do wło­sów

    Od producenta:

    Rege­ne­rum rege­ne­ra­cyjne serum do wło­sów spra­wia, że włosy są znów mięk­kie, gład­kie, błysz­czące i zdrowe na całej dłu­go­ści. Rege­ne­rum wzmac­nia i rege­ne­ruje znisz­czone włosy, napra­wia­jąc uszko­dze­nia powstałe na sku­tek dzia­ła­nia czyn­ni­ków zewnętrz­nych oraz zabie­gów ter­micz­nych (np. susze­nie, pro­sto­wa­nie), che­micz­nych (np. trwała kolo­ry­za­cja) i mecha­nicz­nych (np. wią­za­nie wło­sów).
    • inten­syw­nie wzmac­nia i rege­ne­ruje włosy
    • uła­twia roz­cze­sy­wa­nie oraz ukła­da­nie włosów
    • zapo­biega pusze­niu się włosów
    • nadaje wło­som blask, gład­kość i zdrowy wygląd
    • nawilża i odży­wia skórę głowy

    Sposób użycia:
    Może być sto­so­wane jako okre­sowa kura­cja lub przez cały rok. Serum należy nakła­dać na umyte, wil­gotne włosy. Następ­nie dokład­nie wma­so­wać we włosy od nasady, aż po same końce. Po około 5–10 minu­tach dokład­nie spłukać.
    Sto­so­wać dwa razy w tygo­dniu lub czę­ściej, w zależ­no­ści od indy­wi­du­al­nych potrzeb.

    Opinia:

    Serum do włosów posiadam w saszetkach po 6 ml każda.
    Do jednej aplikacji potrzebuję dwóch takich saszetek.


    Już na samym początku spodobała mi się lekka, kremowa konsystencja serum oraz intensywny, piękny, kwiatowy zapach.


    Świetnie rozprowadza się na włosach i na długo pozostawia ten cudowny zapach.
    Po tych kilku aplikacjach muszę przyznać, że moje włosy, ostatnio nieco przesuszone stały się gładsze, bardziej podatne na układanie i lśniące.
    Mam skłonności do świądu skóry głowy, często tak się dzieje po jakimś kosmetyku, w tym przypadku mam wrażenie, że serum odżywia i koi skórę głowy- tego się nawet nie spodziewałam/

    Regenerum to także inne produkty do intensywnej pielęgnacji, o wszystkich poczytać możecie TUTAJ.

    Znacie te produkty? Jeżeli tak to podzielcie się z nami opiniami:)

    Pozdrawiamy,
    G&M

    22 komentarze:

    1. Ja się zastanawiam nad Regenerum do paznokci

      OdpowiedzUsuń
    2. Nie mam problemów ze stopami, więc bardziej ciekawi mnie opcja do włosów :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Słyszałam już wiele o tej wersji do paznokci i w sumie teraz zainteresowały mnie jeszcze te dwie wersje :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Z regenerum kojarzę tylko produkty do paznokci. NIe miałam ich choć dużo dobrego czytałam ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Bardzo lubię zapach drzewa herbacianego spodobałby mi się ten żel :)

      OdpowiedzUsuń
    6. tych saszetek do włosów jeszcze nigdzie nie widziałam...

      OdpowiedzUsuń
    7. Niestety nie znam żadnego produktu tej marki ;)

      OdpowiedzUsuń
    8. pierwszy raz widzę ten pierwszy produkt, a bardzo by mi pomógł:)

      OdpowiedzUsuń
    9. regenerum posiadam do paznokci,ale jeszcze nie doczekało się swojego czasu za bardzo:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ja nie miałam żadnego regenerum ale właśnie skłaniam się ku temu do paznokcie

        Usuń
    10. Moim piętom by się przydało.
      Dołączam do grona obserwatorów, jak chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie w wolnej chwili!

      OdpowiedzUsuń
    11. Nie spodziewałam się, że to serum do pięt zadziała tak dobrze. Może się na nie skuszę jak pozużywam zapasy :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Nigdy nie używałam, ale często kupuje przeróżne środki do włosów ponieważ marzą mi się takie bardzo gładkie. Ostatnio przez przypadek umyłam włosy 2 razy odzywką i na drugi dzień miałam tak delikatne włosy jak po wyprostowaniu. Jedyny minus to ich puszenie po przeczesaniu szczotką. Ale naprawdę polecam : D

      OdpowiedzUsuń
    13. Uwielbiam regenerum ale do paznokci ;)

      OdpowiedzUsuń
    14. Moje włosy potrzebują czegoś takiego

      OdpowiedzUsuń
    15. Słyszałam o regenerum, ale jeszcze nigdy nie używałam....

      OdpowiedzUsuń
    16. Serum do włosów mnie kusi i to bardzo :)

      OdpowiedzUsuń