poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Serum do rzęs marki L'biotica

Kochani,

Dbamy o naszą skórę, włosy, a o rzęsach czasmai zapominamy, a są one przecież tak wielkim atutem kobiety:)
Dziś przedstawiam Wam produkt, który w ostatnich tygodniach towarzyszył mi na co dzień.

L'biotica - aktywne serum do rzęs

Od producenta:
  • pobudza rzęsy oraz brwi do naturalnego wzrostu, hamuje wypadanie rzęs
  • odżywia i nadaje im naturalny połysk
  • zawiera innowacyjny kompleks ActiveLash
Aktywne serum do rzęs z innowacyjnym kompleksem ActiveLash stymuluje naturalny wzrost rzęs, zapobiegając ich wypadaniu. Silnie regeneruje rzęsy i brwi, przywracając im zdrowy wygląd.
KERATYNA uzupełnia niedobór składników budulcowych rzęs oraz zwiększa ich sprężystość i elastyczność
L-ARGININA (aminokwas) aktywuje wzrost rzęs, wydłuża fazę ich wzrostu
PROWITAMINA B5 zapewnia rzęsom i brwiom większą wytrzymałość, nadaje im piękny, naturalny połysk

Sposób użycia:
Serum stosować na dzień, na oczyszczone rzęsy i brwi, nakładając od nasady rzęs za pomocą wygodnej, silikonowej szczoteczki. Ułatwia to wnikanie substancji aktywnych do korzeni rzęs i zapewnia skuteczność jego działania. Preparat może być używany jako baza pod makijaż, także przez osoby noszące soczewki kontaktowe.
Dla osiągnięcia najlepszego efektu kuracji, stosować przez minimum 30dni.
Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników preparatu.
Nie zawiera konserwantów!

W ofercie dostępny również:
L’biotica Regenerujący krem do rzęs (na noc)

Opinia:

Jeśli chodzi o opakowanie to nie pozostawia niczego do życzenia, jest wygodne i poręczne.
7 ml produktu kosztuje około 13 zł, ale widziałam również taniej.


, dzięki silikonowej szczoteczce produkt aplikuje się szybko i precyzyjnie.

Jest to produkt o nienachalnym, szybko ulatniającym się zapachu, posiada lekką, jakby żelową konsystencję.

Chciałabym podkreślić, że początkowo miałam wielkie obawy co do tego produktu, gdyż zdarza się, że oczy mi łzawią i są zaczerwienienie nawet po bardzo delikatnym kremie pod oczy, tuszu do rzęs, odżywkach do rzęs. W tym przypadku na szczęście nie doświadczyłam jakichkolwiek skutków ubocznych.

Już po tygodniu zauważyłam pierwsze efekty- moje bardzo łamliwe rzęsy wypadały w mniejszej ilości.
 Stały się bardziej lśniące. Po 5 tygodniach wypadanie ograniczyło się o ok. 90 %, bardzo rzadko się teraz zdarza, że teraz jakaś rzęsa mi wypadnie i trafi do oka... co było dla mnie sporym problemem.
Kuracja spowodowała, że moje rzęsy nie tylko przestały ciągle wypadać, również przywróciła im zdrowy wygląd, piękny połysk, są również dłuższe.


Reasumując:
L'biotica jeszcze mnie nigdy nie zawiodła, swoim nowym produktem udowadnia, że kosmetyk może być skuteczny i mieć przystępną cenę. Zamierzam powtórzyć kurację i zakupić krem do rzęs na noc.

Czy dbacie o rzęsy? Podzielcie się swoimi sprawdzonymi sposobami na zdrowe i piękne rzęsy:)

Miłego dnia!
Mika

29 komentarzy:

  1. Nigdy nie dbałam jakoś szczególnie o rzęsy, ale odkąd używam często tuszu, widzę, że się osłabiły, więc chyba się skuszę na to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już dużo pozytywnego o tym serum,jak skończy mi się obecne (tzn pomadka z alterry którą stosuje na rzęsy) to mam właśnie w planach je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też czytałam pozytywy o tym serum, ja na dzień dzisiejszy od czasu do czasu smaruję olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam inny produkt z tej firmy do rzęs mm średni jest :P

    OdpowiedzUsuń
  5. tego nie miałam ale z chęcią się na nie pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat w rzęsy wcieram za pomocą starej szczoteczki od mascary olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cena super,szkoda ze jej nie kupilam jak byla w pl....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę właśnie poszukać jakiejś odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Póki co ja nie używam tusz do rzęs... No może czasami :P

    Zaobserwujesz i skomentujesz? Dopiero zaczynam. ----> Seszel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam to serum. W połączeniu z kremem do rzęs też z L'biotica na noc świetnie działa. Po 1 mniej wypadają, a po drugie są faktycznie gęściejsze i dłuższe. Nigdy nie miałam problemu z rzęsami, zawsze były długie i ładne, ale były krótkie przy kącikach, tam się najbardziej łamały, a teraz mam równej długości i są gęściejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja stosowałam Revitalash, po nim faktycznie rzęsy stały się dłuższe, teraz muszę z kolei powrócić do rycynowego olejku, by je trochę pogrubić i nadać im głębszej czerni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie stosowałam,ale muszę się rozejrzeć za czymś,bo moje rzęsy są marne ostatnio:(

    OdpowiedzUsuń
  13. jezeli ten preparat ogranicza wypadanie rzes, mi jak najbardziej pasuje taki kosmetyk i kupuje go bez zastanowienia :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na rzęsy stosuję jedynie olejek rycynowy, ale to serum z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wypróbuję.
    Póki co mistrzem w pogrubianiu i przyciemnianiu rzęs był olejek rycynowy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam sprzeczne recenzje o tym serum, chyba dopóki sama nie spróbuję to się nie dowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam to serum ale trochę nieregularnie je stosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podstawa to regularne stosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie miałam... Ale chętnie spróbuje;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie próbowałam takich wynalazków do rzęs, ale wiele się naczytałam o zbawiennym działaniu olejku rycynowego i mocno sie zastanawiam, czy takiej kuracji sobie nie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam krem do rzęs z tej firmy i jestem z niego bardzo zadowolona:D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja stosuję odżywkę, zawsze pod tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. na szczęście mi nie wypadają, ale chciałabym, żeby były gęściejsze? zadziała?

    OdpowiedzUsuń
  24. ja używałam kremu do rzęs z tej firmy i mi urosły:P może i na to serum się zdecyduję?;>

    OdpowiedzUsuń
  25. jak wykończę krem od nich to zabiorę się za to serum:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda że nie widziałam tej odżywki, kiedy niedawno byłam w Polsce.
    Przydałaby mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam to serum do rzęs i go stosuję na dzień pod tusz. Na noc wsmarowuję krem do rzęs. Razem działa rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń