piątek, 9 sierpnia 2013

Lirene Stop Cellulit- akywny balsam i kremowa maska do ciała

Kochani,

Niedawno prezentowałamWam oczyszczające kosmetyki STOP CELLULIT marki Lirene.
Dziś napiszę o produktach do pielęgnacji właśnie tej gamy.

Lirene Stop Cellulit - Aktywny balsam antycellulitowy

Od producenta:

Zwalczaj 5 przyczyn powstawania cellulitu. 
Redukcja obwodu uda nawet do 4cm!

CZY TEN KOSMETYK JEST DLA CIEBIE?

Aktywny balsam antycellulitowy Stop Cellulit został stworzony dla skóry z widocznym cellulitem.
Marzysz o pięknej sylwetce i jędrnej skórze bez cellulitu?

Aktywny balsam antycellulitowy zapewnia niezwykle skoncentrowane i silne działanie antycellulitowe. Formuła balsamu wzbogacona kompleksem pięciu składników aktywnych ma na celu działanie na 5 znanych przyczyn cellulitu. Balsam doskonale nawilża i wygładza skórę, a orzeźwiający zapach grejpfruta gwarantuje przyjemne doznania dla zmysłów.

Opina:

Balsam znajduje się w bardzo poręcznym opakowaniu, pomarańczowy kolor należy do moich ulubionych, zatem już na samym początku mnie zainteresował. Opakowanie zawiera 250 ml produktu.


Piękny, naturalny zapach grapefruita - mojego ulubionego owocu bardzo zachęcił mnie do regularnego stosowania.
Konsystencja jest lekka, nie jest zbyt gęsta, ani za rzadka. Doskonale rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania.


Pozostawia skórę gładką, delikatną i intensywnie nawilżoną.
Systematycznie stosowany wystarczył mi na 4 tygodnie testów.
Nie mam wielkiego problemu z cellulitem i z tkanką tłuszczową, muszę przyznać, że dzięki temu produktowi moja skóra stała się bardziej jędrna i elastyczna- na czym zależało mi najbardziej.
Zauważyłam również, iż jej koloryt znacznie się wyrównał.
Wraz z innymi kosmetykami z gamy sprawił, że mój cellulit faktycznie uległ redukcji.


Lirene Stop Cellulit - Antycellulitowa kremowa maska do ciała

Od producenta:

Zwalczaj 5 przyczyn powstawania cellulitu. 

CZY TEN KOSMETYK JEST DLA CIEBIE?

Antycellulitowa kremowa maska do ciała Stop Cellulit została stworzona do pielęgnacji skóry z cellulitem.

Marzysz o pięknej sylwetce i jędrnej skórze bez cellulitu?

Antycellulitowa kremowa maska do ciała wraz z żelem pod prysznic i peelingiem antycellulitowym tworzy kompleksowy program pielęgnacyjny. Dzięki zastosowanym specjalistycznym składnikom aktywnym maska redukuje obwód uda nawet o 2,5cm.


Opinia:

Maska znajduje się w saszetce, która mieści 25 ml produktu.

Pachnie jak wszystkie, dotąd znane mi produkty Lirene STOP CELLULIT - świeżym grapefruitem.
Konsystencję posiada zwartą, gęstą, bezproblemowo rozprowadza się na skórze.


Maska jest do jednokrotnego użycia, po zrobieniu peelingu z tej serii nałożyłam ją na ciało energicznie masując. Po upływie około 20 minut wmasowałam pozostałości preparatu.

Maska dogłębnie nawilżyła i odżywiła moją skórę, bardzo zaskoczył mnie efekt mocnego ujędrnienia i błyskawicznej poprawy sprężystości.

Reasumując:
Wspaniale jest, gdy kosmetyki nie tylko ładnie pachną i przyjemnie się je stosują, ale przede wszystkim działają. Tak też jest w przypadku marki Lirene, której produkty nigdy mnie nie zawiodły.
Należy pamiętać, że walka z cellulitem, czy też tkanką tłuszczową wymaga naszego zaangażowania zw wielu kwestiach, nie ma co liczyć, że sam kosmetyk zdziała cuda- najważniejsza jest dieta i ćwiczenia.
Idealnym uzupełnieniem jest pielęgnacja i tutaj kosmetyki Lirene sprawdzają się doskonale!

Znacie te produkty? Co u Was na cellulit działa najlepiej?

Pozdrawiam,
Mika

18 komentarzy:

  1. nie używałam nigdy tych produktów, ale fajnie wiedzieć, że rzeczywiście działają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja niestety nie mam dobrego zdania o tym antycelulitowym balsamie.
    Nie zrobił nic z obiecanych rzeczy poza wygładzeniem i nawilżeniem.
    Nie mam za bardzo celulitu, ale jak ścisnę skórę, to widać. Balsam w ogóle sobie z tym nie poradził;/ Nie ujędrnił, nie napiął. A tyle kasy za niego dałam;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście należę do grona osób, które nie mają cellulitu. Aż dziwne to jest :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się rozglądnąć za ta maską, ile ona kosztuje??

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam ale balsam mnie bardzo skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten balsam i regularnie go stosuję
    jest moim ulubionym kosmetykiem antycellulitowym ze względu na ten przecudny zapach

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mój celulit to tylko dieta i ćwiczenia pomagają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba produkty chętnie bym wypróbowała szczególnie ze względu na zapach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ;) Co do kremu z Organix na początku, jak go stosowałam, to nie miałam jakiś wulkanów. Potem miałam krótką przerwę i zaczęłam stosować inny krem, który niestety spowodował u mnie spory wysyp. Ostatnio wróciłam do niego i ładnie mi się wszystko uspokaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze, że się spisują, to jest najważniejsze:) nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam ale kiedys mialam z lirene cos podobnego, w podobnych opakowaniach i opisie oni chyba powielają swoje kosmetyki tylko w innych opakowaniach ale pewnie sie mylę;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię Lirene obecnie mam ich krem- żel do buzi i żel pod prysznic:) jestem zadowlona, nie pamiętam, żeby coś od nich mi nie pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę się zaopatrzyć w ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. odkad wyszla ta seria stosuje peelingu stop cellulit i nic tak nie zdziera jak on :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się wreszcie skusić ;) Brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń