środa, 7 sierpnia 2013

Lirene- owocowe żele pod prysznic

Witajcie!

Nie od dziś uwielbiamy owoce i nie wyobrażamy sobie bez nich życia.
Kosmetyki z wyciągami z owoców i owocowymi zapachami są przez nasz szczególnie lubiane i dzisiaj właśnie chcemy Wam przedstawić produkty Lirene, które z owocami mają sporo wspólnego.

Lirene - Żel pod prysznic Kusząca Gruszka

Od producenta:

Owocowa eksplozja energii pod prysznicem!
Żel pod prysznic Lirene to niezwykłe połączenie delikatnej pielęgnacji skóry z codzienną dawką energii oraz owocową ucztą dla zmysłów.

Wyjątkowo lekka formuła żelu łączy w sobie aromatyczną i pełną energii nutę soczystej gruszki ze słodyczą jabłka i melona.

Zawarty w żelu wyciąg z gruszki doskonale pielęgnuje skórę, pozostawiając ją miękką i jedwabiście delikatną przez cały dzień.


Lirene - Żel pod prysznic Soczyste Winogrona

Od producenta:

Owocowa eksplozja energii pod prysznicem!
Żel pod prysznic Lirene to niezwykłe połączenie delikatnej pielęgnacji skóry z codzienną dawką energii oraz owocową ucztą dla zmysłów.

Kusząco świeża formuła żelu, łącząca w sobie aromatyczną słodycz soczystych winogron przełamaną orzeźwiającym zapachem cytrusów,zapewni wyjątkowe chwile prawdziwej przyjemności pod prysznicem.

Zawarty w żelu wyciąg z winogron doskonale nawilża skórę, pozostawiając ją aksamitnie miękką i delikatną przez cały dzień.


Lirene - Żel pod prysznic Rajski Granat

Od producenta:

Owocowa eksplozja energii pod prysznicem!
Żel pod prysznic Lirene to niezwykłe połączenie delikatnej pielęgnacji skóry z codzienną dawką energii oraz owocową ucztą dla zmysłów.

Urzekająco świeża formuła żelu kryje w sobie rozkoszną i pełną słodyczy nutę dojrzałego granatu, która zamieni Twój codzienny prysznic w chwilę relaksu i zapomnienia.

Zawarty w żelu wyciąg z granatu doskonale odżywia, pozostawiając skórę gładką i delikatną przez cały dzień.

Opinie:

Każdy żel posiada poręczne, wygodne opakowanie.


Konsystencja żeli nie jest ani gęsta, ani za rzadka, dobrze się pieni.
Dla przykładu przedstawiamy konsystencję wariantu "Kusząca gruszka" :


Kolory żeli są bardzo energetyzujące, pobudzające i wyraziste.
Pierwszą, wielką zaletą produktów, o jakiej teraz pomyśleliśmy jest zapach.
Ewidentnie wyczuwamy intensywną woń owoców, w przypadku żeli Lirene nazwa jak najbardziej nawiązuje do stanu faktycznego i zapewniamy, iż dla przykładu "Soczyste winogrona" pachną właśnie tymi owocami, dodatkowo jeszcze wyczuwamy nuty cytrusowe.

Już sam zapach sprawia, że prysznic z użyciem tych produktów jest bardzo przyjemny, poprawia samopoczucie i dodaje energii.

Od żelu pod prysznic głownie oczekujemy skutecznego oczyszczania skóry, bez wysuszenia, czy podrażnienia.
W tym przypadku tak właśnie jest- żele oczyszczają skórę z wszelkich zanieczyszczeń, odświeżają i sprawiają, że skórą pięknie pachnie. Nie ma mowy o uczuciu "ściągnięcia", wysuszeniu, czy też podrażnieniu.
Pozostawiają skórę miękką i delikatną.

Reasumując:
Codzienna dawka energii, delikatna higiena i pielęgnacja oraz owocowa uczta dla zmysłów- tak byśmy określili owocowe żele pod prysznic Lirene. Dzięki tym kosmetykom jesteśmy pewni, że pod naszym prysznicem długo nie zawita rutyna. Dodamy na koniec jeszcze, że każdy wariant okazał się wspaniały, ale jednogłośnie naszym ulubionym żelem stał się gruszkowy:)

Zapraszamy do sklepu Lirene:  tutaj.

Znacie żele Lirene? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiamy,
Greg&Mika

24 komentarze:

  1. wąchałam wszystkie w drogerii, fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z nich nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tych żeli, ale lubię owocowe zapachy pod prysznic, zwłaszcza granat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego z tych żeli, ale zapachy kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, nie miałam jeszcze żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. mm nie stosowałam ale hmm kuszą ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością capnęłabym gruszkę - jeden z moich ulubionych owocowych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nie miałam żadnego żelu od Lirene! Muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten z granatem to bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gruszka mnie najbardziej interesuje:)
    @ kapelusik kupiłam za 23 zł plus przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wykończę swoje żele pod prysznic na pewno skuszę się na te.
    Uwielbiam orzeźwiające zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych żeli, ale chętnie bym poznała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Generalnie ja bardzo lubię produkty Lirene, nie pamiętam żeby cos się u mnie nie sprawdziło:) Sięgnęłabym chyba po czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rajski granat bardzo kuszący. Do tej pory nie miałam okazji testować tych żeli:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się i opakowania, i wizja zapachu owoców. Kiedyś z pewnością się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam rajski granat, łądnie pachnie no i cena jak na Lirene jest dość niska :P
    Jednak nie wiem czy kupię ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam żadnego... Ale gruszka mnie strasznie kusi;p
    Pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale po tym poście stwierdzam, że nie tylko gruszka tu kusi:)

    OdpowiedzUsuń