środa, 21 sierpnia 2013

Femi- moc olejków eterycznych..

Witajcie:)

O kosmetykach Femi mogliście już niejednokrotnie poczytać na naszym blogu.
Dzisiaj macie kolejną okazję, zapraszamy!!

Femi - Blanca 100% mieszanina olejków eterycznych

Od producenta:

Blanca jest to kompozycja przeznaczona do pielęgnacji cery mieszanej, tłustej i trądzikowejZastosowana wraz z Olejowym wyciągiem z nagietka wspiera procesy gojenia skóry. Zastosowana w kominku aromaterapeutycznym przynosi intelektualną lekkość i łagodzi przeciążenia emocjonalne. Zalecana jest również w okresie nasilonych infekcji dróg oddechowych.
Zawiera szlachetne olejki eteryczne z drzewa herbacianego, cytryny, drzewa różanego i bergamotki.
Kilka kropli olejku eterycznego dodanych do biooleju bazowego stanowi wspaniały, osobisty kosmetyk do masażu oraz codzienniej pielęgnacji twarzy i ciała. Olejki eteryczne dodane do kominka aromaterapeutycznego nasycają powietrze wspaniałą, naturalną wonią niosącą relaks i dobre samopoczucie.
Jak zapewne wiesz, stres przyczynia się do przyspieszonego starzenia się skóry.Aromaterapia to sprawdzony sposób na przyjemny relaks. Wybierz swój ulubiony olejek eteryczny, który odpręży Twój umysł i wygładzi rysy Twojej twarzy.

Opinia: 

Olejek zamknięty jest w szklanej buteleczce, opakowanie zawiera 10 ml produktu, jego cena to 78 zł.


Dzięki świetnemu dozownikowi produkt łatwo wydobyć z opakowania w interesującej nas ilości.
Konsystencja jest dość rzadka.


Tuż po otwarciu wydobywa się intensywny zapach olejków, w tym przypadku bardzo świeże; roślinne ziołowe, cytrusowe nuty.

Jeśli chodzi o właściwości pielęgnacyjne to stosowałem go na dwa sposoby: jako dodatek do glinek kosmetycznych (zielonej i czerwonej) oraz punktowo na wypryski.
Kilka kropli olejku Blanca  dodanych do maseczki z glinki powoduje, iż maseczka posiada piękny, intensywny zapach, dzięki czemu można się wyciszyć, zrelaksować, odprężyć.
Działanie takiej maseczki jest znacznie mocniejsze w moim odczuciu, cera staje się jeszcze czystsza, gładsza i bardziej promienna.
Stosując miejscowo na wypryski nierozcieńczony olejek doczekałem się szybkich efektów w walce z niedoskonałościami- działanie jest porównywalne, a nawet lepsze niż wysokiej jakości preparatów punktowych na wypryski. Nie ma mowy w tym przypadku o podrażnieniu, czy wysuszeniu.

Po męczącym, stresującym dniu, przed pójściem spać nakrapiam poduszkę kilkoma kroplami i  staram się zasnąć. Dzięki olejkowi moje samopoczucie ulega poprawie i zasypiam szybciej.

Stosowałem również olejek przy problemach z katarem, wdychanie produktu ewidentnie ułatwiało mi oddychanie.


Jest to produkt o wielu zastosowaniach i w każdym sprawdza się doskonale.
Olejek możecie zakupić TUTAJ, o innych olejkach marki Femi możecie poczytać TU.

Korzystacie z dobrodziejstw olejków eterycznych?

Pozdrawiam,
Greg

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam olejki ale cena też jest niezła. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Femi, a olejki stosuję z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym je przetestowała, ale cena od razu skreśla tą możliwość...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten olejek:) na wypryski by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena jest powalająca, niestety nie dla wszystkich jest taki olejek :]

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam olejki :) tych jeszcze nie miałam ;) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, oj chyba mój mężczyzna by mnie ukrzyżował jakbym kupiła taką małą buteleczkę za prawie 80 zł;D A tak serio, to lubię olejki, ale lubię te tańsze;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię olejki eteryczne :) Szkoda, że ten jest taki drogi.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy ten olejek. Szkoda, że taki drogi.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam olejki....tyle dobrego moga zdziałać..ale nie do konca znałam ich zastosowanie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. zbieram się do kupna kilku olejków w rossmanie :)
    zapraszam
    http://takingcareofhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach na pewno przypadł by mi do gustu, ale cena nieco mnie jednak odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja do tej pory nie używałam takich olejków, ale może kiedyś się na jakiś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Korzystam z olejków, ale ciężko kupić dobre.

    OdpowiedzUsuń