czwartek, 23 marca 2017

Bo o ząbki trzeba dbać!

Kochani,

To, jak bardzo należy dbać o higienę jamy ustnej wie z pewnością spora większość nas, ale tak, jak wiedzą to Państwo ze sklepu happydental.pl nie wie chyba nikt :)
Zapraszam zatem na recenzję produktów z tego właśnie sklepu :)


SPLAT PROFESSIONAL BIOCALCIUM PŁUKANKA DENTYSTYCZNA  & ORAL-B ESSENTIALFLOSS WOSKOWANA NIĆ DENTYSTYCZNA



Opakowanie to średnich rozmiarów butelka, mieszcząca 275ml płynu, kosztuje 16,50zł, do kupienia Tutaj.


Pierwszy atut płynu- konsystencja:jest gęsta, trochę jakby żelowa, nie jest to typowy płyn. Poprzez swoją konsystencję przez co jest niezwykle wydajna i wystarczyła mi na dłużej niż inne tego typu produkty.
Ma delikatny zapach i smak, jak dla mnie specyficzny, oprócz mięty czuję coś jeszcze, ale ciężko mi doprecyzować co. Szybko się jednak do tego smaku przyzwyczaiłem i nawet się polubiliśmy, aczkolwiek wolałbym czuć intensywniejszy smak mięty.. Mie czuć żadnego pieczenia, nie zawiera alkoholu, jest to bardzo delikatny płyn. Przyjemnie i długotrwale odświeża oddech, działa kojąco na dziąsła. 
Świetnie uzupełnia działanie past sprawiając, że jama ustna jest idealnie oczyszczona, a oddech długotrwale świeży.
Po zastosowaniu zęby są gładsze i lśniące, ale najważniejsze jest to, że moje wrażliwe zęby nie są po zastosowaniu tak reaktywne, zmniejszyło się to o wiele, procentowo ciężko mi to określić- badań nie prowadziłem:)
Generalnie jestem bardzo zadowolony z produktu i ma praktycznie wszystkie zalety na których mi zależało.


Nigdy nie należy zapominać o nitkowaniu przestrzeni międzyzębowych.
Regularne ich czyszczenie nicią dentystyczną zapobiega powstawianiu próchnicy, chorobom dziąseł nieświeżemu zapachowi z ust. Resztki pokarmowe i bakterie odkładają się wokół wszystkich zębów.
Szczoteczka nie dociera do wielu zakamarków jamy ustnej podczas klasycznego czyszczenia zębów. Zanieczyszczone przestrzenie międzyzębowe i zalegający w nich pokarm jest rozkładany przez bakterie. Może wówczas dojść do zapalenia dziąseł.



Najczęściej próchnica atakuje zęby w przestrzeniach międzyzębowych, w których higiena jamy ustnej jest bardzo utrudniona. Zalegające bakterie są również źródłem wielu chorób dziąseł oraz są odpowiedzialne za powstanie przykrego oddechu w jamie ustnej.
Regularne stosowanie nici  pozwala skutecznie oczyścić przestrzenie międzyzębowe, wiele takich nici ma także fluor, który dodatkowo zabezpiecza przestrzenie. Ja stosowałem ostatnio nić Oral-B, któa jest całkiem przyjemna w stosowaniu, nie rozdawaja się jak inne, co bardzo mnie denerwowało przy innych nitkach.

Jej cena to 8,90zł za 50m, więc cena też atrakcyjna - KLIK.

Ściskam,
Greg

5 komentarzy:

  1. ja właśnie zwróciłam od dentysty, byłam na czyszczeniu kamienia, w tym miesiącu to była 3 z 4 wizyt, niestety. często odwiedzam dentystę dbam o zęby ale niestety są bardzo wrażliwe

    OdpowiedzUsuń
  2. Regularne stosowanie nici to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasze się nie rozdwajają ale chyba nie mają fluoru... chociaż musimy zwrócić uwagę na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nici Oral B używam od lat. To chyba najlepszy produkt tego typu na rynku.

    OdpowiedzUsuń