niedziela, 26 marca 2017

Taki, jak lubię- czyli bez soli aluminium :)

Cześć,

Od prawie roku stosuję wyłącznie naturalne dezodoranty, bez soli aluminium.
Pomimo, że nie działają one tak intensywnie jak produkty z tym składnikiem to mając świadomość, że w żaden sposób mi nie zaszkodzą jestem w stanie się poświęcić :)




Just - Dezodorant w sprayu 

Dezodorant Just zamknięto w poręczną, plastikową butelkę z atomizerem. 75ml kosztuje 86zł.




Należy go stosować niewielkie ilości, aby nie spływał, gdyż jak w przypadku zdecydowanej większości tego typu produktów ma postać płynną.
Mamy tu do czynienia z naturalnym, ziołowym zapachem (szałwia), dość intensywnym- mnie on odpowiada, ale jak w przypadku każdego zapachu- znajdą się zwolennicy, jak i przeciwnicy. Pomimo alkoholu na początku składu jest on słabo wyczuwalny.
Kosmetyk ten sprawia, że skóra pod pachami pozostaje sucha przez kilka godzin, nie jestem w stanie napisać ile dokładnie, gdyż to zależy od wielu jak wiecie czynników.
Zdecydowanie daje uczucie świeżości i chroni przed przykrym zapachem. Po jakimś czasie skóra pod pachami staje się wilgotna, ale nadal nie czuć niemiłego zapachu potu, a to już wielki atut.
Ja odrzuciłem "standardowe", ogólnodostępne dezodoranty na rzecz tych naturalnych i bardzo je sobie cenię, gdyż wiem, że sole aluminium to nic dobrego :)
Każdy musi jednak zdecydować samemu co wg. niego jest szkodliwe, opinii jest wiele...
Ja od siebie tylko podsumuję, że jestem bardzo zadowolony z działania produktu, szkoda, że nie jest trochę tańszy, ale za wysoką jakość trzeba więcej zapłacić:)


Pozdrawiam,
Greg

6 komentarzy:

  1. Przyznam, że dość nietypowo wygląda :) Zanim nie przeczytałam, że to dezodorant to długo się zastanawiałam co ta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również używam takich dezodorantów - przy zmianie diety na bardziej zdrową zauważyłam, że nie potrzebuję już mocnych dezodorantów :) Do tego zwiększyłam ilość wody, którą piję i to pewnie również ma swój wpływ. Założyliśmy w kuchni filtr na ujęciu wody aby mieć łatwy dostęp do zdrowej wody i nie nosić jej ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie mnie zaskoczyło. Ciekawie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie te bardziej naturalne dezodoranty nie sprawdzają się. Przez chwilę działają idealnie, a potem mam wrażenie, że skóra się do nich przyzwyczaiła i przestają spełniać swoją podstawową funkcję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko jest znaleźć dobry dezodorant bez soli aluminium, ja jestem zakochana w Eisenbergu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego typu dezodoranty są o niebo lepsze niż te typowo drogeryjne 😉

    OdpowiedzUsuń