wtorek, 7 maja 2013

DERMEDIC NORMACNE THERAPY w walce z niedoskonałościami skóry...

Witam,

Dzisiaj chciałabym podzielić się opiniami na temat dermokosmetyków Dermedic, gdyż mojej skórze (pomimo, że jest sucha) pojawiają się wypryski i zanieczyszczenia, coraz więcej dorosłych już kobiet ma z tym problem, nie omija on również mnie, mimo, iż w okresie dojrzewania trądzik nie był moją zmorą...

DERMEDIC NORMACNE THERAPY - Regulująco-oczyszczający krem na noc

Od producenta:

Składniki aktywne: 


Kwas salicylowy, AHA+L-Arginine, Zincidone, Sensiva S.C. 50, Alantoina

  • Reguluje pracę gruczołów łojowych
  • Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
  • Redukuje niedoskonałości, przywraca skórze zdrowy wygląd
  • Działa łagodząco i kojąco
  • Przywraca równowagę hydrolipidową
  • Hypoalergiczny

Rezultat:
Redukuje niedoskonałości, przywraca skórze zdrowy wygląd

Opakowanie: 
butelka ecosolution z pompką 55 g

Opinia:

Opakowanie kremu nie pozostawia niczego do życzenia, jest praktyczne, higieniczne i ładnie się prezentuje.


Produkt posiada przyjemny, delikatny zapach.
Konsystencję ma zdecydowanie lekką, szybko się wchłania, pozostawiając skórę matową, ale nie wysuszoną- co zdarzało się przy stosowaniu innych tego typu produktów.


Zależało mi na delikatnej kuracji oczyszczającej, bardzo chciałam w związku z tym przetestować ten krem, gdyz producent obiecał m.in, działanie kojące, nawilżające- co przy mojej skłonnej do przesuszenia skóry jest bardzo ważne.
Krem spełnił moje oczekiwania, gdyż wypryski goiły się szybciej (w połączeniu z preparatem punktowym Dermedic), zaskórniki na nosie zredukowały się w znacznym stopniu.
Pozytywny efekt nie wiązał się ze skutkami ubocznymi- wysuszeniem, podrażnieniem, wręcz przeciwnie!
Krem nawilżał i koił moją skórę, zaczerwienienia znacznie się złagodziły, a występują na mojej twarzy nierzadko niestety.
Oczywiście, nie jest to nawilżanie i łagodzenie jak w przypadku choćby ostatnio zachwalanego przeze mnie kremu Femi, ale chodzi mi o to, że ten krem jest skuteczny w walce z niedoskonałościami, a przy tym łagodny.

Skład:


DERMEDIC NORMACNE THERAPY - Preparat punktowy na wyprysk

Od producenta:

Składniki aktywne: 


Kwas salicylowy, Ekstrakt z tymianku, Alantoina, Triclosan

  • Zmniejsza trądzikowe zmiany zapalne już po 6 h – skuteczność potwierdzona badaniami
  • Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
  • Ma pozytywny wpływ na redukcję przebarwień skóry, powstałych w wyniku likwidacji zmian trądzikowych
  • Oczyszcza zaczopowane pory
  • Do terapii punktowej
  • Nie zawiera kompozycji zapachowej
  • Hypoalergiczny

Rezultat:
Widocznie zmniejsza zapalne zmiany trądzikowe już po 6 h

Opakowanie: 
Tubka 15 g z kaniulą

Opinia:

Opakowanie żelu jest niewielkie, przez co bardzo poręczne i praktyczne, posiada doskonały aplikator, dzięki niemu stosowanie jest bardzo higieniczne i wygodne.


Jest przezroczysty, nie posiada żadnego zapachu.
Konsystencję ma dość gęstą, przez co precyzyjnie można nałożyć go na wypryski.


Zaraz po aplikacji odczuwam mrowienie, co jest średnio przyjemne, ale czuć, że kosmetyk działa.
Do działania nie mogę się przyczepić- faktycznie zmniejsza wypryski na twarzy, gdy regularnie się go nakłada.
Jednakże wysusza nie tylko zmiany, ale również skórę wokół wyprysków, dlatego też stosowałam go rzadziej na twarz, za to stosowany na pojedyńcze krostki na plecach sprawdził się idealnie.

Skład:

Podsumowując:
Dermokosmetyki Dermedic z linii Normacne Therapy nie zawiodły mnie, ponieważ łączą w sobie wysoką skuteczność z delikatnością. Najbardziej zadowolona jestem z kremu na noc i na pewno do niego wrócę.
Zapraszam na stronę marki, gdzie zapoznacie się również z innymi liniami dermokosmetyków: http://www.dermedic.pl oraz na profil na Facebbok'u: Tutaj.

Pozdrawiam gorąco,
Mika

13 komentarzy:

  1. Kusi mnie ten żel punktowy .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że warto wypróbować... :) Jeszcze nie miałam styczności z tą firmą, więc z chęcią zapoznam się z ich produktami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dermedic lubię, krem na noc chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze żadnego produktu tej firmy ..
    akurat mi się kończy mój krem na noc, więc może wypróbuję pierwszy kremik :)
    przydałby mi się taki łagodny kosmetyk skuteczny w walce z niedoskonałościami skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych kosmetyków,ale wyglądają bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ten krem :) nie mam jeszcze żadnego kosmetyku tej firmy :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko słyszałam o kosmetykach tej firmy,a przydałby mi się dobry krem na wypryski, bo coś ostatnio moja cera się buntuje ;.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam jeszcze nic tej firmy, ale po tej recenzji na pewno po nią sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam i krem na noc tak jak i żel cóż... krem dobrze nawilża jest ciut cieższy niż ten na dzień, ale dla mnie to dobrze, rzeczywiście oczyszcza, działa łagodzaco na wysuszoną cerę. Preparat punktowy świetnie niweluje zaczerwnieniania, krostki szybciej się goją
    Naprawdę dobre produkty godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny krem! :) polecam osobą, które maja problemy z trądzikiem. tej firmy mam jeszcze preparat punktowy i krem na noc, razem działaja na prawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. krem ma dość ciężki zapach, ale po czasie się przyzwyczaiłam i nawet mi się podoba..;) zmiany widać juz po kilku dniach, mniej wyprysków i skóra jest bardziej matowa.

    OdpowiedzUsuń