wtorek, 3 października 2017

HappyUśmiech dzięki HappyDental :)

Kochani,


Z pewnością spektakularne efekty wybielenia zębów osiągnąć możemy w gabinecie stomatologicznym. Jednak niezłe efekty można osiągnąć stosując odpowiednie preparaty w domowym zaciszu i o tego typu produkcie dziś Wam napiszę.





BEYOND Pearl White REGULAR  - innowacyjna pasta wybielająca w dużym opakowaniu 

Pasta Beyond znajduje się w poręcznej tubce, 120g kosztuje 33,90zł- KLIK.


Jej konsystencja jest gęsta i kremowa, o  standardowej, białej barwie.
Posiada stosunkowo delikatny, miętowy smak, dla mnie jest dostatecznie orzeźwiający.
Jeśli chodzi o odświeżenie oddechu to pasta sprawdza się bardzo dobrze.
Produkt delikatnie się pieni, a używam szczoteczki sonicznej.
Doskonale oczyszcza zęby, sprawia, że są gładkie i lśniące.
Po dwóch tygodniach stosowania wyglądały na naprawdę bielsze, jest to efekt zredukowania powierzchniowych przebarwień. Pomimo, że tydzień temu pasta mi się skończyła moje zęby nadal są takie jak tuż po "kuracji", zatem pasta ma ewidentnie właściwości niwelujące i zapobiegające przebarwieniom.
Jedynym minusem jak dla mnie jest to, że po miesiącu prócz świetnych efektów pojawiła się zwiększona nadwrażliwość, ale liczyłem się z tym, tym bardziej, że moje zęby są nadwrażliwe,
Nadwrażliwość ta jednak znacznie się zmniejszyła, gdy łączyłem opisywaną pastę ze specjalną na nadwrażliwość.


Z czystym sumieniem produkt polecam i zamierzam do niego wracać!:)

Pozdrawiam,
Greg

11 komentarzy:

  1. świetnie, że niweluje przebarwienia, ja mam od strony wewnętrznej

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuje opalescense i poki co to moj nr 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, dzięki za rekomendację :) a nie powoduje nadwrażliwości u Ciebie?

      Usuń
    2. Nie, w ogóle. Ma tylko dziwny smak, ale można się przyzwyczaić :D

      Usuń
  3. Stosuje opalescense i poki co to moj nr 1

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że efekty faktycznie są bardzo widoczne, bo pasta do najtańszych nie należy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzimy. Sama tubka super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam idealnej pasty dla siebie, tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie takie pasty nie działają.

    OdpowiedzUsuń