wtorek, 17 października 2017

Moc nawilżenia z SOLVEA!

Kochani,

Jak wiecie- każda skóra wymaga nawilżenia, również tłusta. Nawilżenie to temat rzeka i mam ochotę napisać o nim artykuł, także pewnie niebawem się taki ukaże. Dziś natomiast zaprezentuję Wam markę, której produkty mają zająć się właśnie nawilżaniem, a jak to robią dowiecie się czytając poniżej:)


SOLVEA- HYDRA HYALURON

Zacznę od tego, że marka podoba mi się przede wszystkim za to, że skupili się w swoich produktach przede wszystkim na działaniu nawilżającym. Nie obiecują stu innych korzyści.
W składach znajdziemy wiele wartościowych składników, jak potrójny kwas hialuronowy, czy dobroczynne oleje.
Serum ma lekką, żelową konsystencję, błyskawicznie się wchłania stanowiąc doskonałą bazę pod krem. Kremy są jednocześnie lekkie (krem na noc nieco cięższy), ale mimo to doskonale nawilżają i wygładzają skórę, nie wzmagając przy tym wydzielania sebum.


Balsam do ciała, jak i do rąk podobają mi się również ze względu na swoją konsystencję- można po 3 minutach od aplikacji założyć ubrania, czy przejść do innych czynności, gdyż skóra się nie klei, nie lepi. Poziom nawilżenia jest dla mnie wystarczający, jedynie na stopy potrzebuję tłustego, treściwszego produktu. 
Zapachy produktów są delikatne, nie wyczuwam tam nachalnej chemii, mnie osobiście ten zapach bardzo się podoba.
Myślę, że produkty sprawdzą się u wszystkich rodzajów skóry, moja mieszana bardzo polubiła każdy z tych produktów. Natomiast sądzę, że jeśli ktoś ma bardzo tłustą cerę powinien zainteresować się przede wszystkim serum, które jest jak na serum przystało najlżejszym kosmetykiem linii.
Wszystkie kosmetyki zakupić możecie TUTAJ.



 Wraz z marką Solvea przygotowałem dla Was zabawę dotyczącą właśnie nawilżania:)

Zasady są bardzo proste:
Napiszcie na wszystkoopielegnacji@o2.pl jak nawilżać swoją skórę od wewnątrz?

Będzie mi bardzo miło jeśli również polubicie Fanpage blogowy: KLIK  oraz Fanpage Solvea: KLIK
Konkurs trwa od dziś do 24.10.2017r., a 25.10.2017r. wybiorę pięć osób, które otrzymają zestawy Solvea (losowo zestaw kosmetyków do twarzy lub do ciała/rąk).
Zwycięzcy zostaną poinformowani osobiście poprzez e-mail, z którego nadesłane zostanie zgłoszenie.


Ściskam,
Greg

10 komentarzy: