poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Nowe sera L'biotca!

Witajcie,

Dziś zaprezentuję Wam nowości marki L'biotica, są nimi sera do pielęgnacji twarzy.

L'biotica StemCells, Collagen, Hialuronic Acid Active Serum


Od producenta:

3 KROKI KOMPLEKSOWEJ PIELĘGNACJI SKÓRY działanie trójtorowe:

  • Krok 1 - REGENERACJA StemCells Komórki Macierzyste  Active Serum – stymulacja fibroblastów do syntezy endogennego (własnego, wewnętrznego) kolagenu
  • Krok 2 - ODBUDOWA Collagen Active Serum – uzupełnianie zasobów endogennego włóknami pochodzenia zewnętrznego, dodatkowe nawilżanie bez efektu natłuszczania
  • Krok 3 - NAWILŻANIE Hialuronic Acid Active Serum – aktywne nawilżanie skóry

  • Wysokoskoncentrowane - stężenia gwarantujące skuteczność i efekt na skórze
  • Długotrwały efekt – regularne stosowanie zapewnia poprawę kondycji skóry
  • Hipoalergiczne - nie zawiera parabenów i olejów
  • Szybkowchłanialna baza pod makijaż
  • Nie zatyka porów - jedwabista, lekka konsystencja
  • Do każdego typu skóry (nawet wrażliwej, skłonnej do wyprysków czy problematycznej)
  • Neutralny, delikatny zapach
  • Do aplikacji na twarz, szyję, dekolt, dłonie
Sposób użycia: odpowiednią ilość serum rozprowadzić rano i wieczorem na oczyszczonej skórze twarzy, szyi i dekoltu.

Opinia:

Produkty znajdują się w małych buteleczkach, mieszczących 10 ml serum, cena jednego opakowania to ok. 10 złotych.


Posiadają podobny dozownik, jak chociażby krople do oczu.


Konsystencja każdego z nich jest lekka, żelowa, doskonale się rozprowadza i szybko wchłania.


Pachną delikatnie i świeżo, nie jestem w stanie sprecyzować co to za zapachy.
Wchłaniają się błyskawicznie, nie pozostawiają tłustej warstwy na skórze.
Jedna buteleczka wystarczyła mi na tydzień stosowania, zatem nie mogę mówić o jakichś długofalowych, spektakularnych efektach. Przyznać jednak muszę, że zdecydowanie wzrósł poziom nawilżenia mojej skóry, jest bardziej gładka, przyjemna w dotyku.
Podrażnienia zostają złagodzone, co przy mojej wrażliwej skórze odgrywa istotną rolę.
Nie ma mowy o zatkaniu porów, czy podrażnieniu.
Stosowane pod krem nawilżający doskonale z nim współgrają.

Pozdrawiam,
Mika

20 komentarzy:

  1. Fajnie,że dobrze nawilża ale ja raczej się nie skusze.Mam obecnie z tej firmy serum do rzęs i nie działa,wcześniej miałam do paznokci i to samo,to chyba nie 'moja' firma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne ♥.♥ chyba zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawiły mnie te nowości. Chociaż szkoda że pojemności takie małe, że trudno po jednym opakowaniu widzieć efekty, co niejako niektórych może zniechęcić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe to serum, choć szkoda, że mają tak małą pojemność

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty, szkoda, że jest ich tak mało w opakowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę je po raz pierwszy na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że to serum łagodzi podrażnienia, mam na razie sporo produktów do pielęgnacji twarzy i oczu

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wiadomość :) Na pewno na któreś się skuszę w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy o nich nie słyszałam, ale chętnie wypróbuję :)

    ________________________
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty tej firmy, a nawet nie wiedziałam, że takie sera wchodzą na rynek!
    Ciekawa jestem, jak to by się u mnie sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tych kosmetyków wcale ale mysle ze nie na darmo maja tak dobre oceny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam już o nich i jestem zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę, sera do twarzy! A jak zobaczyłam firmę, to byłam przekonana, że do włosów! :) Muszę spróbować, bo cena bardzo atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O! nawet nie wiedziałam, że L'biotica ma sera. Chyba od niedawna ;) Chętnie przetestuję, bo lubię tę firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nic nie miałam z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawił mnie ten produkt, chętnie go zamówię :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń