środa, 23 kwietnia 2014

Przysmaki od SYMBIO

Witajcie,

Dziękujemy za wszelkie słowa wsparcia i pozdrowienia dla Grzegorza, jest coraz lepiej...:)
W trakcie Świąt pozwalaliśmy sobie na przekąski w postaci tuczących ciast itp.
Z przyjemnością wracamy jednak do zdrowej, zbilansowanej diety i dziś zaprezentujemy Wam dwie przekąski, które po prostu uwielbiamy.

SYMBIO EKOLOGICZNE ORZECHY PEKAN są chrupiące i mają słodki, maślany smak.

 

W postaci surowej stanowią doskonałą przekąskę, nieporównywalnie zdrowsza jak np. chipsy.
Zawierają szereg witamin i minerałów, mimo, że są wysokokaloryczne to warto po nie sięgać.
My jako wegetarianie bardzo często sięgamy po różnego rodzaju orzechy. Jeśli chodzi o pekan to dowiedzieliśmy się, iż doskonale wpływają na skórę, włosy i paznokcie. Nie możemy zaprzeczyć, gdyż zdrowsza dieta wychodzi nam na dobre, co widać gołym okiem.



SYMBIO EKOLOGICZNE JAGODY INKÓW SUSZONE zaskoczyły nas smakiem, ponieważ mieliśmy do czynienia z nimi pierwszy raz w zeszłym tygodniu.

 

Smak jest bardzo złożony i oryginalny, słodko-kwaśny z intensywnie wyczuwalną nutą cytryny.
Nam taki niebanalny smak jagód zdecydowanie przypadł do gustu.
Na wieczorny seans filmowy są doskonałe!
Doskonale smakują z jogurtem naturalnym i sprawiają tym samym, że śniadanie jest jeszcze zdrowsze. Właściwości antyoksydacyjne, przeciwzapalne, czy przeciwwirusowe bardzo do nas przemawiają i uważamy, że każdy powinien spróbować tego przysmaku.


Mieliście do czynienia z którymś z produktów?

Pozdrawiamy,
Greg&Mika

19 komentarzy:

  1. bardzo lubię takie przysmaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna przekąska w ciągu dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale przysmaki, właśni jem owsiankę z bakaliami, orzechów PEKAN nigdy nie jadłam, lubię maślany posmak

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio odkryłam orzechy pekan i bardzo je polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jeszcze nie jadłam orzechów pekan:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi ślinka pociekłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z tych przysmaków jeszcze nie próbowałam, ale muszę to nadrobić :) Dobrze, że Grzegorz czuje się coraz lepiej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych konkretnych nie próbowałam, ale lubię tego typu przegryzki, zawsze mam coś w pracy w szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Orzechy są bardzo zdrowe i powinno się jeść garść dziennie, świetnie też wpływają na pracę mózgu, naszą pamięć i koncentrację :)
    Ale takie jagody to pierwsze słyszę i widzę, a to cudaki :)
    Fajnie, że z Grzegorzem coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie przepadam za orzechami:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię orzechy i na pewno po nie sięgnę, ale jagody odpadają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Poczułam prawie smak i głód. :D Idę do kuchni. ;)) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń