środa, 2 kwietnia 2014

Potężna dawka orzeźwienia dla aktywnych meżczyzn!

Witajcie,

Uwielbiam aktywny tryb życia.. pierwsze o czym myślę po przejażdżce rowerowej, bieganiu, czy siłowni to wzięcie prysznica:)
Dziś napiszę Wam o pewnym żelu pod prysznic, który bardzo przypadł mi do gustu.

BIAŁY JELEŃ - Żel pod prysznic dla aktywnych mężczyzn


Od producenta:

Nowa linia kosmetyków BIAŁY JELEŃ została stworzona z myślą o osobach prowadzących aktywny tryb życia. Specjalnie opracowana formuła dokładnie oczyszcza, wzmacnia i odżywia skórę oraz nadaje zdrowy wygląd włosom. Żel przeznaczony jest do mycia ciała, twarzy i włosów. Został opracowany w dwóch wariantach m. in.:
- dla aktywnych mężczyzn (orzeźwiający i pobudzający) z kompleksem oligominerałów, które intensywnie pielęgnują ciało i włosy zapewniając odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Atrakcyjny męski zapach daje uczucie długotrwałej świeżości.

Produkty są przebadane dermatologicznie wśród osób ze skórą szczególnie wrażliwą i skłonną do alergii i atopii.

Nie zawierają: alergenów, parabenów, sztucznych barwników i SLES-u

Opinia:

Żel znajduje się w miękkiej tubie, 200 ml kosztuje około 8 zł, do kupienia m.in. tutaj.

 

Pierwsze co nasuwa mi się na myśl o tym produkcie to wyjątkowy zapach- świeży, delikatny i tajemniczy- nie jestem w stanie sprecyzować czym pachnie.
Jest średnio gęsty i dość dobrze się pieni, a nie posiada SLES-u.


Stosowałem go tylko do mycia ciała- doskonale oczyszcza skórę, a przy tym jej nie wysusza.
Daje uczucie długotrwałej świeżości i pobudza.
To obecnie mój ulubiony żel pod prysznic.

Pozdrawiam serdecznie,
Greg

18 komentarzy:

  1. Dla mężczyzn... ale po tym opisie, aż chyba ja sama się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla aktywnych kobiet też jest; mam i chwale sobie, zwlaszcza na krotkie wyjazy kiedy wole zabrać mniejsza kosmetyczke :-)

      Usuń
  2. Dobra cena, mój mąż lubi markę Biały Jeleń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję różową tego żelu:) a ogólnie to produkty Białego Jelenia goszczą u mnie często:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój pracuje na kopalni i używa teraz objętościowo dużych żeli :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Na męskich kosmetykach się mało znam, ale pochwalę się wam, że zakupiłam w końcu swój pierwszy kosmetyk z Białego Jelenia, a mianowicie szampon i jak narazie jest całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No a jak każdy potrzebuję dobrego zelu ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam jeszcze tego żelu :) Podoba mi się, że można go stosować do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. biały jeleń często mnie pozytywnie zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę go obwąchać przy najbliższej okazji, bo poczułam się zaciekawiona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki jest jego skład INCI? to dla mnie bardzo ważne....

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiedziałam, ża maja taki w ofercie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam wersję dla kobiet
    całkiem fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mialam ale teraz mam z jelenia zel innego typu do mycia

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze mojemu chlopakowi kupic : )

    OdpowiedzUsuń