środa, 2 kwietnia 2014

Potężna dawka orzeźwienia dla aktywnych meżczyzn!

Witajcie,

Uwielbiam aktywny tryb życia.. pierwsze o czym myślę po przejażdżce rowerowej, bieganiu, czy siłowni to wzięcie prysznica:)
Dziś napiszę Wam o pewnym żelu pod prysznic, który bardzo przypadł mi do gustu.

BIAŁY JELEŃ - Żel pod prysznic dla aktywnych mężczyzn


Od producenta:

Nowa linia kosmetyków BIAŁY JELEŃ została stworzona z myślą o osobach prowadzących aktywny tryb życia. Specjalnie opracowana formuła dokładnie oczyszcza, wzmacnia i odżywia skórę oraz nadaje zdrowy wygląd włosom. Żel przeznaczony jest do mycia ciała, twarzy i włosów. Został opracowany w dwóch wariantach m. in.:
- dla aktywnych mężczyzn (orzeźwiający i pobudzający) z kompleksem oligominerałów, które intensywnie pielęgnują ciało i włosy zapewniając odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Atrakcyjny męski zapach daje uczucie długotrwałej świeżości.

Produkty są przebadane dermatologicznie wśród osób ze skórą szczególnie wrażliwą i skłonną do alergii i atopii.

Nie zawierają: alergenów, parabenów, sztucznych barwników i SLES-u

Opinia:

Żel znajduje się w miękkiej tubie, 200 ml kosztuje około 8 zł, do kupienia m.in. tutaj.

 

Pierwsze co nasuwa mi się na myśl o tym produkcie to wyjątkowy zapach- świeży, delikatny i tajemniczy- nie jestem w stanie sprecyzować czym pachnie.
Jest średnio gęsty i dość dobrze się pieni, a nie posiada SLES-u.


Stosowałem go tylko do mycia ciała- doskonale oczyszcza skórę, a przy tym jej nie wysusza.
Daje uczucie długotrwałej świeżości i pobudza.
To obecnie mój ulubiony żel pod prysznic.

Pozdrawiam serdecznie,
Greg

19 komentarzy:

  1. Dla mężczyzn... ale po tym opisie, aż chyba ja sama się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla aktywnych kobiet też jest; mam i chwale sobie, zwlaszcza na krotkie wyjazy kiedy wole zabrać mniejsza kosmetyczke :-)

      Usuń
  2. Dobra cena, mój mąż lubi markę Biały Jeleń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję różową tego żelu:) a ogólnie to produkty Białego Jelenia goszczą u mnie często:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój pracuje na kopalni i używa teraz objętościowo dużych żeli :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Na męskich kosmetykach się mało znam, ale pochwalę się wam, że zakupiłam w końcu swój pierwszy kosmetyk z Białego Jelenia, a mianowicie szampon i jak narazie jest całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem ,że widzę pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  7. No a jak każdy potrzebuję dobrego zelu ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam jeszcze tego żelu :) Podoba mi się, że można go stosować do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. biały jeleń często mnie pozytywnie zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę go obwąchać przy najbliższej okazji, bo poczułam się zaciekawiona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie kupię mojemu chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki jest jego skład INCI? to dla mnie bardzo ważne....

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam, ża maja taki w ofercie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mam wersję dla kobiet
    całkiem fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mialam ale teraz mam z jelenia zel innego typu do mycia

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze mojemu chlopakowi kupic : )

    OdpowiedzUsuń