środa, 22 lipca 2015

Ładnie pachnący i świetnie działający- krem ze sklepu FOREVER-YOUNG:)

Cześć,

Jako, że w sumie od dawna nie jestem już nastolatką to coraz częściej sięgam po produkty, dzięki którym utrzymuję swoją skórę "w ryzach" i nie obawiam się szybkiego jej starzenia:)
O takim produkcie napiszę Wam właśnie dziś.



SkinRescue Krem: Argirelina i Matrixyl Peptydy w Czystym Kwasie Hialuronowym

Wyjątkowe połączenie składników natychmiastowo redukujących zmarszczki z silnymi elementami (wzmacniaczami) pobudzającymi produkcję kolagenu. Produkt profesjonalny, wysokiej jakości angielskiej. SkinRescue.
Krem pomoże w wygładzeniu linii i zmarszczek, a przy regularnym stosowaniu w ich zmniejszenie poprzez aktywne działanie argireliny. Ten dobroczynny składnik zanurzony jest w czystym kwasie hialuronowym, co dodatkowo pozwoli intensywnie nawilżyć skórę, nadając jej sprężystości i jędrności, redukując jeszcze bardziej zmarszczki i linie.

STOSOWANIE: Zaleca się stosować 2 x razy dziennie, a szczególnie na obszary problematyczne – zmarszczki, linie, kurze łapki – dla osiągnięcia jak najlepszych rezultatów. Makijaż jak i inne kremy mogą być nakładane jak tylko serum zostanie wchłonięte przez skórę.
Składniki: Distilled Water, Aloe Vera Gel, Cetyl Alcohol, Glycerin, Butylene Glycol, Carbomer, Polysorbate 20, Palmitoyl Oligopeptide, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Acetyl Hexapeptide-8 (Argirelina), Sodium Hyaluronate (Hyaluronic Acid), Stearic Acid, Glyceryl Stearate, Stearate, Dimethicone, Sorbitan Stearate, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Green Tea Leaf Extract, Cucumber Fruit Extract, Chamomile Extract, Comfrey Leaf Extract, Retinol Palmitate.


Opinia:

Opakowanie produktu to niewielki, plastikowy słoiczek. Pojemność to 50ml, a jak go otrzymałam wydawało mi się, że jest go znacznie mniej. Jestem przyzwyczajona do znacznie większych opakowań, to jednak tylko efekt wizualny, produktu jest tyle samo, tylko tu jest słoiczek ściśle dopasowany do zawartości:)

Produkt można zakupić w sklepie FOREVER-YOUNG.PL - KLIK.


Z pewnością atutem produktu jest jego zapach- lekki, roślinny, doskonały na lato.
Konsystencja jest lekka, trochę żelowa. Wchłania się dość szybko, ale pozostawia na skórze lekki, bardzo przyjemny nawilżający film, który nie obciąża skóry, co jest istotne szczególnie podczas obecnych upałów.



Produkt stosowałam tylko na noc. Tuż po zastosowaniu skóra odzyskuje komfort, ma to dla mnie wielkie znaczenie, ze względu na to, że moja skóra jest ostatnio bardzo odwodniona. Cenię intensywne działanie nawilżające, odżywcze i wygładzające kremu, które odczuwałam już po kilku zastosowaniach, a z czasem było tylko lepiej. Zauważyłam również, że posiada właściwości kojące- uspokaja zaczerwienioną, podrażnioną skórę.
Nie podrażnia bardzo wrażliwej skóry wokół oczu, czasami stosowałam go i na te okolice.
Regularne stosowanie sprawiło, że moja skóra stała się bardziej zbita i elastyczna- bogactwo aktywnych składników dało się we znaki.

Całuję:* 
Mika

22 komentarze:

  1. Nawilżenia nigdy dosyć, więc krem jak najbardziej ciekawy. Chętnie zaznajomiłabym się z nim bliżej. Ja bardzo lubię z tego sklepu żel kolagenowy SBC. Ten to dopiero nawilża. Fantastyczny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę po raz pierwszy :) Ale dosyć ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu, ale to odżywienie i nawilżenie kusi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba pierwszy raz o nim czytam. Fajny jest, działanie jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię w lecie lekkie konsystencje , chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz go widzę, ale skłamałabym mówiąc, że mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie produkty, ale nie znam :( +proszę poklikaj linki w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajowo wygląda, bardzo mi się wizualnie spodobał :) ciekawe czy przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny kremik, uwielbiam nawilżające i o żelowej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam :) ale sklpe znam i maja fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem czy u mnie by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę ten produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam w sumie pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz go widzę ale zainteresował mnie :)obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również pierwszy raz widzę, prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawilżenie i ujędrnienie to coś czego nigdy moja skóra nie odmawia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W lecie raczej bym po niego nie sięgnęła, za to zimą sądzę, że byłby fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale brzmi interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli zapewnia efekt forever young to bierzemy w ciemno :P

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam firmy, ale kremik fajny, żelowa konsystencja na lato idealna :)

    OdpowiedzUsuń