sobota, 4 lipca 2015

Łagodzący i przeciwzmarszczkowy..

Cześć,

Wybór kremu nawilżającego wcale nie jest jak dla mnie taki łatwy, przeważnie oczekuję od takiego produktu innych efektów, m.in. zapobiegania starzeniu się skory, łagodzeniu podrażnień, czy też niwelowaniu oznak zmęczenia.
Dziś napiszę Wam o kremie Dermedic, który towarzyszył mojej pielęgnacji w ostatnich tygodniach.


Dermedic Tolerans - Łagodzący krem przeciwzmarszczkowy
Składniki aktywne: Neutrazen™, Alantoina, Gliceryna, Olej migdałowy, Oxynex K, Ekstrakt z nasion soi, Ekstrakt z korzenia żeń-szenia, Sok z brzozy
  • Głęboko regeneruje skórę, opóźniając procesy starzenia się
  • Poprawia mikrokrążenie w powierzchniowych warstwach skóry, pobudzając procesy jej odnowy
  • Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia
  • Doskonale tolerowany przez skórę nadwrażliwą
  • Szybko się wchłania
  • Idealny pod makijaż
  • Hypoalergiczny

Opinia:

Krem zamknięty jest w poręcznym, ładnie się prezentującym, a przede wszystkim higienicznym opakowaniu z pompką. 50g kremu widziałam w aptece internetowej już za 24zł, także można nabyć go w bardzo atrakcyjnej cenie.


Produkt jest bezzapachowy i posiada dość gęstą, ale jednocześnie lekką konsystencję.
Wchłania się dobrze, ale pozostawia u mnie wyczuwalną, ochronną warstewkę, nie jest to na szczęście lepka/tłusta warstwa. Tym samym świetnie nadaje się pod makijaż.


Zaraz po nałożeniu odczuwam nawilżenie i ukojenie skóry, które towarzyszą mi przez wiele godzin po nałożeniu. Poziom nawilżenia jest dla mnie satysfakcjonujący, a skórę mam mieszaną, gdzie policzki są suche. Myślę, że jedynie bardzo suche skóry mogą potrzebować treściwszego kremu.
Tolerans radzi sobie równie dobrze z podrażnieniami, a raczej ich łagodzeniem. Nie straszne mu są zaczerwienienia, czy drobne uszkodzenia naskórka, które niekiedy mi się zdarzają.
Regularne stosowanie kremu tylko utwierdziło mnie w tym, że posiada doskonałe właściwości nawilżające i kojące, a fakt, że zawiera składniki, które zapobiegają starzeniu skóry dodatkowo zachęca mnie do jego stosowania.



Pozdrawiam,
Mika

13 komentarzy:

  1. ponoć dermika ma fajne kremy-nie wiem bo jeszcze nie miałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam cerę mieszaną i pewnie u mnie też by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam dermedic, póki co tylko jeden ich produkt średnio mnie zadowolił a trochę już przetestowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta firma jest mi kompletnie obca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam ochotę na ich serię do skóry problematycznej.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tą serię dermedic i na pewno wypróbuję ten krem

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubimy kosmetyki Dermedic. Tego kremu nie miałyśmy a fakt, że dobrze nawilża i jest przeciwzmarszczkowy nas jeszcze bardziej przekonuje. Dodatkowo jest na naszą kieszeń więc będziemy go szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dermedic robi furorę :) Świetne opakowanie. Fajnie, że się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna recenzja, chyba byłabym zadowolona - nawilża i nadaje się pod makijaż - będę o nim pamiętać

    OdpowiedzUsuń