niedziela, 26 lipca 2015

cytrynowo-bazyliowa świeżość:)

Cześć!

W upalne dni szukamy sposób na ochłodzenie się, czy odświeżenie, jest na to wiele naturalnych sposobów:)
Firmy kosmetyczne tworzą dla nas kosmetyki, które również mają ułatwić nam funkcjonowanie podczas, gdy pogoda aż za bardzo nas rozpieszcza:)
O jednym z takich produktów napiszę Wam teraz.


Yves Rocher - Odświeżająca mgiełka do ciała Cytryna z bazylią

Odkryj limitowaną edycję o orzeźwiającym zapachu cytryny połączonej z bazylią. Kolekcja powstała specjalnie z myślą o wakacjach, idealnie oddając klimat beztroski, słońca i wypoczynku. Poręczny flakon stworzony specjalnie do torebki, aby móc wzmacniać energizujący zapach o dowolnej porze dnia.
Opinia:

Opakowanie mgiełki jest niewielkie i poręczne, pojemność to 100ml, a obecna cena to 26,90zł (klik).


Dzięki dozownikowi aplikacja jest łatwa, szybka i precyzyjna dzięki dozownikowi.



Zapach- a to właśnie o to głównie chodzi w tym produkcie na początku mnie zaniepokoił, gdyż wyczuwam wpierw alkohol, ale na szczęście po chwili czuć już intensywną woń cytryny z niewielką domieszką bazylii.
Mnie osobiście się ten zapach podoba, bo lubię cytrusową woń. Faktycznie, gdy spryskam nią ciało czuje świeżość i taką "lekkość" ale to za sprawą zapachu i traktuję ten produkt jako wodą toaletową, po którą z racji niewielkiej trwałości muszę częściej sięgać.
Właściwości pielęgnacyjnych nie ma, to nie jest tego typu produkt, który miałby nawilżać itd.
Ma postać płynu, nie pozostawia na skórze żadnej warstwy.
Pomimo zawartości alkoholu nie zauważyłam wysuszenia i podrażnienia.

Ogólnie rzecz biorąc jest to taki gadżet na lato, nie jest niezbędny, ale z drugiej strony potrafi być przydatny!:)



Miłej niedzieli:*
Mika

24 komentarze:

  1. Cytrynę lubię ale w połączeniu z bazylią nie potrafię sobie tego wyobrazić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że zapach tej mgiełki by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sporo mgiełek na lato, więc tą sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mgiełki uwielbiam, z tej limitowanej serii mam żel peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że zapach by mi odpowiadał :) Niestety zraziłam się do kosmetyków tej firmy i już ich nie kupuję .

    OdpowiedzUsuń
  6. ja także lubię cytrusowe wonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam teraz mgiełki z mango:) idealna na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach niekoniecznie dla mnie, bo wolę słodsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. czytałam o tej mgiełce i bardzo jestem ciekawa zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  10. osattnio za mna chodzi bazylia i połaczenie wąłsnie z cytryna :) w jakiejs maseczce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pewna, że zapach jest nieziemski...

    OdpowiedzUsuń
  12. idealnie odświeżający zapach na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tego połączenia zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach raczej nie jest do konca dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mgiełki nas za bardzo nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam ostatnio żeby ją sobie kupić! ale poczekam na fajną promocje

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zapach, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chyba wolę to z anyżkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. w lecie mgiełki się sprawdzają :) ja najpierw muszę skończyć swoje zapasy..

    OdpowiedzUsuń