czwartek, 23 lipca 2015

Foltene- tym razem do rzęs i brwi!

Hejka!

Ostatnio zauważam, że nie tylko więcej włosów mi spada z głowy, ale również rzęs.
Postawiłam wyzwanie kolejnej odzywce, przekonajcie się jak sobie poradziła!! :)


FOLTENE PHARMA - KURACJA WZMACNIAJĄCA DO RZĘS I BRWI
  
Wzmacnia, odbudowuje oraz pobudza naturalny wzrost  rzęs i brwi narażonych  na działanie czynników szkodliwych: zanieczyszczenie, światło słoneczne i niewłaściwą dietę.

Wyjątkowy skład zawiera Tricalgoxyl®, kompleks polisacharydowy z roślin morskich, który skutecznie pobudza naturalny wzrost rzęs i brwi, jednocześnie wzmacniając je i odbudowując ich strukturę. Preparat  zawiera również środek pielęgnacyjny i zmniejszający przekrwienie skóry (wyciąg z oczaru wirginijskiego - Hamamelis virginina), który pomaga zachować naturalną miękkość rzęs i stanowi doskonały podkład pod makijaż. Specjalnie zaprojektowana szczoteczka ułatwia jego równomierne nałożenie na rzęsy i brwi. Preparat jest dobrze tolerowany i bezpieczny dla oczu wrażliwych co potwierdzono badaniami klinicznymi.

Działanie: Gęstsze, mocniejsze oraz mające zdrowy wygląd rzęsy i brwi.
Sposób użycia: Stosować  preparat rano przed nałożeniem makijażu i wieczorem po jego zmyciu. Nakładać także na cienkie i delikatne brwi.
Uwaga: Jak w przypadku wszystkich produktów do oczu, należy unikać kontaktu preparatu z oczami. Jeśli dostanie się on do oczu, należy je natychmiast przemyć zimną wodą.

Opinia:

Jeśli chodzi o opakowanie to nie pozostawia niczego do życzenia, jest wygodne, eleganckie i poręczne.
10 ml produktu kosztuje około 50 zł, ale widziałam również taniej.


Dzięki fajnej szczoteczce produkt aplikuje się szybko i precyzyjnie.
Konsystencja jest płynna.


Chciałabym podkreślić, że początkowo miałam wielkie obawy co do tego produktu, gdyż zdarza się, że oczy mi łzawią i są zaczerwienienie nawet po bardzo delikatnym kremie pod oczy, tuszu do rzęs, odżywkach do rzęs. W tym przypadku na szczęście nie doświadczyłam jakichkolwiek skutków ubocznych.
Po dwóch tygodniach zauważyłam pierwsze efekty- moje bardzo łamliwe rzęsy wypadały w mniejszej ilości.
 Stały się bardziej lśniące. Po 5 tygodniach wypadanie ograniczyło się o ok. 90 %, bardzo rzadko się teraz zdarza, że teraz jakaś rzęsa mi wypadnie i trafi do oka... co było dla mnie sporym problemem.
Kuracja spowodowała, że moje rzęsy nie tylko przestały ciągle wypadać, również przywróciła im zdrowy wygląd, piękny połysk, są również nieco dłuższe- nie jest to efekt spektakularny, ale do tego potrzeba więcej czasu mam wrażenie, a mnie odżywka wystarczyła na 5 tygodni codziennego stosowania.
Jestem z niej naprawdę zadowolona, z zadaniem jakie jej postawiłam - ograniczenie wypadania poradziła sobie na piątkę!



A Wy jak dbacie o rzęsy? 
Podzielcie się swoimi sprawdzonymi sposobami na zdrowe i piękne rzęsy:)



Ściskam,
Monika

19 komentarzy:

  1. Stosuje tylko narazie odżywkę z Eveline :)Ale efektów zero i chyba skuszę się na twoja odżywkę bo nie kosztuje fortunę a może akurat mi pomoże :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w sumie nie dbam jakoś o rzęsy, teraz stosuję revitalash.. ale nie wiem czy można to nazwać pielęgnacją :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam kuracji do rzęs Dermena, ale za wcześnie jeszcze na efekty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę odżywkę i niestety powoduje u mnie niesamowite pieczenie i łzawienie oczu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej odżywce :) Ja używam Revive Lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się sposób aplikacji, w mojej odżywce jest pędzelek i zdecydowanie bardziej wolałabym taką szczoteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej odżywki :) Ostatnio nie używam żadnych odżywek do rzęs, ale jak już to kupuję z FM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam serum z foslek i jestem nim ciągle zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nakładam na rzęsy olej rycynowy oczyszczoną szczoteczką do tuszu od rzęs. Efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jedynie stosuję olejek rycynowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam obecnie regenerum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, opisałam, nie do końca byłam jednak zadowolona :(

      Usuń
  12. Też musimy sobie kupić jakąś odżywkę do rzęs. Nie wypadają nam ale mogłyby być grubsze i nieco dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie szukam czegoś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od jakiegoś czasu używam revitalash, tej nawet nie widziałam wcześniej :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękujemy, ale nie stosujemy kosmetyków Avon.

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejek rycynowy jest świetny do takich zadań,ale odżywka mnie ciekawi;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi rzęsy nie wypadają, ale mam inny ból - mam strasznie krótkie rzęsy. Ale wydaje mi się, że na to lekarstwa nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  18. używam olejku rycynowego, ale niezbyt systematycznie, bo często o nim zapominam :) na szczęście rzęski mi nie wypadają

    OdpowiedzUsuń