sobota, 25 lipca 2015

"Ślimaczek" ze sklepu FOREVER-YOUNG.PL :)

Cześć!

Kilka dni temu pisałam Wam o świetnym kremie ze sklepu FOREVER-YOUNG.
Dziś napiszę Wam o serum, nie recenzowałam produktów razem, gdyż przez obecne upały stosowałam produkty zamiennie.. po prostu serum i krem przy obecnych upałach to dla mnie zdecydowanie za dużo :)


SkinRescue - Serum żelowe ze śluzem ślimaka
 
Składniki aktywne prezentowanego serum zanurzone są w czystym (100%) roztworze kwasu Hialuronowego.  

Wyjątkowe właściwości Kwasu Hialuronowego powodują, ze jest on doskonałym ‘nawilżaczem.’ Kwas Hialuronowy odgrywa bardzo ważną rolę w utrzymywaniu nawilżenia tkanek, ich natłuszczenia i optymalizacji funkcji komórkowych i to właśnie kwas hialuronowym potrafi zatrzymać wiece wody w sobie niż jakakolwiek inna naturalna substancja. Jego niedoścignione właściwości nawilżające przyczyniają się do wyraźnego wygładzenia, zmiękczenia i redukcji zmarszczek. Kwas Hialuronowy w przeprowadzonych badaniach przyczynił się do zmniejszenia uczucia suchości, swędzenia czy pieczenia skóry. Kwas Hiarulonowy stanowi doskonale środowisko do wzrostu nowych komórek i gojenia się skóry po zabiegach kwasami, peelingami.

STOSOWANIE: Zaleca się stosować 2 razy dziennie na całą twarz, a szczególnie obszary problematyczne – zmarszczki, linie, kurze łapki – dwa razy dziennie dla osiągnięcia jak najlepszych rezultatów. Makijaż jak i inne kremy mogą być nakładane jak tylko serum zostanie wchłonięte przez skórę. - See more at: http://www.forever-young.pl/50ml-matrixyl-3000-24k-zoto-beta-glukany-hialuron-zmarszczki-podnosi-ujdrnia-napina-251-p.asp#sthash.jSsuqknI.dpuf
Ślimaki posiadają niebywałą zdolność „samoleczenia” czyli odbudowywania własnej skorupy oraz ciała. Dlatego wzbudziły zainteresowanie dermatologów, którzy poddali procesom biotechnologicznym ich wydzielinę, odpowiednio wzbogacili ją i pozyskali wyciąg o wyjątkowych właściwościach.
Substancja składa się m. in. z allantoiny, kolagenu, elastyny, kwasu glikolowego, witamin i naturalnego antybiotyku. Czyli wszystkiego, co dobroczynnie wpływa na stan naszej skóry. Podczas zabiegu z użyciem wyciągu dochodzi do pobudzania naturalnego procesu odbudowy tkanek.
Komórki rozrastają się, odbudowując odpowiedni kształt i strukturę skóry. Odbudowana i zregenerowana tkanka zapewnia odpowiednią gospodarkę wodną, a skóra odzyskuje gładkość i elastyczność. Wyciąg z białka ślimaka charakteryzuje się także działaniami antybakteryjnymi.

Składniki aktywne prezentowanego serum żelowego zanurzone są w czystym (100%) roztworze kwasu Hialuronowego.
Wyjątkowe właściwości Kwasu Hialuronowego powodują, ze jest on doskonałym ‘nawilżaczem.’ Kwas Hialuronowy odgrywa bardzo ważną rolę w utrzymywaniu nawilżenia tkanek, ich natłuszczenia i optymalizacji funkcji komórkowych i to właśnie kwas hialuronowym potrafi zatrzymać wiece wody w sobie niż jakakolwiek inna naturalna substancja. Jego niedoścignione właściwości nawilżające przyczyniają się do wyraźnego wygładzenia, zmiękczenia i redukcji zmarszczek. Kwas Hialuronowy w przeprowadzonych badaniach przyczynił się do zmniejszenia uczucia suchości, swędzenia czy pieczenia skóry. Kwas Hiarulonowy stanowi doskonale środowisko do wzrostu nowych komórek i gojenia się skóry po zabiegach kwasami, peelingami.

STOSOWANIE: Zaleca się stosować 2 razy dziennie na całą twarz, a szczególnie obszary problematyczne – zmarszczki, linie, kurze łapki – dwa razy dziennie dla osiągnięcia jak najlepszych rezultatów, stosować na suchą skórę, rozsmarować i delikatnie wklepywać w cerę. Makijaż jak i inne kremy mogą być nakładane jak tylko serum zostanie wchłonięte przez skórę.

Opinia:

Opakowanie tak samo jak w przypadku kremu jest niewielkie, co początkowo mnie zaskoczyło, pojemność jest jednak spora jak na serum- 50ml, do kupienia TUTAJ.


Po odkręceni słoiczka dodatkowo jest plastikowe zabezpieczenie.


Jego konsystencja jest bardzo lekka, żelowa, świeża, orzeźwiająca.


Szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze żadnej warstewki, nie potrzebowałam nakładać dodatkowo kremu przy mojej mieszanej cerze, a to ze względu na pogodę:)
Zapach produktu jest niesamowity- pachnie kwiatami, ogrodem, po prostu naturą. Zapach nie jest trwały, co bardzo mi odpowiada.
Po zastosowaniu odczuwalne jest nawilżenie i wygładzenie skóry. Po kilku tygodniach śmiem stwierdzić, że przy mieszanej/tłustej skórze takie nawilżenie, szczególnie wiosną/latem jest wystarczające, cera sucha potrzebowałaby zdecydowanie "wspomagacza" w postaci treściwszego kosmetyku.
Po 2-3 tygodniach ciągłego stosowania zauważyłam, że koloryt mojej cery ujednolicił się, stała się bardziej zwarta i przyjemniejsza  w dotyku. Jest bardziej promienna i świeża.
Fajne jest w nim także to, że działa antybakteryjnie- powstałe wypryski goją się znacznie szybciej niż pozostawione "same sobie", ogranicza to powstawanie nowych przebarwień, do czego mam skłonności niestety.
Śluz ze ślimaka ma wiele właściwości i wierzę, że np. kilkumiesięczne stosowanie pomogłoby zredukować przebarwienia, czy drobne blizny.
Regenerujące działanie kremu jak najbardziej zauważyłam i uważam, że warto w ten produkt zainwestować, choć do najtańszych nie należy to jakość nam to wynagradza:)

Stosowaliście/stosujecie produkty ze śluzem ślimaka?
Chętnie poznam Wasze opinie jeśli tak:)

Miłego dnia:*
Mika

22 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie miałam tego typu kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jaja... czytałam o tym fenomenie śluzu nawet z 2,3 dni temu i nie mogłam uwierzyć :D Wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam ale chciałam kupić podobno dobry jest na blizny i trądzik ale w końcu się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu chciałam kupić, ale oczywiście o nim zapomniałam :) Chętkę na niego mam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nich, ale nigdy nie miałam przyjemności ich stosowania. Z drugiej strony - nie takie ekstrementy działają cuda w kosmetyce;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nic nie miałam ze śluzem od ślimaka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nic nie stosowałam na swojej skórze ze śluzem ślimaka :). Mam na oku krem właśnie z nim na blizny i trądzik :).

    OdpowiedzUsuń
  8. samo słowo ślimak wprawia mnie w obrzydzenie hah :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam, ale jeszcze na taki produkt się nie skusiłam :). Działanie przekonuje do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe to serum, pewnie bardzo wydaje, bo słoiczek pełny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam dużo dobrego o kosmetykach ze ślimakiem lub z jego śluzu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo czytałam o kosmetykach ze ślimaczkiem i moja ciekawość nie została jeszcze zaspokojona. Ale wszystko w swoim czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, nigdy nie stosowałam kremu ze śluzem ślimaka, a ciekawi mnie bardzo jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wygląda jak serum, ale bardzo mnie ciekawi, miałam kiedyś próbeczki kremów azjatyckich ze śluzem z ślimaka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam do czynienia z takimi kosmetykami ale bardzo dużo dobrego o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. używałam kremu z śluzem ślimaka, o dziwo cudownie pachniał <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcemy skusić się na maseczki ze śluzem ślimaka ale jeszcze do tego dojrzewamy :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Śluz ślimaka hehe, brzmi obrzydliwie, ale produkt sam w sobie wydaje się bardzo interesujący :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, muszę kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. intrygują mnie produkty ze śluzu ślimaka, na serum mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie wykańczam to samo serum,szukam opinii innych osób żeby sprawdzić czy tylko na mnie takie świetne wrażenie zrobił. Potwierdzam na blizny działa świetnie, goją się dużo szybciej a te podskórne paskudy nawet jak się pojawią to szybko wchłaniają się zamiast rosnąć i to mi się w nim bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie wykańczam to samo serum,szukam opinii innych osób żeby sprawdzić czy tylko na mnie takie świetne wrażenie zrobił. Potwierdzam na blizny działa świetnie, goją się dużo szybciej a te podskórne paskudy nawet jak się pojawią to szybko wchłaniają się zamiast rosnąć i to mi się w nim bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń