środa, 1 lipca 2015

Witaminka C od Starej Mydlarni!

Witajcie!

Witamina C- jej właściwości są nieocenione, dostarczanie jej do organizmu (polecamy zdecydowanie naturalne sposoby) nie działa jednak bezpośrednio na skórę. W tym przypadku warto zaopatrzyć się w kosmetyki, gdzie występuje jako główny składnik aktywny..


Stara Mydlarnia Vitamin C - aktywne skoncentrowane serum do twarzy

Odmładzający i rozjaśniający koncentrat z witaminą C 15% polecany do cery skłonnej do zmarszczek i przebarwień. Daje natychmiastowe nawilżenie i odżywienie skóry, stymulując syntezę kolagenu. Zwiększa gęstość i elastyczność skóry. Spowalnia procesy starzenia spowodowane nadmiernym opalaniem.

Stara Mydlarnia Vitamin C - kremowe serum do twarzy anti-age

Kremowe serum do twarzy z witaminą C głęboko nawilżające - prawdziwa bomba witaminowa. Intensywnie skondensowane kremowe serum na bazie surowców naturalnych posiadających Ecocert - działa silnie nawilżająco, przeciwzmarszczkowo, zabezpiecza przed negatywnym wpływem środowiska zewnętrznego.
Doskonale ujędrnia skórę, wygładza zmarszczki, opóźnia procesy starzenia się skóry. Witamina C - silnie działający antyoksydant - delikatnie rozjaśnia przebarwienia i rozświetla skórę. Skóra staje się promienna.


Opinia:

Koncentrat z 15% witaminą C znajduje się w szklanej buteleczce z pipetą. 30ml kosztuje 39zł-klik, zaś kremowe serum ma aż 50ml pojemności i zamknięto je w wygodnym opakowaniu z pompką. W tym przypadku cena jest nieco wyższa- 49zł, do kupienia tutaj.

Koncentrat ma lekką, rzadką, żelową konsystencję. Na początku składu znajduje się alkohol i zapach alkoholu dominuje w tym kosmetyku, po chwili jednak ulatnia się i czuć delikatną, owocową woń.



Serum szybko się wchłania, pozostawia skórę rozświetloną i wygładzoną, ale nie nawilża ze względu na ten alkohol mam wrażenie. O efektach napiszę niże, a teraz prezentuję skład:


Na szczęście przesuszenia również nie zauważyłam.
Produkt ten stosowałam na zmianę z serum kremowym.



W tym przypadku konsystencja jest jak sama nazwa na to wskazuje- kremowa, a przy tym lekka i przyjemna. Wchłania się dość szybko i dobrze nawilża. Cerze mieszanej/tłustej takie nawilżenie szczególnie latem może spokojnie wystarczyć, tak jest w moim przypadku.
Sera z witaminą C stosuję pod krem z filtrem, gdyż wzmacnia to działanie filtrów, jak również na noc w celu regeneracji skóry.
Muszę przyznać, że jeden, jak i drugi kosmetyk Starej Mydlarni przyniósł pozytywne efekty w postaci wygładzenia, rozświetlenia i wyrównania kolorytu cery. Twarz wygląda na bardziej wypoczętą, promienną. O to właśnie mi chodziło.
Moim ulubionym serum stało się to kremowe, gdyż dodatkowo dostarcza mi solidną dawkę nawilżenia. Z drugiej strony koncentrat ma większą dawkę pożądanej witaminy- każdy zdecydować musi sam, co mu bardziej odpowiada:)

Tym razem przedstawiam skład serum kremowego:



Pozdrawiam,
Mika

23 komentarze:

  1. niestety dla mnie bubel miałam krostki po nim i zapach alkoholu mnie odrzucał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie- koncentrat ma sporo alkoholu i jest wyczuwalny, ale krostek po nim nie miałam:)

      Usuń
  2. nie próbowałam, ale z pewnością przydałoby mi się coś na wyrównanie kolorytu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie jestem przekonana ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie się przekonaj do witaminki C- uwierz, że działa!:)

      Usuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tymi produktami

    OdpowiedzUsuń
  5. witamina C zawsze jest mile widziana prze naszą skórę

    OdpowiedzUsuń
  6. skusiłabym się na to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie jest to bardzo alkoholowy produkt przez co przestałam używać, wolę falvo C jest rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wszelkie sera z witaminą C, na pewno kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie, lecz nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki z witaminą C, ale jakoś do tych nie jestem do końca przekonana...

    OdpowiedzUsuń
  11. Koncentrat z wit C najpierw zaintrygował, ale koniec końców ten alkohol to jednak spory minus. Natomiast serum ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jak na moją skórę działałaby wit. C?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta witamina C brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam chyba uczulenie na wit. C :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja skóra uwielbia kosmetyki w których zawarta jest duża ilośc witaminy C.

    OdpowiedzUsuń
  16. serum takie sobie, jednak wybrałabym dla siebie kosmetyk innej firmy :) i bez alkoholu

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten konkretny kosmetyk niestety się u mnie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Alkohol niestety podrażnia nam skórę :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyki z witaminą C zawsze dobrze się u mnie sprawdzały. Ciekawy produkt, szkoda że ma alkohol bo po nim zwykle łzawią mi oczy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne opakowanie, ale alkohol trochę straszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Testuję ostatnio sera z wit C, ale ten krem niestety nie wiadomo ile tej wit C w sobie ma.

    OdpowiedzUsuń