poniedziałek, 20 lipca 2015

Nowość w sklepie Costasy.pl

Hej!

Sklep Costasy.pl, gdzie możecie nabyć wspaniałe produkty do makijażu Lily Lolo, jak również produkty do pielęgnacji Lulu&Boo wzbogacił swoją ofertę o produkty do mycia Love Soap.
Dzięki swoim naturalnym, delikatny recepturom zostały stworzone z myślą o wrażliwej skórze dziecka, co nie znaczy drogie Panie, że nie możemy sięgać po nie my.. ja tak własnie zrobiłam i podzielę się z Wami opinią właśnie teraz.


Love Soap - Szampon/żel dla dzieci z ekologiczną mandarynką i olejkiem arganowym

Orzeźwiający szampon/żel do mycia z olejkiem z ekologicznej mandarynki, olejkiem arganowym i aloesem, które znane są ze swoich właściwości pielęgnacyjnych i nawilżających.
  • bez parabenów
  • bez siarczanów
  • bez sztucznych barwników i substancji zapachowych
  • minimalna zawartość konserwantów
  • nie testowane na zwierzętach
  • odpowiedni dla wegetarian i wegan
Polecany od 1 miesiąca

Ekologiczny eteryczny olejek mandarynkowy
Olejek mandarynkowy wykorzystywany w produkcji kosmetyków Love Soap jest tłoczony na zimno z niedojrzałych mandarynek. To jeden z łagodniejszych i bardziej delikatnych olejków, który jest szczególnie polecany do pielęgnacji delikatnej skóry maluchów. Jego zapach jest niezwykle radosny, ma on jednak także właściwości kojące i uspokajające. Idealny dla dzieci.
Ekologiczny olej z nasion drzewa arganowego
Olej arganowy pozyskiwany jest z orzechów marokańskiego drzewa arganowego. Ma doskonałe właściwości nawilżające i zawiera witaminę E. Odpowiedni do wszystkich typów skóry, jednak szczególnie polecany do skóry wrażliwej. Olej arganowy tłoczony jest z orzechów i nie powinien być używany przez osoby z alergią na orzechy tj. m.in. migdały, orzechy brazylijskie itp.

Opinia:

Produkt zamknięto w poręcznej butelce z miłą dla oka szatą graficzną i wygodnym zamknięciem.
200ml kosztuje 48,90zł-klik.



Przy tego typu produktach ważny jest dla mnie zapach i jak tylko odebrałam paczkę postanowiłam zapoznać się z zapachem produktu- wyczuwalne są tu oczywiście mandarynki, ale nie ma tu mowy o zapachu chemicznym, pachnie tak, jakbym miała przed sobą sok z mandarynek 100% :)
Żel ma dość gęstą, przypominającą nieco galaretkę konsystencję.
Delikatnie się pieni za sprawą tego, że nie posiada silnych detergentów typu SLS, SLES.


Jest niezwykle delikatny, dlatego wcale nie dziwi mnie, że producent poleca do od 1 miesiąca życia.
Stosowałam go głównie do mycia twarzy- bardzo dobrze oczyszcza i odświeża skórę rano, a wieczorem dodatkowo usuwa pozostałości makijażu.
Po zastosowaniu skóra jest mięciutka, nie ma się wrażenia, że pozbyliśmy się płaszcza hydrolipidowego:)
Bardzo miło się go używa i jestem niezwykle ciekawa wersji lawendowej, bo w takiej jeszcze występuje.
Poza tym Love Soap to także płyny do kąpieli i mydła do rąk, o wszystkich przeczytacie tutaj.


Miłego dnia!
Mika

20 komentarzy:

  1. ma przesłodkie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przepiękne etykiety :) Oj chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nas też sarenka na etykiecie uwiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też przyszły kosmetyki, sa świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna etykieta, zdecydowanie zachęca do zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super opakowanie, mojej małej by się spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale urocza szata graficzna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie wygląda :) I ten zapach mandarynki musi być przyjemny :) Chętnie bym go wypróbowała na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się,że jest opinia o tych kosmetykach :) byłam ich ciekawa... dla córeczki byłyby idealne

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach mandarynek uwielbiam produkt idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie mi się podoba grafik :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem zapachu lawendowego :)

    OdpowiedzUsuń