piątek, 22 listopada 2013

BingoSpa- godne uwagi żele pod prysznic..

Kochani,

Niejednokrotnie pozytywnie wypowiadaliśmy się na temat marki BingoSpa, dziś z przyjemnością przedstawimy Wam żele pod prysznic tej właśnie marki.

BingoSpa - Żel pod prysznic "Biała Glinka i Migdały"

Od producenta:

Delikatny żel BingoSpa pod prysznic o zapachu słodkich migdałów zawiera:
  • białą glinkę, która zawiera ponad 20 ważnych dla zdrowia i urody minerałów, w tym krzem, aluminium, fosfor, wapń, potas, selen, mangan, miedź. Posiada właściwości antyseptyczne i antybakteryjne - działa jak naturalny antybiotyk. Aktywizuje procesy odbudowy komórek.
    W sposób naturalny oczyszcza i stymuluje proces regeneracji skóry. Złuszcza martwy naskórek, oczyszcza skórę z nadmiaru sebum, toksyn, niezdrowej mikroflory, poprawia ukrwienie, łagodzi stany zapalne, przywraca skórze równowagę mineralną.
  • ekstrakt migdałowy - ma doskonałe właściwości zmiękczające i wygładzające skórę, odbudowuje warstwę lipidową naskórka. Łagodny dla każdego rodzaju skóry o bardzo przyjemnym, sprzyjającym zmysłom zapachu.
Opinia:

Żel zamknięto w podłużnej butelce zawierającej 300 ml produktu, dostępny jest w sklepie BingoSpa (KLIK).


Posiada dość rzadką, kremową konsystencję i delikatny, przyjemny zapach migdałów.
Nie pieni się intensywnie, ale nie jest to dla nas problemem. Dobrze rozprowadza się na skórze i świetnie ją oczyszcza, nie pwooduje przy tym wysuszenia, czy podrażnienia.
Oczywiście nie nawilża skóry, ale tego nie oczekujemy od żelu pod prysznic.
Po zastosowaniu skóra jest czysta, świeża i gładka- czego chcieć więcej?:) my od żelu nie oczekujemy już niczego, ewentualnie zapach mógłby być intensywniejszy, chwilę po kąpieli znika.

 


BingoSpa - Borowinowy żel pod prysznic 

Od producenta:

Właściwości kosmetyczne torfu doceniała już Kleopatra, a właściwości lecznicze były dobrze znane starożytnym Grekom. Obecnie stosuje się wyłącznie torfy lecznicze, zwane borowinami lub peloidami. 
Borowiny bogate są w bituminy, pektyny, celulozę, kwasy huminowe, fulwokwasy, ligniny oraz fitohormony i inne związki wykazujące aktywność biologiczną. Substancje nieorganiczne to głównie makro- i mikroelementy.
Ekstrakt z torfu BingoSpa pozyskuje się z torfu naturalnego w celu wyizolowania substancji czynnych. Sposób prowadzenia procesu wytwarzania ekstraktów borowinowych zapewnia z jednej strony maksymalne wyizolowanie wszystkich substancji czynnych z torfu, nawet tych nierozpuszczalnych w tradycyjnej borowinie, a z drugiej strony nienaruszenie ich właściwości terapeutycznych. Otrzymany w ten sposób ekstrakt jest pozbawioną wszelkich balastów “esencją” tego co w torfie najcenniejsze. 
Dzięki temu otrzymuje powtarzalny pod względem zawartości substancji czynnych ekstrakt torfowy BingoSpa, który jest głównym składnikiem borowinowego żelu pod prysznic BingoSpa.

Kąpiele borowinowe BingoSpa pod prysznic można stosować:
  • w ogólnych zabiegach pielęgnacyjnych ciała,
  • w kuracjach antycellulitowych,
  • przy niedomaganiach narządów ruchu,
  • jako uzupełnienie leczenia chorób reumatycznych i zwyrodnieniowych,
Borowina nie tylko leczy, ale również wspaniale pielęgnuje skórę.  Przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry i zapewnia zachowanie pięknego wyglądu na długie lata. Borowina w zabiegach modelujących sylwetkę, likwidujących cellulit oraz rozstępy ma zasadnicze znaczenie odtoksyczniania tkanek objętych cellulitem, a co za tym idzie znacznemu zmniejszeniu skórki pomarańczowej oraz utracie centymetrów poprzez przyspieszenie metabolizmu komórkowego.
Poprawia jędrność skóry, która staje się napięta i gładka.

Opinia:

Opakowaniami i pojemnościami żele się nie różnią . Borowinowy dostaniecie tutaj.


Pierwsze, co przychodzi nam na myśl porównując produkt do poprzednika to wielka różnica w intensywności zapachu. Tutaj mamy do czynienia z mocnym, bardzo przyjemnym, wyrazistym zapachem, trochę jakby męskim, trudnym do jednomyślnego sprecyzowania. Nie utrzymuje się długo na skórze, ale za to przez chwilę pod prysznicem możemy poczuć się jak w SPA:)
Pieni się bardzo delikatnie, doskonale oczyszcza skórę. Nie dopatrzyliśmy wysuszenia, podrażnienia i innych skutków ubocznych. 


Obydwa żele wspaniale wywiązują się ze swoich zadań i czujemy się skuszeni do wypróbowania innych wariantów zapachowych w przyszłości.

Lubicie produkty BingoSpa? 

Pozdrawiamy serdecznie,
G&M

24 komentarze:

  1. Ja lubię sporo rzeczy od BingoSpa, choćby maseczki do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ochotę na ten borowinowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś z zieloną herbatą, pięknie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten żel z białą glinką, ale żałuję, że pachniał tylko w butelce ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam ale słyszałam o nich dużo dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym je kiedyś przetestować :)
    Mam nadzieję, że będę miała taką okazję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem zachwycona tą marką, może dlatego, że miałam styczność z naprawdę małą ilością kosmetyków, a jak wiadomo chyba nie ma takiej osoby, która byłaby zadowolona z każdego produktu danej marki:) wierzę w to, że akurat ja trafiłam na te felerne dla siebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że mi było dane wypróbować tylko próbki :( borowinka pewnie pięknie pachnie, z chęcią bym wypróbowała..

    OdpowiedzUsuń
  9. oba mam i ja, oba i mnie przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie ciąg czekają na swoją kolej,ale jakoś nie mogę się za nie zabrać :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby były dostępne stacjonarnie to pewnie bym się skusiła na jakiś, ale nie mam zamiaru zamawiać ich przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten borowinowy to bym bardzo chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki, które mają w swoim składzie migdały bardzo ładnie muszą pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tych wersji nie miałam, ale kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym bliżej poznała ich produkty :D
    Żel migdałowt, mmm :) Taki zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale myślę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem coraz bardziej ciekawa tych kosmetyków :) o firmie bardzo dużo słychać w blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. mam obecnie maskę z Bingo Spa i jestem z niej zadowolona także firmę lubię - szkoda tylko, że tak mało testowałam ich produktów

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa wersji migdałowej tego żelu :) Ja uwielbiam ich balsam do dłoni o zapachu brzoskwini :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Migdałowy mam i lubię, ale po Twoim opisie zaczynam żałować że nie wzięłam też borowinowego...

    OdpowiedzUsuń