środa, 27 listopada 2013

By zachować zdrowy i młody wygląd .... Laboteq SKIN!

Hej,

Czytałam o nim wiele dobrego, postanowiłam wypróbować... a dziś podzielę się swoimi wnioskami na jego temat :) mowa tu o suplemencie diety Aflofarm.

Laboteq SKIN

Od producenta:

Składniki produktu korzystnie wpływają na elastyczność i jędrność skóry, pomagając zachować jej młody i zdrowy wygląd.
Laboteq skin suplement diety zawiera  formułę CWR R(Continuous Wrinkles Reduction), czyli unikalne połączenie koenzymu Q10, hydrolizatu białek kolagenowych, kwasu hialuronowego, beta karotenu – prekursora witaminy A (retinolu) oraz witamin, niezbędnych do zachowania zdrowej i młodej skóry.

Opinia:

Jak wiadomo o skórę warto zadbać nie tylko od zewnątrz, ale i od wewnątrz. Postanowiłam sięgnąć po suplement diety o działaniu przeciwstarzeniowym, aby zapobiegać objawom starzenia.



Na spektakularne efekty zapewne powinnam zużyć kilka opakowań, w dodatku w moim wieku, gdy jeszcze nie "dokuczają mi" zmarszczki, utrata jędrności ciężko mówić o działaniu na wymienionesymptomy.
Nie mniej jednak wydaje mi się, że w końcowej fazie stosowania kapsułek poprawiło się znacznie nawilżenie mojej skóry, stała się przez to gładsza.
Składniki jakie zawiera są zdecydowanie bardzo cenne i uważam, że warto zainwestować w ten produkt. Uzupełnianie takich składników, jak kwas hialuronowy, koenzym Q10, czy witamin odgrywa bardzo ważną rolę i na pewno wyjdzie to naszej skórze na dobre i zaowocuje jej młodszym i piękniejszym wyglądem.



Stosujecie suplementy diety tego typu?

Pozdrawiam,
Mika

14 komentarzy:

  1. NIe znam tych suplementów, chętnie wypróbuję. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosuję tego typu suplementów - mój żołądek ich nie toleruje, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego suplementu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny skład! Nie znam tego suplementu, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam ale generalnie zawsze coś łykam a na skórę mi właśnie świetnie działa witamina A:)
    ______________________________
    Zmieniłam nazwę bloga dlatego też nie wyświetla się on na Twojej liście czytelniczej
    Jeśli jeszcze masz ochotę mnie odwiedzać to zapraszam na
    nowy adres:
    http://escape-from-reality000.blogspot.com
    będzie mi miło jeśli ponownie go zaobserwujesz

    Pozdrawiam i z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakiś czas temu łykałam suplementy na włosy wypadające teraz łykam kwas foliowy

    OdpowiedzUsuń
  7. mam problem z systematycznym braniem suplementów

    OdpowiedzUsuń
  8. ja stosowałam jedynie skrzypowitę i byłam bardzo zadowolona z efektów na włosach i paznokciach. Mam problem z systematycznoscią i regularne branie tabletek do dla mnie udręka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja często łykam jakieś suplementy, w moim przypadku to już chyba uzależnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cos idealnego widze dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam jeszcze takich suplementów, ale myślę, że byłby to fajny prezent dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego suplementu nigdy nie uzywałam, ale chetnie bym sprawdziła jego skuteczność :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie kojarzę tego suplementu, ale u siebie właśnie stosuję Doppelherz aktiv Lifting Complex Premium. Nie jestem już nastolatką, dlatego moja skóra powoli traci swoją elastyczność, a tego nie chcę :). To suplement z najwyższą dawką kwasu hialuronowego na rynku i już widzę jego działanie. Skóra jest nie tylko bardziej elastyczna, ale i nawilżona :)

    OdpowiedzUsuń