wtorek, 26 listopada 2013

Medispirant – bez potu na dobre

Kochani,

Nadmierne pocenie się jest bardzo uciążliwym i zapewne nierzadkim problemem. Dotyczy, a teraz mogę śmiało rzec, że dotyczył i mnie. Sięgnąłem po produkt o intensywniejszym działaniu niż większość drogeryjnych produktów tego typu.

Medispirant Antyperspirant Roll-on


Od producenta:

Medispirant to specjalistyczny antyperspirant skierowany do osób, dla których tradycyjne preparaty przeciw poceniu są niewystarczające.
Dzięki wysokiej zawartości składników aktywnych Medispirant skutecznie i długotrwale eliminuje problem pocenia.
Dodatkowo skład preparatu wzbogacony został o allantoinę, która działa łagodząco, zapobiegając podrażnieniom skóry.
Medispirant nie zawiera również substancji zapachowych, dzięki czemu nie trzeba rezygnować z używania wody toaletowej, czy perfum.
Medispirant jest tak skuteczny, że po kilku dniach stosowania można go używać nawet raz w tygodniu.

Opinia:

Tak oto prezentuje sie produkt:


Jest on bezzapachowy i doskonale rozprowadza się go na skórze.
Początkowo powodował u mnie świąd i zaczerwienienie skóry, zrobiłem dobie kilka dni przerwy i spróbowałem ponownie. Było wówczas całkiem inaczej, za każdym razem świąd był coraz mniej odczuwalny. Po pięciu dniach stosowałem do raz w tygodniu i muszę przyznać, że na prawdę jest skuteczny. Tradycyjne preparaty przeciw poceniu są okazały się dla mnie mało skuteczne, ze względu, że jestem bardzo aktywny fizycznie. W tym przypadku wydzielanie potu zostało zminimalizowane, przez co problem przykrego zapachu został rozwiązany.
Dzięki niemu czuję się komfortowo i świeżo.


Czy wskazany dziś problem dotyczy również Was?
Znacie Medispirant?

Pozdrawiamy,
G&M

11 komentarzy:

  1. Ja kupiłam sobie Bloker z Ziai i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale myślę, że warto skusić się na ten antyperspirant :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam takiego problemu,ale moja przyjaciółka się z nim boryka,podeślę jej link do recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mężczyzna też prowadzi aktywny tryb życia i ten problem jego dotyczy. Jestem ciekawa jakby się u niego sprawdził :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe szczęście mnie to nie dotyczy, starszy zwykły antyperspirant za pare złotych, ewentualnie upalnym latem- wtedy pewnie sama zastosuję ten antyperspirant.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny produkt, kiedyś używałam, ale "zdradziłam" go na rzecz blokera z ziajki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. od roku używam blokera (wg zaleceń producenta) i jestem z niego zadowolona. O tym produkcie słyszałam, ale cena chyba jest wyższa niż blokera ?

    OdpowiedzUsuń