poniedziałek, 4 listopada 2013

Ciąg dalszy pielęgnacji z marką Soraya

Witajcie,

Niedawno pisałem Wam o oczyszczających kosmetykach Soraya, dziś napiszę Wam o dwóch inny z tej samej gamy. Zachęcam do lektury! :)

Soraya CARE & CONTROL - Antybakteryjny krem nawilżający redukujący blizny i zmiany potrądzikowe 

Od producenta:

Antybakteryjny krem nawilżający przeznaczony jest do intensywnej pielęgnacji cery trądzikowej, skłonnej do wyprysków, a szczególnie ze zmianami potrądzikowymi. Wyciągi z Siegesbiecka Orientalis oraz Centella Asiatica wspomagają redukcję zmian potrądzikowych i blizn oraz wspomagają łagodzenie stanów zapalnych. Hydrolizat z drożdży, bogaty w Witaminy z grupy B, wykazuje działanie detoksykujące, oczyszczające i ściągające. Acnacidol i odświeżający wyciąg z Trawy Cytrynowej działają silnie antybakteryjnie, regulują wydzielanie sebum i wspomagają łagodzenie zmian trądzikowych. Cynk działa ściągająco oraz zapobiega świeceniu się skóry.

Dzięki zaawansowanej recepturze zawierającej duże ilości substancji antybakteryjnych i przeciwłojotokowych preparat wykazuje bardzo wysoką skuteczność działania potwierdzoną badaniami dermatologicznymi i aplikacyjnymi.

- likwiduje ślady po trądziku
- zmniejsza widoczność blizn
- nie zatyka porów
- przywraca idealna gładkość


Opinia:

Samo opakowanie bardzo zachęciło mnie do stosowania produktu, dzięki pompce jest bardzo higienicznie, w dodatku ładnie się prezentuje. Pojemność to 50 ml.


Pachnie podobnie, jak żel, czy tonik z tej linii- cytrusami, bardzo przyjemny i świeży zapach.
Posiada lekką konsystencję, wchłania się do matu, nie pozostawia po sobie tłustej warstwy.


Zapewniał mojej mieszanej skórze dostateczne nawilżenie, nie oczekiwałem więcej, gdyż nie jest to wyłącznym działaniem kremu. Zdecydowanie wpływa na proces gojenia się zmian trądzikowych- goją się szybciej, a przy tym nie ma mowy o przesuszeniu, czy podrażnieniu skóry. Ma również działanie prewencyjnie, nie wiem czy długofalowe, jednak podczas stosowania zauważyłem, że pojawia się znacznie mniej nieproszonych gości. Podoba mi się w nim również to, że zapobiega świeceniu się skóry w strefie T.
Jeśli chodzi o zmiany potrądzikowe to nie zniknęły, ale tak wygórowanych oczekiwań wobec jednego opakowania kremu nie mam. Musze przyznać, iż świeże przebarwienia po wypryskach stały się mniej widoczne, a to już na prawdę wiele jak za krem w tak przystępnej cenie.


Soraya CARE & CONTROL - Antybakteryjna maseczka drożdżowa 

Od producenta:

Maseczka drożdżowa błyskawicznie oczyszcza skórę oraz zmniejsza problemy cery trądzikowej i tłustej. Wzbogacona o Hydrolizat z Drożdży, hamujący czynności gruczołów i ograniczający tworzenie zaskórników, działa oczyszczająco i ściągająco. Cynk, Wyciąg z Trawy Cytrynowej oraz Acnacidol wykazują działanie silnie antybakteryjnie, walczą z bakteriami odpowiedzialnymi za pojawianie się wyprysków i stanów zapalnych. 
- odblokowuje i zwęża rozszerzone pory,
- działa antybakteryjnie, przez co ogranicza powstawanie wyprysków,
- reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając świeceniu się skóry,
- łagodzi podrażnienia oraz stany zapalne,
- wygładza nierówności skóry,
- przywraca skórze świeży, zdrowy wygląd
Sposób użycia:
Nanieś maseczkę na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu. Pozostaw na około 15-20 minut, po czym zmyj letnią wodą. Dla uzyskania optymalnych efektów stosuj 2-3 razy w tygodniu. 

Opinia:

Maseczka znajduje się w saszetce z podziałem na dwie części, zatem opakowanie wystarcza na dwa użycia.


Pierwsze co zauważyłem to fakt, że nie pachnie tak przyjemnie, jak inne produkty serii, wyczuwam tu drożdże z jakimiś dodatkami, ciężkimi do sprecyzowania.
Konsystencja jest kremowa, dość gęsta, przyjemnie się rozprowadza na skórze.


Po 20 minutach spłukałem kosmetyk i muszę przyznać, że skóra była gładsza, jaśniejsza i nawilżona. Właściwości oczyszczające oceniam jako średnie, zaskórników ubyło niewiele, ale za to pory po zastosowaniu wydają się mniejsze. Według mnie jest to bardzo delikatny produkt i dzięki temu poleciłbym go nawet do wrażliwej skóry.

Mieliście któryś z tych produktów?

Pozdrawiam serdecznie,
Greg

16 komentarzy:

  1. Miałam ten krem bardzo bardzo dawno temu jak jego szata graficzna nie byłą jeszcze taka biała. Krem ładnie pachniał, ale działanie było średnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś używałam z tej linii żelu i maseczki oba produkty mnie nie zachwyciły :) obecnie już nie na moje potrzeby

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, ale się zgraliśmy z recenzjami :) Krem wg mnie jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczkę drożdżową z chęcią bym przygarnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mojej cery ale na pewno warty uwagi. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. typowego trądziku nie mam, mam tylko czasami pojedyncze niedoskonałości ;)
    ja od dzisiaj używam Siarkową Moc Barwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maski drożdżowe kiedyś uwielbiałam, świetnie działały na trądzikową cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maski drożdżowe są bardzo dobre dla cery trądzikowej, a kosmetyki Soraya warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam maski,ale dobrze,że ma dobrą opinię,zanotowałam sobie już jej nazwę ;> przyda mi się tym bardziej że uwielbiam kosmetyki z drożdżami ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam i bardzo lubię tę serię. Maseczka jest świetna, ale dla mnie hitem w tej kolekcji jest Antybakteryjny żel 2 w 1 z peelingiem, wygładzający nierówności skóry. Super wygodna formuła, dla zabieganych, zapracowanych i nie mających zbyt wiele czasu. Dla mnie super. Doskonale oczyszcza, wygładza ,nawilża, zapobiega świeceniu sie skóry. Do takiej tradzikowej cery jest naprawdę godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. maseczka drożdzowa wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam tą maseczkę drożdżową i była super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam oba i powiem szczerze z działania obu byłam zadowolona ! Msz racje krem pięknie pachnie, dobrze nawilża i naprawdę skutecznie redukuje blizny potrądzikowe. No i do tego nie wysusza. Niedoskonałości szybciutko znikają a buzia wygląda pięknie.
    Co do maseczki, to fakt czuć trochę drożdże ale jest za to naprawdę skutecznym produktem- dobrze sie rozprowadza, mi takie opakowanie starcza na 2-3 uzycia no i oczywiście daje świetne efekty ! Masz racje - maseczka dobrze nawilża i wygładza buzie. Ja zauwazylam ze od kiedy ja stosuje mniej więcej raz w tygodniu to na mojej buzi nie pojawia sie tyle nowych niespodzianek. polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam krem z tej serii i uważam, że jest idealny dla "wypryskowego" typu cery :) Do tego ma fajną aksamitną konsystencję, a wcale nie jest jakiś tłusty :)

    OdpowiedzUsuń