czwartek, 7 listopada 2013

Walka z przebarwieniami - Sesderma Kojicol

Cześć,

Niejednokrotnie Wam pisałam, że borykam się z przebarwieniami. Jako posiadaczka skóry wrażliwej nie mogę stosować zbyt mocnych, złuszczającym preparatów. Zdecydowałam, że zacznę stsosować produkt marki, do której mam pełne zaufanie.  Dziś napiszę Wam o efektach mojego testowania.

Sesderma - Kojicol Krem depigmentujący spf 20

Od producenta:

Zapobiega powstawaniu i rozjaśnia istniejące umiarkowane przebarwienia skóry (związane z zaburzeniami metabolizmu, po ciąży, plamy wątrobowe, przebarwienia posłoneczne i piegi). Preparat przeznaczony dla skóry suchej. Zawiera dipalmitynian kojowy (2%), wyciąg z lukrecji (3%), glukozaminę (1%), kwas fitowy (1%), witaminę E i kwas mlekowy. Swoje rozjaśniające działanie zawdzięcza obecności dipalmitynianu kojowego oraz kwasu fitowego. Efekt ten potęguje przeciwutleniające działanie witaminy E. Alfa-hydroksykwasy usuwają martwe komórki wierzchniej warstwy skóry, ułatwiając tym samym akcję substancji rozjaśniających. Kwasy owocowe wygładzają i ujędrniają skórę. Wyciąg z lukrecji zapobiega gromadzeniu się melaniny, wspomagając działanie wybielające. Zawiera filtry słoneczne SPF 20. 
Sposób użycia 
Oczyścić skórę, następnie nałożyć preparat wykonując delikatny masaż opuszkami palców. 
źródło: http://www.kosmetyki-ab.pl/index.php?p346,sesderma-kojicol-krem-depigmentujacy-spf-20

Opinia:

Krem zamknięto w małej, poręcznej i miękkiej tubce, która mieści 30 ml produktu.


Posiada delikatny, apteczny zapach i gęstą, aksamitną konsystencję.


Bezproblemowo rozprowadza się na skórze i dobrze się wchłania pozostawiając skórę nawilżoną i rozświetloną, nie zostawia tłustej warstwy.
Tuż po zastosowaniu nie odczuwałam żadnego dyskomfortu, mrowienia, czy pieczenia związanego z działaniem kwasów AHA zawartych w produkcie. Bardzo mnie to ucieszyło, gdyż wymienione objawy towarzyszą mi niekiedy, co uniemożliwia zastosowanie kuracji przeciw przebarwieniom,
Wielkim zaletą jak dla mnie są zawarte w składzie filtry przeciw promieniom UV (spf 20), zawsze pamiętam o ochronie skóry pod tym względem, nawet zimą.
Krem testowałam przez 6 tygodni, gdyż na tyle mi wystarczył. Przyznam, że zauważyłam poprawę jeśli chodzi o przebarwienia, stały się mniej widoczne, jaśniejsze. Koloryt stał się bardziej jednolity, a oznaki zmęczenia zredukowane.


Zmagacie się z przebarwieniami? Jeśli tak- to jak sobie radzicie?

Pozdrawiam,
Mika

20 komentarzy:

  1. ja wyrosłam z piegów :)
    im jestem starsza tym mam ich mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przebarwieniami się nie zmagam.
    Moją zmorą są cienie pod oczami, które obecnie łagodzę kremem Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem na przebarwienia to coś dla mnie. ;) Dziękuję za odwiedziny i odwzajemniam buziaki. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. JA NIEDŁUGO BĘDĘ TESTOWAĆ SERUM PALMERS:)

    OdpowiedzUsuń
  5. filtr jest na tyle wysoki, że można zrezygnować z dodatkowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć. Nie mam problemów z przebarwieniami, ale znam osobę, której ten krem będę mogła polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam na łydce, ciekawe czy by sobie z nimi poradził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z przebarwieniami problemu nie mam , ale meczą mnie teraz ślady po wypryskach , bardzo niefajnie to wygląda i przydałoby mi się coś na takie " blizny"

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam plamy przebarwienia blizny .. ale jakos nie wierzę,że kremy to mogą zniwelować :(

    OdpowiedzUsuń
  10. przydałby mi się ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To raczej nie krem dla mnie ,ale mogę powiedzieć,że super iż posiada filtr przeciw promieniowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam styczności z firmą;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio zauważyłam u siebie wiele przebarwień i szukam czegoś skutecznego. Dopisuję krem do must have :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięx za komenatarz;>> * * *dodałam do linków Cię:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze wiedzieć. To chyba nie dla mnie. ;PP Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć ;) Chciałabym wręczyć Ci nominację ”Liebster Blog Awards” , za trud włożony w prowadzenia bloga. To świetna okazja do bliższego poznania się w społeczności blogerek . Wystarczy odpowiedzieć na 11 pytań. Szczegóły znajdziesz tutaj : http://lusia88.blog.pl/2013/11/09/liebster-blog-award/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całe szczęście nie mam z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam problemów z przebarwieniami, ale dobrze, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń