wtorek, 2 września 2014

Zdecydowanie pierwsza klasa!

Cześć!

Ostatnio Mika pisała o damskim zapachu Luxure, dziś przedstawię Wam jeden z zapachów męskich marki.

Luxure - 1ST CLASS

Od producenta:

ZAPACH KORZENNY
nuta głowy:

grapefruit, mięta, czerwona mandarynka
nuta serca:
róża, cynamon, nuty przyprawowe
nuta spodu:
skóra, nuty drzewne, indyjska paczula, ambra
Opinia:

Buteleczka bardzo ładnie się prezentuje, od razu widać, iż mamy do czynienia z produktem męskim.
Butelka mieści aż 100ml wody toaletowej.



Uwielbiam zapachy świeże, jak i owocowe, umiarkowanie słodkie. Z zapachami korzennymi nie miałem styczności, a do takiej grupy 1ST CLASS zalicza producent.
Pierwsze wrażenia miałem mieszane.. pomyślałem " to po prostu taki zwykły, przeciętny męski zapach".
Bardzo się jednak myliłem!
Po kilkunastu minutach zapach "pokazał" swoje prawdziwe oblicze, ujawnił swoje niekwestionowane atuty- niebanalne połączenie przypraw ze świeżymi cytrusami i nutami drzewnymi.
Na spotkaniu ze znajomymi byłem wypytywany o to, czy tak ładnie i intensywnie pachnę..
Kolejnym pozytywnym zaskoczeniem była trwałość, zapach wyczuwalny przeze mnie jest ok. 7 godzin od aplikacji, przez inne osoby jeszcze dłużej.
Uważam, ze nadaje się na co dzień, jak i na "specjalne wyjścia".
Na dzień dzisiejszy tak go polubiłem, że nie wyobrażam sobie codziennej dawki tego wspaniałego zapachu.

Pozdrawiam,
Greg

16 komentarzy:

  1. ciekawi mnie zapach...mój mąż lubi takie nuty zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam,że firmy nie znam

    _____________
    a u mnie? outfit w najgorętszym kolorze sezonu

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę, ale to są jak najbardziej moje nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję, że to coś w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nuty zapachowe ma bardzo ciekawe,pewnie będzie świetny,ahh z chęcią bym go powąchała:))

    OdpowiedzUsuń
  7. nuty głowy mi się bardzo podobają, ale niestety reszta już nie za bardzo, więc myślę, że zapach nie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie jakoś ta butelka nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze jest tak, że w butelce zapach pachnie troszkę inaczej, a dopiero zaczyna rozwijać się na ciele :) Najważniejsze, że zapach przypadł Ci do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój luby lubi głównie nuty owocowe w różnego rodzaju zapachach. Z tego też względu mam lekkie obawy, że powyższy mógłby nie przypaść mu do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wygląda, tego zapachu nie znam ale miałam sama i mój chłopak kilka butelek LUXURE

    OdpowiedzUsuń