piątek, 2 grudnia 2016

Warte uwagi produkty do higieny jamy ustnej ze sklepu HAPPYDENTAL

Cześć Kochani,

Całkiem niedawno pisząc dla Was artykuł o prawidłowej higienie jamy ustnej podkreślałem wiele różnych jej aspektów. Dziś zapraszam na wpis, gdzie opiniuję niektóre z artykułów, które uważam za bardzo istotne w codziennym użytkowaniu.



BIOREPAIR - BIOAKTYWNY PŁYN DO PŁUKANIA NAPRAWIAJĄCY POWIERZCHNIĘ SZKLIWA


Opakowanie to sporych rozmiarów butelka, mieszcząca 0,5 litra płynu, kosztuje 18,99zł, do kupienia Tutaj.


Pierwszy atut płynu- konsystencja: pierwszy raz spotykam się z tak gęstą konsystencją, nie jest to typowy płyn. Przypomina rzadki żel, przez co jest niezwykle wydajny i wystarczył mi na dłużej niż inne tego typu produkty.
Pachnie delikatnie świeżą miętą, zapach w ustach utrzymuje się znacznie dłużej niż w przypadku innych płynów. Nie jest za mocny- nie czuć żadnego pieczenia, nie zawiera alkoholu. Absolutnie nie podrażnia dziąseł, a wręcz przeciwnie działa na nie kojąco. 
Świetnie uzupełnia działanie past sprawiając, że jama ustna jest idealnie oczyszczona, a oddech długotrwale świeży.
Po zastosowaniu zęby są gładsze i lśniące, ale najważniejsze jest to, że moje wrażliwe zęby nie są po zastosowaniu tak reaktywne, zmniejszyło się to o wiele, procentowo ciężko mi to określić- badań nie prowadziłem:)
Generalnie- obecnie mój numer 1 wśród płukanek.


CURAPROX- SKROBACZKI DO CZYSZCZENIA JĘZYKA


Czyścicie język tą samą szczoteczką co zęby? To wielki błąd!
Nieświeży oddech najczęściej powodują osady na języku. Osady te zakłócają równowagę mikrobiologiczną w jamie ustnej, sprzyjają powstawaniu osadów nazębnych i mogą również zakłócić zmysł smaku.
Dzięki skrobaczkom w szybki i łatwy sposób można usunąć nalot z języka, szczególnie z jego nasady, gdzie gromadzi się najwięcej bakterii! Czyszczenie języka jest nie tylko niezwykle ważnym elementem higieny jamy ustnej, ale również profilaktyka przeciwinfekcyjna całego organizmu.

Ja od dawna już stosuję taki skrobaczek i odczuwam różnicę, szkoda, że odkryłem je tak późno.
Wydatek jest to niewielki, bo za dwie sztuki zapłacicie 18,90zł- KLIK.


DENTAID VITIS GINGIVAL-KIT - ZESTAW DO PIELĘGNACJI DELIKATNYCH DZIĄSEŁ 


Na koniec zaprezentuję Wam ciekawy zestaw, gdzie znajdziecie fajną szczoteczkę do zębów i wrażliwych dziąseł. Polecana jest dla osób z tendencją do zapalenia dziąseł, stanów zapalnych i delikatnych dziąseł, a także w takich problemach jak recesja dziąseł.
Ja bardzo polubiłem tę szczoteczkę, aczkolwiek używam jej sporadycznie, ponieważ moim numerem jeden jest szczoteczka soniczna. Dodatkowo w zestawie znajdziecie mini-wersje pasty i płukanki. Są to produkty delikatne, ale i skuteczne. Działają oczyszczająco, ale przede wszystkim kojąco na dziąsła


Uważam, że to świetny pomysł, aby zapoznać się z produktami, szczególnie gdy rozważamy, czy te produkty są dla nas odpowiednie. Całość zamknięta jest w świetne etui, które doskonale nadaje się np. podczas wyjazdów. Myślę, że prawie 26zł - KLIK za taki zestaw to niewiele.

 Ściskam,
Greg:)

6 komentarzy: