wtorek, 26 sierpnia 2014

Antybakteryjny żel OsmozaCare

Cześć,

Nie zawsze mamy dostęp do mydła i wody, a higiena rąk jest przecież bardzo istotna. z pomocą przychodzą nam produktu, np. OsmozaCare i w ciągu najbliższych tygodni będę Wam o nich pisała.


OsmozaCare - Antybakteryjny żel do rąk z naturalnym ekstraktem z grejpfruta

Od producenta:
Dezynfekuje dłonie, oczyszcza je i nadaje im świeżości. Nie ma nic lepszego, gdy chce się mieć czyste ręce, a w pobliżu nie ma wody ani mydła. Wtedy wystarczy nałożyć na dłonie niewielką ilość żelu, dokładnie go rozprowadzić i pozostawić do wyschnięcia. Naturalny ekstrakt z grejpfruta wzmacnia działanie antybakteryjne.

Opinia:

Żel znajduje się w bardzo wygodnymi higienicznym opakowaniu. Pojemność to aż 100 ml, przeważnie tego typu produkty mają mniej, przynajmniej te, które nabywałam.





Posiada dość rzadką konsystencję, dzięki czemu błyskawicznie się wchłania.
Nie pozostawia tłustego filmu, nie klei się, co jest wielkim atutem.
Zapach jest mocno alkoholowy, jednak szybko się ulatnia pozostawiając delikatny, świeży zapach.
Po zastosowaniu daje uczucie czystych i świeżych dłoni.
Nie zauważyłam wysuszenia, podrażnienia, jednakże najczęściej po zastosowaniu sięgałam po krem nawilżający.
Producent deklaruje, iż produkt eliminuje 99,9% bakterii, działa grzybobójczo i zwalcza wirusy. Nie mam mikroskopu, by to sprawdzić, ale w pełni ufam producentowi.
Jest to produkt naprawdę godny uwagi.

Zapraszam na stronę producenta tutaj i na profil na Facebook'u: klik

Pozdrawiam,
Mika

15 komentarzy:

  1. Świetny, szczególnie na wyjazdy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy,ale sama często sięgam po takie żele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś zrobiłam krzywdę moim dłoniom stosując stosując kilkanaście razy dziennie taki preparat 'szpitalny' więc i te drogeryjne na wszelki wypadek sobie odpuszczam... W awaryjnych sytuacjach ratuję się po prostu mokrymi chusteczkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. znam firmę, znam żel, ale wolałam piankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i uwielbiam!Mój ulubieniec w podróży!

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas taki żel się bardzo sprawdza tylko szkoda że ten nie ma pompki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mocno alkoholowy zapach trochę mnie odstrasza, jednak wolę wersje które są sztucznie bo sztucznie ale perfumowane i trochę zabijają ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny produkt,uwielbiam takie żele!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, ale bardzo przydatny, chętnie się za nim rozejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. żel jest fajny ale pianka to tak czadowy kosmetyk , że szok.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie żele.
    Są niezastąpione w podróży!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupuję żele antybakteryjne,ale tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miała, ale podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń