poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Sesderma Men- żel do golenia

Hej,

Golenie... do najprzyjemniejszych czynności ono nie należy, ale "jak trzeba to trzeba".
O produkcie, który ten zabieg ma ułatwiać dowiecie się dziś, a jest nim żel do golenia marki Sesderma.

Sesderma Men - Żel do golenia 

Opinia:

Żel znajduje się w praktycznym opakowaniu z precyzyjnym dozownikiem, który się nie zacina.
200ml kosztuje ok. 48zł, chociaż na Allegro widziałem nawet za 39,99zł.



Żel posiada niebieski kolor i jest bezzapachowy- z czym spotykam się po raz pierwszy, brak kompozycji zapachowej uważam za wielki atut, gdyż zapobiega to ewentualnym podrażnieniom, alergiom itd.
Produkt tworzy obfitą i co najważniejsze gęstą pianę. Dzięki temu świetnie się rozprowadza i zmiękcza zarost. Maszynka zyskuje doskonały poślizg i tym samym golenie jest szybkie i dokładne.
Składniki kojące powodują, że skóra jest świetnie chroniona przed podrażnieniami i urazami naskórka.



Pozdrawiam,
Greg

10 komentarzy:

  1. ja tylko używam żeli do golenia :)
    Ostatnio moim odkryciem

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę, cena powalająca:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, cena nieziemska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzywam zelu do golenia mojego narzeczoengo :D dziewczyny sprawdza sie na nogach doskonale! i pozniej oczywiscie oliwka na nogi po takim zelu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem o niej dla mojego mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem golenie może być całkiem przyjemne... tzn bezproblemowe :) Żel czy pianka są ważne, z doświadczenia powiem że warto wybrać nawet trochę droższe, ale takie które mamy sprawdzone i wiemy że dobrze zadziałają. Chociaż najważniejsza i tak będzie golarka. U mnie się sprawdziła dopiero elektryczna philipsa, problem z podrażnieniami po goleniu sam się rozwiązał :) Bo wcześniej z jednorazówkami się strasznie męczyłem...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam go nigdy wczesniej...

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatni post -najlepszy !oby tak dalej!
    wpadaj do mnie.. przerabiamy ubrania DIY !
    poczytaj,lubię jak ktoś komentuje czytając tego bloga a nie.. tak :<
    obserwacja za obserwacja może?

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie stosuje się najtańsze żele ;)

    OdpowiedzUsuń