niedziela, 31 sierpnia 2014

Żel do mycia twarzy z drobinkami Jojoba

Kochani.

Dzisiaj postanowiłam, że napiszę Wam o ciekawym żelu do mycia twarzy, zapraszam!


SBC - Żel Delikatnie Złuszczający do Twarzy z Jojoba (drobinki), Ekstraktem z Dzikiego Bzu, Borówki, Skrzypu i Zielonej Herbaty

Od producenta:

Żel zawierający drobinki Jojoba i ekstrakt z dzikiego bzu delikatnie zmiękczy, oczyści i usunie martwe komórki naskórka pozostawiając skórę wyraźnie gładszą i bardziej miękką. Specjalnie dobrany zestaw bogatych składników tworzy barierę ‘przeciwutleniającą’, tonizuje i ujędrnia, dzięki czemu jest to doskonały, łagodzący żel do twarzy.

GŁÓWNE SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • Drobinki Jojoba: do delikatnego złuszczania martwych komórek naskórka.
  • Miłorząb Japoński: pomaga zwiększyć przepływ krwi i ma właściwości odbudowujące (odnawiające).
  • Zielona herbata: jest przeciwutleniaczem, opóźnia procesy starzenia i wspiera procesy naprawcze.
  • Skrzyp: wzmacnia tkanki skóry i tonizuje.
  • Ekstrakt z Borówki: o właściwościach przeciwzapalnych i przeciutleniających.
WŁAŚCIWOŚCI:
  • nietłusty żel złuszczjący do twarzy
  • delikatnie zmiękcza i oczyszcza skórę
  • odżywczy
  • usuwa martwe komórki naskórka
  • efekt tonizacji i ujędrnienia
  • tworzy ‘powierzchniowy przeciwutleniacz’   
  • odświeżający i wygładzający
  • idealny dla osób o cerze szorstkiej, łuszczącej, a nawet suchej
  • doskonały dodatek do Twojej codziennej pielęgnacji
  • bezpieczny do codziennego stosowania.
STOSOWANIE:
  • Nałożyć żel na dłoń i wmasować w lekko wilgotną twarz
  • Wykonując przy tym okrągłe ruchy; prosimy zwracać szczególną uwagę na miejsca szorstkie i łuszczące się
  • Obficie zmyć wodą, tak by całkowicie usunąć ślady żelu
  • Na koniec prosimy nałożyć krem nawilżający, zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą kremów i serum w naszym sklepie. 
Opinia:

Żel zamknięto w poręcznej, plastikowej buteleczce, 250ml kosztuje 38,90zł (klik).



Przypadł mi do gustu naturalny i delikatny zapach kosmetyku, jest ziołowo-owocowy.
Konsystencja jest gęsta, obfita w drobinki jojoba, nie jest ich dużo, ani zbyt mało, według mnie optymalnie jak na żel złuszczający.



Delikatnie się pieni, nie zawiera SLS, ani SLES, co szczególnie mnie cieszy, gdyż moja skóra nie przepada za tymi składnikami.
Moja wrażliwa skóra źle toleruje gruboziarniste peelingi, wolę zatem enzymatyczne złuszczanie naskórka.
Żel ten zapewnia delikatny efekt złuszczający, a przy tym skóra jest zdecydowanie gładsza.
Posiada świetne właściwości oczyszczające, stosowałam go codziennie rano i czasami wieczorem po demakijażu. Pozostawiał skórę czystą, świeżą i bardziej promienną.

Lubicie zele do mycia z drobinkami?

Pozdrawiam,
Mika

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapraszam na rozdanie, które trwa do 15.09.2014r.





21 komentarzy:

  1. nie znam tego produktu i nie przepadam za żelami drobinkowymi ale estetyka opakowania kuuuusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten żel :) Wygląda ciekawie, ale ja mam już swojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że bym się z im polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego produktu, ale bardzo podoba mi się jego opakowanie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię, ale tego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście najbardziej lubię regularne złuszczanie płynami na bazie kwasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu,ale wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widze ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuuu... coś for me! :D Chcę to mieć! Drobinki - Lubić! Opakowanie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też opakowanie zachwyciło, nie mówiąc już o skladnikach, drobinki uwielbiam, jasne że kupię, już zapisuję w swoim notesie jako moje must have:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale myślę, że mógłby się u mnie sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam trądzi kropny więc raczej nie lubię z drobinkami produktow do twarzy

    OdpowiedzUsuń