niedziela, 24 sierpnia 2014

Damski zapach od Luxure

Kochani,

Dziś postanowiłam napisać Wam o zapachu, którym pachnę od kilku tygodni i ciężko będzie mi się z nim rozstać, ponieważ przypadł mi do gustu.

Luxure - LA BUENA VIDA

Od producenta:

ZAPACH KWIATOWO-OWOCOWY
nuta głowy:
czarna porzeczka, gruszka
Nnta serca:
irys, jaśmin, kwiat pomarańczy
Nuna spodu:
paczula, fasolka tonka, wanilia, pralina
Opinia:

Już na samym początku zauroczył mnie wygląd buteleczki z świetnym dodatkiem- wstążeczką. Wygląda to bardzo kobieco. Butelka zawiera 100ml wody perfumowanej.




Producent określa zapach jako kwiatowo-owocowy i tak faktycznie jest- nie dało się ukryć przed innymi, że pachnę taką moto własnie mieszanką. Przed przeczytaniem nut zapachowych twierdziłam, że wyczuwam tu gruszkę, pomarańczę, wanilię.... zatem byłam blisko.
Woda jest trwała, rzadko się zdarza, abym czuła na sobie tego typu produkt po 2-3 godzinach, w tym przypadku ponawiam aplikację po ok. 6 godzinach. Uważam zatem, że z jej trwałością jest naprawdę dobrze. La Buena Vida polecam kobietom niezależnie od wieku, nadaje się na co dzień, jak i na "większe wyjścia". Myślę, że szczególnie nadaje się na jesień i zimę, gdyż jest to słodki, "ciepły" zapach.
Jestem zadowolona z produktu i chętnie będę poznawać inne zapachy marki.

Zapraszam na stronę producenta tutaj.

Znacie zapachy Luxure?

Pozdrawiam,
Mika

18 komentarzy:

  1. Kompletnie nie znam zapachów tej marki. Nuty o których wspomniałaś sądzę, że przypadły by mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tej marki ulubieńca, I miss you. Jest naprawdę śliczny.
    Też mnie ten ciekawi i faktycznie są trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka nut mi nie odpowiada, np. wanilia, bo nie lubię słodkich zapachów, ale jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ujęła mnie ta kokarda, skłaniam się coraz bardziej ku takich zapachom, zwłaszcza gdy zimno i pada deszcz brrr

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam ! ale śliczną ma buteleczkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych zapachow, ale butelka jest sliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zapach z tej firmy i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zapachy tej marki,ale inne.Tego jestem również bardzo ciekawa :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow to trwały zapach :) Mnie też się podoba buteleczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam :) Fajna buteleczka,no i te nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Flaszeczka mocno inspirowana Lancome :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam na ich stronkę i widać, że moooooocno inspirują się zapachami znanych marek ;)

      Usuń
  12. lubię tą kategorię zapachów.. słodycz tak ale nie w nadmiarze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam zapachu, ale z opisu wynika, że przypadł by mi do gustu:) Nie wiem co jest... ale dziś jakiś wysyp notek o zapachach, aż mam ochotę sama coś zrecenzować a było by o czym pisać:D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie! wygląda obłędnie :))

    OdpowiedzUsuń