sobota, 23 sierpnia 2014

O pewnym dezodorancie..

Witajcie,

Nie zawsze mamy możliwość umycia zębów, żucie gumy nie sprawdzi się we każdej sytuacji... wówczas warto sięgnąć po dezodorant do ust.


CARLO BOSSI - Odświeżacz do ust

Od producenta:

Dezodorant do ust o mocnym miętowym smaku doskonale odświeża oddech. Działa długo i skutecznie. Nie zawiera cukru, a specjalne składniki ograniczają rozwój bakterii.

Opinia:

Niewielka pojemność dezodorantu sprawia, że możemy wszędzie zabrać go ze sobą. 25ml kosztuje 4,50zł,
do kupienia tutaj. Aplikacja jest łatwa i przyjemna.



Posiada intensywny smak mięty i pozostawia uczucie świeżości.
Skutecznie odświeża oddech.  Ciężko określić, czy działa długotrwale, gdyż na to składa się wiele czynników. W sytuacjach, kiedy nie mamy pod ręką szczoteczki i pasty sprawdza się doskonale, dlatego też chętnego po niego sięgamy.

Stosujecie tego typu produkty?

pozdrawiamy,
G&M

20 komentarzy:

  1. Dla odświeżenia ust sięgam po gumy najczęściej. Dezodorantów nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie korzystałam, zazwyczaj jak już to sięgam po gumę do żucia, którą zazwyczaj mam gdzieś w torebce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie uzywalam czegoś takiego;) na odświeżenie dobre sa pastylki cynkowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja taki odświeżacz miałam raz, ale chyba kolejnego nie kupię, bo gumy wg mnie są przyjemniejsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. przyznam, że nie znam produktu

    ____________________________
    ps. a u mnie? piękna, tiulowa spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś stosowałam takie odświeżacze :) Fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno jest to bardzo przydatny produkt, przecież nie nosimy ze sobą szczoteczki i pasty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie używała,fajnie,że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, nie wiem, czy by i to odpowiadało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam takiego kosmetyku dotąd u siebie, z pewnością by się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam dotąd takiego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę taki specyfik :D. Jestem ciekawa czy bym go polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie używałam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio się zaczęłam zastanawiać, czy taki produkt czasem by się nie przydał. To już mam swój typ - dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam jeszcze o tego typu produktów. Brzmi ciekawie ;>

    OdpowiedzUsuń