sobota, 9 sierpnia 2014

Odpowiedź na podrażnione i bolące oczy

Witajcie,

Zmęczone, bolące, zaczerwienione oczy to w dzisiejszych czasach częsta i bardzo dokuczliwa przypadłość.
Lekceważenie problemu może prowadzić tylko do nasilenie problemu, zatem warto zadbać o oczy i cieszyć się ich zdrowiem, jak i pięknym wyglądem, gdyż bardzo uwidocznione naczynia krwionośne nikomu urody nie dodają.


Krople do oczu MSM+Silver™

Od producenta:

Hydrosol Silver jest suplementem produkowanym najnowszą, opatentowaną metodą, która wykorzystuje technologię SilverSol (patenty numer: 6,214,299; 6,743,348; 7,135,195). Badania wskazują, że srebro w postaci Sol, jest o wiele skuteczniejszą formą srebra, niż srebro w postaci jonów. Silver Hydrosol w swojej innowacyjności wykorzystuje jako przewodnik niezwykle czystą wodę – co stanowi podstawę jakości i bezpieczeństwa produktu. Suplement dostarcza ultra czyste i ultra małe cząsteczki srebra, które dostarczają precyzyjne ilości aktywnego srebra na bezpiecznym i nie-toksycznym poziomie. W przeciwieństwie do standardowego, koloidalnego srebra, Silver Hydrosol nie zawiera soli srebra czy azotanów, a jego data przydatności do użytku jest o wiele dłuższa. Badania wykazały, że srebra Hydrosol jest 10,000 razy skuteczniejsze od standardowego koloidalnego bądź jonowego srebra. Nie zaobserwowano także żadnych efektów ubocznych stosowania srebra Hydrosol. 

N-Acetyl-L-Carnosine dostarcza L-carnosine do odpływu wodnistego (płynu, który otacza soczewkę), gdzie działa ona jako naturalny i kompleksowy antyoksydant, ochraniający strukturalne białka soczewek przed wywoływanym przez wolne rodniki procesem utleniania.  


MSM+Srebro Krople mogą pomóc zmiękczyć twardą, skórkowata tkankę, wyrównać ciśnienie, naprawić zniszczone membrany, zlikwidować czerwone plamki czy popękane naczynka krwionośne, jak i pomóc usunąć pływające w oku drobinki.

MSM+Silver™ mogą pomóc:

  • Zmiękczyć tkankę
  • Usunąć czerwone plamki
  • Zlikwidować popękane naczynka krwionośne
  • Zmniejszyć infekcje
  • Pomóc w rozkładzie wosku
Opinia:

Wygodna buteleczka zawiera ok. 300 kropli, Zaleca się, by stosować po dwie krople do trzech razy dziennie. Produkt kosztuje prawie 49 złotych, zakupić możecie tutaj.



Zanieczyszczenia powietrza i wody, długa praca przed komputerem, zbyt mało snu, stres i wiele innych czynników przyczyniają się do tego, że często odczuwam ból oczu, w dodatku łzawią i są zaczerwienione.
Sięgałam po wiele środków, przeważnie znacznie tańszych od produktu, który dziś opisuję, jednak efekt zawsze był krótkotrwały. Brak długotrwałej ulgi i dostatecznych efektów spowodował, że na jakiś czas zrezygnowałam ze stosowania tego typu preparatów.
Surfując po internecie natknęłam się na krople MSM+Silver i muszę przyznać, że znacznie różnią się od dotychczas stosowanych przeze mnie.
Po każdej aplikacji mam wrażenie prawdziwej ulgi, ukojenia i nawilżenia. Jednak nie mija to po pięciu minutach, z czasem zrezygnowałam nawet ze stosowania trzy razy dziennie, obecnie stosuję najczęściej tylko raz. Obecnie rzadziej odczuwam ból oczu, jeśli już to jest on znacznie słabszy.
Zaczerwienienia również są mniej widoczne i wydaje mi się, że nie jest to zakamuflowany problem tylko rozwiązany.
Krople zamierzam stosować nadal i wierzę, że tak spektakularne efekty będą się ciągle utrzymywać.

Stosujecie jakieś krople do oczu?

Pozdrawiam,
Mika

18 komentarzy:

  1. Tak! cierpię na Zespół Suchego Oka :( ! Już chcę je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stosuję krople Bepanthen, które dają mi niesamowitą ulgę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kropelki Vizine również są bardzo skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krople zawsze mam ponieważ noszę soczewki więc moje oczy bardzo często są zaczerwienione, suche. Jednak nie kupuje tak drogich kropel do oczu. Obecnie mam świetne - łagodzące krople z rumiankiem, świetlikiem, oczarem i innymi ZuMA kupione za 6,50 i w zupełności działanie tych kropel mi wystarcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam żadnych kropelek, ale czasami faktycznie czuję, że mam zmęczone i "suche" oczy, więc może powinnam zacząć..

    OdpowiedzUsuń
  6. zdarza mi się mieć zmęczone wysuszone oczy, mam alergię, i używam kropli gdy jest taka potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  7. Krople do oczu są dla mnie obowiązkiem, kiedy sięgam po soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używam, ale dobrze jest mieć taki produkt w domu , tak na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie stosuję kropelek choć powinnam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Great review dear!! I didn't know this product, but it sounds awesome!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kiedyś musiałam używać kropli, bo noszę soczewki, ale teraz na szczęście nie mam z tym problemu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie bardzo sobie radzę z soczewkami - ciągle mam wysuszone oczy i dlatego muszę je regularnie nawilżać dobrymi kroplami. Wybrałam starazolin niebieski, bo jest bardzo skuteczny i do tego ma dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  13. W pierwszej kolejności wypróbowałabym nawilżenia kroplami http://dbamooczy.pl/nutrof-total/ , bo może są po prostu przesuszone. No i odpocząć od ekranów. Jeśli nie przejdzie to iść do okulisty po lekarstwo

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy można takich kropli używać razem z soczewkami? Myślę, że o tym też warto wspomnieć, bo niestety czasami nie zwraca się na to uwagi i potem można nabawić się tylko kłopotów. Czytajcie zawsze etykiety, a najlepiej wybierajcie soczewki takie, jak https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-toryczne/6871-monovision-daily-hd-toric.html aby uniknąć bolących, piekących, czerwonych i wysuszonych oczu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Osoby, który pracują sporo przy komputerze powinny regularnie badać swój wzrok. Centrum medyczne Medicare specjalizuje się w okulistyce. Jako jedna z niewielu placówek dysponuje odpowiednim sprzętem i specjalistami do wykonywania najtrudniejszych zabiegów. Zapraszam do zapoznania się z ofertą na stronie www https://medicare.med.pl/laserowa-korekcja-wzroku/

    OdpowiedzUsuń