czwartek, 8 maja 2014

By włos Ci z głowy nie spadł! :)

Cześć Kochani,

Są momenty, kiedy okropnie wypadają mi włosy. Odpowiada za to wiele czynników, głównie obwiniam stres. Zdrowa dietę wzbogacam o suplementy diety oraz odpowiednie kosmetyki, dziś napiszę Wam o produktach, które pomogły mi ostatnio.


Sesderma SESKAVEL - Szampon przeciw wypadaniu włosów

Od producenta:

Powstrzymuje wypadanie włosów. Wzmacnia włosy osłabione. Terapia łysienia o wszelakiej etiologii (zmiana pór roku, nieodpowiednia dieta, złe odżywianie). Ma działanie ochronne, nawilżające, reminalizujące, uspokajające i odświeżające. Odżywia, przywraca blask i nadaje zdrowy wygląd. Proteiny jedwabiu przywracają sprężystość i elastyczność włosów i skóry głowy. Przeciwdziałają zmianom degeneracyjnym towarzyszącym procesowi starzenia.

Opinia:

Szampon znajduje się w estetycznej butelce, która mieści 200 ml produktu.



Ma postać gęstego żelu, intensywnie się pieni, przez co jest wydajny.


Posiada przyjemny, roślinny zapach.
Po umyciu włosy są idealnie czyste, świeże i nie plączą się- a miewam z tym problem.
Nie wysusza włosów, wręcz przeciwnie - sprawia, że są miękkie i lśniące.
Po dwóch tygodniach stosowania zauważyłam, że wypada mi znacznie mniej włosów, szczególnie zauważalne jest to w odpływie wanny, gdzie zawsze trafia ich najwięcej.



Sesderma SESKAVEL -Pianka przeciw wypadaniu włosów

Od producenta:

Pianka przeciwdziała wypadaniu włosów, hamuje proces łysienia i przerzedzania włosów. Formuła preparatu opiera się o nanotechnologię, która polega na transportowaniu składników aktywnych zamkniętych w nanosomach w głębsze warstwy skóry, tak aby niwelować źródło problemu. 
źródło:http://www.sklep.bio-med.pl/

Opinia:

Piankę zamknięto w poręcznym i higienicznym opakowaniu.
Opakowanie zawiera 50 ml produktu.



Pianka ma delikatny, przyjemny zapach, jest gęsta i bezproblemowo rozprowadza się na włosach.
Po zastosowaniu włosy są niezwykle gładkie, nawilżone i elastyczne.
Zapobiega przetłuszczaniu się włosów, myślę, że to dzięki takim składnikom, jak kurkuma i cynk.
Moje włosy niestety szybko się przetłuszczają, a odkąd stosuję piankę SESKAVEL dłużej są świeże.
Powyżej opiniując szampon zaznaczyłam, że problem wypadających włosów ograniczył się, efekt ten zawdzięczam oczywiście obydwóm dermokosmetykom.
Z dnia na dzień, z tygodnia na tydzien jest tylko coraz lepiej - działanie wzmacniające produktu wg. mnie jest niezaprzeczalne.
Cieszę się, że przy użyciu wysokiej jakości kosmetyków można zniwelować problemy, które utrudniają codzienne funkcjonowanie.



Pozdrawiamy serdecznie,
G&M

15 komentarzy:

  1. Bardzo zaciekawiła mnie ta pianka ,pierwszy raz widzę w tej formie coś do włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wypróbować tą piankę.
    Walczę z przetłuszczającymi się włosami :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, że pianka ogranicza przetłuszczanie, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałoby mi się, bo mój tata zawsze mnie woła, gdy wyciąga moje włosy z wanny i pokazuje mi ilość..

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie BARDZO przydatna recenzja! Po porodzie włosy wypadają na potęgę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kosmetyk, ale ja zupełnie nie wiem co to znaczy "wypadanie włosów". Mam ich tyle, że aż czasem doprowadzają mnie do szału.

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś miałam wielki problem z wypadaniem włosów. Mimo wszystko chętnie bym wypróbowała ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem czy daje efekty w przypadku utraty wlosow charakterystycznej dla mezczyzn :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie skorzystam z pianki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cos idealnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecnie nie mam takiego problemu,ale nazwę zapisuje bo na jesień mi się przyda z pewnością!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze względy na zawartość pq do codziennego oczyszczania bym odrzuciła :)

    OdpowiedzUsuń