środa, 14 maja 2014

Świetny żel pod oczy!

Witajcie,

"Oczy są zwierciadłem duszy"- nie mogę się nie zgodzić....
O skórę pod oczami trzeba dbać szczególnie, gdyż jest wrażliwa i cienka...
Dziś zapraszam na recenzję żelu Sesderma.

Sesderma Glicare- żel kontur oczu i ust

Od producenta:

Bezbarwny, lekki, nietłusty żel, który nawilża, pobudza i odmładza skórę oczu i kontur ust. Zapobiega i leczy objawy zmęczenia oczu.
Szczególnie wskazany w przypadku: cieni i worków pod oczami, opuchniętych oczu, zmarszczek, kurzych łapek i zmarszczek palacza wokół ust. 

Źródło:  http://www.sklep.bio-med.pl/

Opinia:

Żel zamknięty jest w niezwykle eleganckim, estetycznym słoiczku.
Opakowanie zawiera aż 30ml produktu, a najczęściej spotykana pojemność produktów pod oczy to 15 ml.



Pachnie bardzo delikatnie, co jest zaletą w przypadku preparatów pod oczy.
Konsystencja jest dość gęsta, łatwo się go rozprowadza i szybko wchłania.


Tuz po nałożeniu daje uczucie przyjemnego chłodu i ukojenia.
Idealnie się sprawdza po nieprzespanej nocy, czy po imprezie, kiedy to oznaki zmęczenia dają się we znaki.
Już po kilku dniach zauważyłam znaczną poprawę nawilżenia, skóra stała się gładsza i jaśniejsza.
Po dwóch tygodniach moje opuchnięcia i cienie faktycznie zmniejszyły się.
Obecnie jest to mój numer 1 jeśli chodzi o kosmetyki pod oczy.


Pozdrawiam serdecznie,
Mika

21 komentarzy:

  1. Lubię takie żele pod oczy latem stosować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnam w końcu zacząć używać coś pod oczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie miałam jeszcze ;) Ale wygląda fajnie, w sumie jeśli taki genialny, to może się skuszę :) Ale najpierw muszę zużyć zapasy;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak oczy są zwierciadłem,zgadzam się.Myślę,że bardzo chętnie go kupie,już znajduje się na mojej wishliście opuchnięte oczy z mocnymi cieniami to mój nieustępliwy przyjaciel </3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o nim, ale chciałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz się z nim spotykam :) Konsystencja przypomina mi oldschoolowe żele do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. już samo opakowanie jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się, ostatnio właśnie czegoś takiego mi potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  9. ma bombowe opakowanie! ale nie stosuję takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisy go sobie.
    Twoja recenzja mnie do niego mocno skusiła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boszzz... CHCE GO!!! Wszystko mi się podoba - opakowanie, barwa, pojemność! Lece buszować za nim po necie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusicie tą Sesderemą... bardzooO ;) już go szukam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojjjjj... coś mi się wydaje że będzie mój...pojemność też mnie przekonuje :D Opakowanie jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. tak z ciekawości - jaki ma skład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślemy Ci na maila, gdyż zdjęcie składu wyszło słabe i uznaliśmy, że nie wstawimy.
      Opakowanie niestety już wyrzuciliśmy i od nowa nie zrobimy:)

      Usuń
  15. Podoba mi się ta opcja żelu pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi bardzo kusząco, tylko jego cena już mniej mi się podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ma też bardzo ciekawe opakowanie, wygląda tak hmm elegancko :)

    OdpowiedzUsuń