sobota, 31 maja 2014

Kilka słów o SIMPLIQ

Cześć,

Lubimy prowadzić aktywny tryb życia, niestety przez problemy zdrowotne Grzegorza ostatnio jest ku temu niewiele możliwości.
Jednakże jeśli czuje się lepiej to biegam, pływamy, wybieramy się na długie spacery.
Aby utrzymać ciało w jak najlepszej kondycji sięgamy po suplementy diety i o jednym takim Wam dziś napiszemy.


Aflofarm SIMPLIQ - Tabletki wspomagające odchudzanie

Od producenta:

Składniki suplementu diety SIMPLIQ wspomagają odchudzanie:
- zmniejszają wchłanianie tłuszczów,
- wspomagają trawienie skrobi,
- wspierają metabolizm węglowodanów.

1 tabletka 2 tabletki 3 tabletki 4 tabletki 5 tabletek 6 tabletek
Kompleks wyciągu z alg brunatnych (Ascophyllum nodosum) oraz wyciągu z pestek winogron (Vitis   vinifera L.) (mg) 6,7 13,4 20 27 33,5 40
Wyciąg z białej fasoli (mg) 28,4 56,8 85,2 113,6 142 170
Ocet jabłkowy (mg) 28,4 56,8 85,2 113,6 142 170
Witamina B6 (mg)

0,35
(25%)*
0,7
(50%)*
1,05
(75%)*
1,4
(100%)*
1,75
(125%)*
2,1
(150%)*
Wyciąg z liści ostrokrzewu paragwajskiego (Ilex paraguariensis) (mg) 18,4 36,8 55,2 73,6 92 110
Wyciąg z gorzkiej pomarańczy (6% p-synefryny) (mg) 18,4 36,8 55,2 73,6 92 110
Chrom (μg)

10
(25%)*
20
(50%)*
30
(75%)*
40
(100%)*
50
(125%)*
60
(150%)*
*Zalecanego Dziennego Spożycia

Opinia:

Opakowanie zawiera 120 tabletek, których połykanie dzięki małym gabarytom nie sprawia trudności.
Możecie go kupić w wielu aptekach, również tych internetowych, w dobrej cenie np. tutaj.



Kuracja trwała u nas 30 dni, mieliśmy 3 opakowania, a przyjmowaliśmy 6 tabletek dziennie.
Podoba nam się opis produktu, który wskazuje, że produkt jest jedynie pomocą w odchudzaniu, ale sam w sobie nie zrobi z nas modelek/modeli :)
Zacznę od tego, że zwracamy uwagę na to, co jemy, nie spożywamy nadmiernej ilości kalorii.
Jesteśmy aktywni fizycznie jak tylko możemy, sport to nasza pasja.
Tabletki zdecydowanie przyśpieszają przemianę materii, jest to zauważalne już po kilku dniach.
Zauważyliśmy również, że mamy mniejszą ochotę na słodycze i rzadszą chęć na podjadanie między posiłkami, czyżby tak działał chrom?
Skład preparatu jest bogaty i bardzo nam się spodobał.
Wierzymy, że to również dzięki Simpliq zachowujemy odpowiednią wagę.


Znacie Simpliq?

Pozdrawiamy,
G&M

15 komentarzy:

  1. Tak właśnie działa chrom, hamuje apetyt na słodycze. Łykałam kiedyś tabletki z tym pierwiastkiem, ale źle na nie reagowałam i odstawiłam. Fajnie, że widzisz efekty diety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chrom i mi by się przydał, ale nie wiem czy mogę brać przy mojej wątróbce. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zażywałam nigdy takiego typu tabletek, wolę raczej dbać naturalnie o wagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat nie dla mnie. Ale dobrze, że u Was działa jak powinien.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie stosuję takich tabletek,wolę dietę i ćwiczenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale produkt nie dla mnie bo jestem chudziną:D

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze, gdybym tylko wiedziała, że mi pomoże..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, czy by na mnie podziałały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog, może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałoby mi się takie ograniczenie chęci na coś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przydały by mi sie takie tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na szczęście nie mam skłonności do tycia, ale chętnie zrezygnowałabym ze słodyczy. Niestety, nie potrafię. Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie wszystkie tym podobne tabletki wywołują straszne bóle brzucha;(

    OdpowiedzUsuń