poniedziałek, 19 maja 2014

Najnowszy zapach Yves Rocher dla kobiet

Hej,

Podobnie, jak zmieniają się pory roku zmieniam wodę toaletową. Te, które stosuje jesienią, czy zimą niekoniecznie nadają się na cieplejsze okresy i odwrotnie.
Zaprezentuję Wam dziś nowy zapach Yves Rocher.

Yves Rocher - Woda toaletowa L'Eau Moment de Bonheur

Od producenta:

Nowa interpretacja zapachu Moment de Bonheur , idealna na wiosenne i letnie dni.Zapach świeższy i lżejszy niż jego pierwowzór, powstał z połączenia kwiatowych nut róży stulistnej z Grasse oraz wyciągu z jabłka i cedru.

Składniki
• Róża Stulistna z Grasse
Jej rzadkość występowania i niezrównany zapach czynią ją najsubtelniejszą z róż wykorzystywanych w perfumiarstwie. W zapachu L’Eau Moment de Bonheur odnajdujemy jej infuzję, delikatną i zwiewną. Jej subtelny i kobiecy zapach roztacza niezwykle delikatnie i kwiatowe nuty. Odkrywa ona lżejsze i świeższe oblicze róży w porównaniu z obfitym i zmysłowym absolutem.
• Naturalny wyciąg z jabłka
Innowacyjny, odważne tchnienie nowoczesności. Delikatne, zielone i apetyczne nuty nadają zapachowi soczystej świeżości.
• Wyciąg z cedru
Wyraża wibrujący charakter zapachu.
Sposób użycia
Spryskać szyję i dekolt z odległości około 20 cm.

Opinia:

Woda znajduje się w prostej buteleczce, aczkolwiek bardzo mi się ona podoba. 50ml kosztuje obecnie 89 złotych (klik), gdyż jest tańsza o 40%!


Zapach oceniam jako kwiatowo-owocowy, z jednej strony wyczuwam kwiatowe, słodkawe nuty, a z drugiej świeże lekkie, świeże, soczyste nuty, szczególnie wysuwa się tu zapach jabłka.
Myślę, że przypadnie do gustu wielu kobietom, tym młodym i tym starszym, gdyż jest niebywale uniwersalny.
Co do trwałości zapachu nie mam najmniejszych zastrzeżeń, wyczuwalny jest przez wiele godzin, w ciągu 4-5 godzin nie traci znacznie na intensywności.
Mnie się ten zapach szczególnie podoba i czuję, że na długo się zaprzyjaźnimy.

Lubicie zapachy Yves Rocher?

Pozdrawiam,
Mika

29 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze zapachów z YR, ale są tam na tyle przyciągające promocje, że niedługo planuję sobie coś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam tylko taka jagodową mgiełkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zapachów YR miałam tylko próbki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnych zapachów z YR i szczerze żadnego nie wąchałam, ale może jakieś kiedyś dorwę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam zapachów YR, ale muszę to koniecznie nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie słyszałam, że ten zapach jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji powąchać, ale nadrobię zapewne, ja uwielbiam naturalne perfumy jaśminowe mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znam ten zapach, bardzo go lubię :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm musi świetnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak uda mi się trochę zaoszczędzić (cud w moim przypadku) to ją na pewno dorwę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach jabłka brzmi intrygująco :) Lubię takie lekkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnego zapachu od YR.
    Po Twoim opisie czuję, że ten przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę,że na lato może być ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki z YR lubię, muszę się skusić w końcu an jakiś ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że mógłby mi się spodobać, lubię świeże i takie "zielone" zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wąchałam i umarłam .... zapach jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach bardzo ładny, tylko szkoda że nie trwały.

    OdpowiedzUsuń
  19. zaciekawił mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem zapachu :) Bardzo ładny flakonik.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam jeszcze żadnego zapachu Yves Rocher. szczególnie latem lubię kwiatowo owocowe nuty

    OdpowiedzUsuń
  22. A na właśnie jakieś takie jabłuszko mam straszną ochotę tej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. YR zawsze ma ciekawe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam sentyment do zapachów Yves Rocher :) zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kiedyś kilka próbek i większość zapachów przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń