środa, 28 maja 2014

Lekkie, nawilżające kosmetyki do ciała

Kochani,

Nawilżanie to podstawa. Gdy nadchodzą cieplejsze miesiące zamieniamy gęste i treściwe produkty na lżejsze i przedstawimy Wam dwie propozycje lekkich kosmetyków Yves Rocher.

Yves Rocher- - Nawilżająca mgiełka do ciała z aloesem


Od producenta:

Przyjemność nawilżania połączona ze skutecznością aloesu. Mgiełka do ciała intensywnie nawilża skórę otulając ją orzeźwiającym zapachem. Elastyczna i nawilżona skóra odzyskuje swoją miękkość. Formuła o lekkiej, nietłustej konsystencji, która szybko się wchłania.
Działanie
• Intensywnie nawilża skórę
• Pozostawia na skórze przyjemny, orzeźwiający zapach
Sposób użycia
Stosować codziennie rano i wieczorem, rozprowadzając jednolitą warstwę na czystej, osuszonej skórze ciała, zaczynając od dolnych partii ciała i kierując się ku górze.

Opinia:

Opakowanie mgiełki jest niewielkie, co przekłada się na niewielką pojemność produktu - 100ml, a obecna cena to 22,90zł (klik).


Dzięki dozownikowi aplikacja jest łatwa, szybka i precyzyjna.


Posiada bardzo delikatny, przyjemny, aloesowy zapach.
Ma postać bezbarwnego płynu.
Pozostawia na skórze lekką, ochronną warstwę, nie jest to tłusty film.
Bardzo dobrze łagodzi podrażnienia, z nawilżaniem radzi sobie gorzej, ale dla normalnej skóry na co dzień powinna wystarczyć. My wspomagamy się innymi, treściwszymi produktami, gdyż niektóre partie ciała mają duże skłonności do przesuszenia.

Yves Rocher - Mleczko do ciała Un Matin au Jardin Kwiaty wiśni


Od producenta:

Odkryj delikatną świeżość kwitnących kwiatów wiśni zamkniętych w mleczku do ciała. Kremowa formuła mleczka sprawia, że szybko wnika ono w skórę, głęboko ją nawilżając. Mleczko wzbogacone o odżywczy olejek sezamowy oraz łagodzącą wodę z bławatka. Idealne uzupełnienie wody toaletowej i żelu pod prysznic z tej samej linii zapachowej.
Działanie
• Nawilża i odżywia skórę
• Zapewnia skórze komfort
Sposób użycia
Stosować mleczko do ciała codziennie rano i/lub wieczorem na skórę całego ciała, rozprowadzając kosmetyk na skórze jednolitą warstwą, okrężnymi ruchami wznoszącymi, zaczynając od nóg.
 
Opinia:

Mleczko zamknięto w butelce mieszczącej 200 ml produktu, obecnie jego cena to 19,99 (klik).


Szkoda, że opakowanie nie zawiera pompki, gdyż ciężko wydobyć resztki kosmetyku, ale nie jest to sporym minusem.


Kosmetyk zachwyca pięknym zapachem, mnie się kojarzy właśnie z wiśniami.
Konsystencja jest lekka, ani zbyt gęsta, ani za rzadka, doskonale rozprowadza się na skórze.
Wielkim plusem jest fakt, że błyskawicznie się wchłania i pozostawia skórę pachnącą, nawilżoną i gładką. Nawilżenie jest bardziej odczuwalne niż w przypadku np. mgiełki z aloesem, ale również nie zastąpi treściwszego kosmetyku jak ktoś ma problemy z bardzo przesuszoną skórę.
Do podstawowej, codziennej pielęgnacji jest to jednak świetny produkt i bardzo przyjemny w stosowaniu ze względu na konsystencje, jak i zapach.

Znacie może któryś z tych kosmetyków?

Pozdrawiamy,
G&M

20 komentarzy:

  1. Ja wygodnicka i leniwa jestem w kwestii nawilżania więc wolałabym mgiełkę. Jakoś przeoczyłam ją w ofercie YR.

    OdpowiedzUsuń
  2. Latem uwielbiam lekkie kosmetyki, wszystkie inne jakimś cudem wchłaniają się przez wieczność, mimo że zimą były świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiat wiśni zainteresował mnie zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy nawilżającej mgiełki do ciała - brzmi bardzo ciekawie! :) A kwiat wiśnie napewno pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Upodobałam sobie mgiełki do włosów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mleczko wpada mi w oko, wygląda ciekawie. Mgiełek nie lubię .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mleczko z kwiatem wiśni mogłabym wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś jest fajna promocja na tą nawilżającą mgiełkę na stronie YR :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba kosmetyki wyglądają bardzo zachęcająco. Myślę, że moja niewymagająca skóra byłaby zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znamy żadnego produktu :) Mleczko jest ciekawe :)
    Pozdrawiamy ;d
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mleczko mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam,że ich nie znam ale ta mgiełka mogłaby trafić do mojego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie kosmetyk o zapachu kwiatu wiśni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta mgiełka mogłaby się u mnie sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń