wtorek, 6 maja 2014

Suplementy diety NOBLE HALTH

Cześć,

Coraz częściej sięgamy po suplementy diety i tak samo jak w przypadku kosmetyków coraz baczniej zwracamy uwagę na składy preparatów.
Naszą uwagę zwróciły produkty marki NOBLE HEALTH, jedno z nas stosowało produkt ACAI BERRY (Grzegorz), drugie GET SLIM (Monika).

NOBLE HEALTH - ACAI BERRY

Od producenta:

To luksusowy suplement diety stworzony w oparciu o innowacyjne połączenie najwyższej jakości naturalnych składników aktywnych. Zawarte w nim ekstrakty, zioła i witaminy zapewniają ogólną poprawę wyglądu i samopoczucia. Dzięki specjalnie dobranym składnikom wpływa na poprawę kondycji skóry, włosów i paznokci, wspomaga oczyszczanie organizmu, przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego oraz wspiera prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego.

Opinia:

W plastikowym, wygodnym opakowaniu znajduje się 90 sporej wielkości tabletek, ich cena to obecnie w przybliżeniu 69 złotych (klik).
90 tabletek to 30 dni kuracji, gdyż producent zaleca spożywanie 3 tabletek dziennie.


Może zacznę od tego, że od dawna dbam o zapewnienie organizmowi witamin z grupy B, ze względu na to, że wspomagają one funkcjonowanie układu nerwowego. Jako wegetarianin stosuję stale  suplementacje witaminy B12. 3 tabletki preparatu zaspokajają w 100% zapotrzebowanie na te witaminy i to już na samym początku bardzo mi się spodobało, gdyż nie musiałem stosować dodatkowych tabletek..
Dodatkowo muszę przyznać, że po miesiącu stosowania zauważyłem, że wypada mi mniej włosów.
Produkt niezaprzeczalnie przyspiesza metabolizm, zatem z pewnością  przyczynia się do oczyszczania organizmu.



NOBLE HEALTH - GET SLIM

Od producenta:

To luksusowy suplement diety stworzony w oparciu o innowacyjne połączenie najwyższej jakości naturalnych składników aktywnych. Produkt jest rekomendowany jako wsparcie w odchudzaniu. Zapewnia uzyskanie deklarowanych właściwości przy regularnym i systematycznym stosowaniu zgodnie z zaleceniami. Należy pamiętać, że ważne jest zachowanie zrównoważonego sposobu żywienia i zdrowego trybu życia.

Opinia:

60 tabletek preparatu kosztuje prawie 79 zł, możecie go zakupić tutaj.



Bardzo mi się spodobało to, w jaki sposób producent pisze o produkcie, m.in. "..jest rekomendowany jako wsparcie w odchudzaniu." Nikt tutaj nie zapewnia, że po miesiącu będziemy mieć ciało modelki z pierwszych stron gazet... bo przecież wszystko zależy od nas. Ten preparat może wspomagać proces odchudzania. Po zimie zawsze intensywnie ćwiczę, zwracam uwagę na co i ile jem, ponieważ wiosną i latem więcej odsłaniamy, w związku z czym chcę czuć się komfortowo i atrakcyjnie. Poza tym zbędne kilogramy nie są oznaką zdrowia, a o zdrowie należy dbać, gdyż to najcenniejszy skarb.
Wracając do produktu...
Podczas jego stosowania i teraz, kilka dni po zakończeniu kuracji odczuwałam mniejszą chęć na sięganie po coś słodkiego, a niestety słodycze bardzo lubię.
Zauważyłam, że jestem bardziej pobudzona, produkt zawiera kofeinę, ja nie piję kawy, więc pewnie stąd takie działanie, które bardzo mi odpowiada.
Widzę zmiany na lepsze i jestem pewna, że GET SLIM mi w tym pomógł.


Stosujecie suplementy diety?

Pozdrawiamy,
G&M

14 komentarzy:

  1. kurcze, przydałoby mi się coś, co hamuje smak na słodycze.. ale ta cena..

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko te suplementy, rzeczywiście dla as jako wegetarian uzupełnianie pewnych witamin i składników mineralnych jest bardzo ważne :) Zresztą hmm nie tylko dla was :D
    Tak tylko jako ciekawostkę rzucę że sam chrom, który zresztą jest składnikiem drugiego suplementu świetnie reguluje chęć na cukier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam cierpliwości do takich suplementów

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam takich suplementów diety jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale zapowiada się bardzo ciekawie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo myślę,że przyda mi się po lecie,wtedy mam problemy z wypadającymi włosami i potrzebuje też pobudzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej firmy miałam deoble detox - był rewelacyjny. Teraz czekam na ich nowe saszetki z zieloną kawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam nigdy takich suplementów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja staram się tak jeść, żeby nie używać suplementów, ale niestety na razie muszę się trochę posiłkować witaminą A.

    OdpowiedzUsuń
  10. szukam czegoś takiego, po pracy chodzę na siłownię, wtedy jestem nieco zmęczona,a pobudzenie się przyda, bo właśnie kawy również nie pijam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Noble Health miałam kiedyś Double Detox, był bardzo dobry! Teraz chciałabym przetestować Get Slim.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosowałam nic tej firmy, jeśli chodzi o moje podejście do suplementów diety jestem raczej na nie i nie wierzę w ich działanie, ale plusem jest to że rzeczywiście dobrze, że nie obiecują cudów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od długiego czasu mam chrapkę na jagdy acai. Ale są baaardzo drogie:(

    OdpowiedzUsuń