wtorek, 27 maja 2014

Fluid matujący Pharmaceris

Cześć,

Dziękujemy Wam serdecznie za miłe słowa pod ostatnim postem. To, co napisało kilka osób podejrzewaliśmy od kilku tygodni, tam Wam odpisałam dzisiaj.
Odrywając się na chwilkę od problemów postanowiłam napisać dla Was dziś recenzję podkładu, który używałam przez ostatnie dwa miesiące.


Pharmaceris F - FLUID MATUJĄCY zwężający pory SPF 25


Od producenta:

WSKAZANIA:
Polecany do skóry normalnej, tłustej i mieszanej, skłonnej do nadmiernego błyszczenia. Rekomendowany również dla osób zmagających się z problemem trądziku, w celu ukrycia i niwelowania niedoskonałości typowych dla skóry trądzikowej (krosty, zaskórniki, rozszerzone pory).
DZIAŁANIE:
Fluid doskonale stapia się ze skórą zapewniając naturalny, długotrwały 10-godzinny makijaż z natychmiastowym efektem pudrowego zmatowienia. Zastosowanie nowego wysoko-skutecznego systemu matującego absorbuje nadmiar sebum, regulując aktywność gruczołów łojowych oraz zmniejszając tendencje do błyszczenia i powstawania niedoskonałości. Innowacyjna formuła Pore-Diminish wzmacnia włókna kolagenowe skóry wokół porów, zmniejszając ich widoczność oraz wielkość. Połączenie ekstraktu z owoców hiszpańskiej pomarańczy oraz składników antybakteryjnych (biotyna, ekstrakt z łopianu, cynk PCA) zmniejsza widoczność zmian trądzikowych. Fluid zapewnia wyrównanie kolorytu skóry oraz długotrwały efekt świeżego makijażu. Nie obciąża skóry, nie zatyka porów. Kryje niedoskonałości, nie powodując efektu maski. Fotostabilne filtry UVA i UVB wzmacniają mechanizmy obronne skóry, chroniąc ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.

HIPOALERGICZNY
WYSOKA TOLERANCJA I SKUTECZNOŚĆ
PRZEBADANO DERMATOLOGICZNIE
Opinia:

Fluid posiada bardzo wygodne i higieniczne opakowanie z pompką, która się nie zacina.
30ml kosztuje około 40zł, do kupienia m.in. tutaj.



Delikatny, nienachalny zapach zdecydowanie umila aplikację.
Konsystencja jest gęsta, przyjemnie się rozprowadza.Tuż po aplikacji skóra jest idealnie matowa, a rozszerzone pory mniej widoczne.


Krycie oceniam jako średnie, dla mnie zdecydowanie wystarczające.
Bez problemu zakrywa moje drobne przebarwienia, czy rozszerzone naczynka.
Najistotniejsze dla mnie jest to, że nie ma mowy o efekcie maski.
Posiadam najjaśniejszy odcień 01 Ivory.
Mam jasną cerę i początkowo kolor wydawał mi się za ciemny, ale chwilę po nałożeniu doskonale się wtapia. Zatem po chwili kolor twarzy i szyi się nie odróżnia. Kolor to bardzo ładny, czysty beż, pozbawiony jest różowych tonów, których nie toleruję w podkładach.



A jaki Wy obecnie podkład/fluid stosujecie?

Pozdrawiam,
Mika

12 komentarzy:

  1. Ja obecnie mam Revlon Photoready i bardzo go lubię a co do Pharmaceris to dobrze,że się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam właśnie podkładu Pharmaceris, ale wersji "intensywnie kryjącej".
    Ten też mam w planach przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego podkładu ,ale może kiedyś go zakupię

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam żadnych podkładów, ale mam ochotę wypróbować coś delikatnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować, bo widzę, że odcień idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko, fajnie że nie ma efektu maski, a różowych tonów i ja nie cierpię w podkładach .
    Ps. Na początku przeczytałam "Fluid Myjący" :D i złapałam się za głowę, ale po sekundzie się zorientowałam, że źle przeczytałam. Chyba jeszcze nie doszłam do siebie po weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie uywam Inglot, YSM, Cream Foundation, nabrałam ochoty na ten z Pharmaceris. I chyba go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. przydał by mi sie taki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam, ale odcień nr 2, który jest za bardzo pomarańczowy ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. znam, ale nr 2 jest tak pomarańczowy, że nie da się z nim chodzić ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś o nim czytałam, ale jakoś nie miałam okazji kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo to ten zwężający pory, coś dla mnie!
    życzę zdrówka dla Grega :)

    OdpowiedzUsuń