sobota, 10 maja 2014

Naleśniki z konfiturą i dżemem Symbio!

Kochani,

Uwielbiamy naleśniki i często je robimy.
Nie wyobrażamy sobie jeść ich z czymkolwiek innym, jak z dżemami, czy konfiturami.
Prezentujemy Wam dziś naleśniki z użyciem ekologicznego dżemu brzoskwiniowego Symbio oraz konfitury z czarnej porzeczki.


 

Dżem pozbawiony został cukru, a mimo wszystko jest wystarczająco słodki, pięknie pachnie i smakuje brzoskwiniami, a nie możemy tego samego powiedzieć o wszystkich dżemach, które mieliśmy okazję spożywać.
Niskosłodzona konfitura również cudownie pachnie i odnaleźliśmy w nich smak prawdziwych, czarnych porzeczek.
Jako wegetarianie uwielbiamy owoce i często po nie sięgamy, przyznajemy, iż owoce zawarte w produktach Symbio zachwycają smakiem i zapachem.

Pozdrawiamy,
Greg&Mika

16 komentarzy:

  1. Och nawet nie wiecie jak ja kocham naleśniki. To jest jedno z takich dań które mogłabym jeść codziennie i na słodko i na słono ze szpinakiem czy różnymi takimi. Gdyby jeszcze oponka się od tego nie hodowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mi zapachniało naleśnikami! :) Uwielbiam, choć zawsze po nich cierpię bo nie wolno mi jeść smażonego. Jak tylko zapomnę o swoich przejściach, znów nabieram ochoty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym teraz takiego naleśnika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale smaka narobiliście mi ,,,,jeszcze męża zaraz wyślę do kuchni ,żeby zrobił mi takie smakowite naleśniczki ....żartuje oczywiście ,nie na wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam nalesniki, ale dziś mam chęć na gofry:D

    OdpowiedzUsuń
  6. uduszę! :) już z tydzień za mną naleśniki chodzą ;) już dziś sobie dam spokój, ale jutro muszę choć kilka sobie usmażyć :))


    ps. zapraszam na mały konkurs do mnie, do wygrania podkład mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z tym uduszeniem to nie tak publicznie :D
      Naleśniki nóżek dostały, że za Tobą chodzą?:D

      Usuń
  7. Często robię naleśniki, a z powidłami od Symbio są doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ale mam teraz ochotkę na naleśniki :) Z wielką chęcią spróbowałabym ekologicznego dżemu brzoskwiniowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo apetycznie wyglądają!
    Narobiliście mi ochoty na naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie... idę smażyć naleśniki :D

    OdpowiedzUsuń