sobota, 3 maja 2014

O naturalnych mydłach słów kilka

Kochani,

Niejednokrotnie powtarzaliśmy, że jeśli chodzi o mydła to wolimy decydowanie w płynie, ale ostatnimi czasy mieliśmy okazję przetestować mydełka w kostce i dziś podzielimy się opinią na ich temat.

Myslarnia Powrót do Natury - 100% naturalne mydła 
(z borowiną i kawą/z borowiną i bursztynem)

Od producenta:

100 % naturalne z borowiną i z kawą 
Kawa poprawia krążenie skóry oraz ją ujędrnia. Rozbija również nagromadzoną tkankę tłuszczową, a to sprawia, że skutecznie likwiduje cellulitis.
Kwas chlorogenowy zawarty w kawie ma zdolność neutralizowania wolnych rodników, chroni białka i lipidy naszej skóry oraz zapobiega uszkodzeniom DNA zachodzącym pod wpływem świata słonecznego.
Mydło na bazie kawy przeciwdziała oznakom starzenia, a skórze zmęczonej przywraca zdrowy wygląd. Pomaga też zwalczać i wygładzać zmarszczki, które już zdążyły się pojawić. Kawa zawiera substancje, które sprzyjają relaksacji, odprężają i wprawiają w dobry nastrój - działa jako aromaterapia.
Połączenie borowiny z kawą sprawia, iż skóra staje się oczyszczona i ujędrniona.

100 % naturalne z borowiną i z bursztynem
Połączenie borowiny z bursztynem sprawia, iż skóra staję się silnie oczyszczona i odnowiona.
Borowina i bursztyn zachowując swoje indywidualne i naturalne właściwości sprawiają, że skóra jest zadbana w sposób kompleksowy.


Opinia:

Mydełka przyciągają uwagę już samą barwą- brąz z perłową poświatą.


Pachną bardzo naturalnie i przyjemnie, zapach utrzymuje się dłużej na naszej skórze niż w przypadku innych testowanych mydeł w kostce.
Są twarde, nie odkształcają się zbyt szybko.


Dobrze się pienią, zawierają niewielkie drobinki, dzięki czemu zauważyliśmy bardzo delikatne działanie peelingujące.
Pozostawiają skórę oczyszczoną i odświeżoną, tuż po umyciu zawsze stosowaliśmy jakiś kosmetyk pielęgnacyjny do ciała, gdyż mydła nie nawilżają, nawet tego nie oczekiwaliśmy, od nawilżania są inne produkty. Nie odnotowaliśmy wysuszenia, ani jakiegokolwiek działania drażniącego, zatem jesteśmy zadowoleni z mydeł i je polecamy.

https://www.facebook.com/mydlarniapowrotdonatury

Lubicie mydła w kostce?

Pozdrawiamy,
G&M

18 komentarzy:

  1. Dawniej nie lubiałam mydełek czy to do twarzy czy do ciała ale teraz je sobie bardzo cenie :)
    Mam prośbę czy możecie mi poklikać w link '' tutaj?:
    http://daquerre.blogspot.com/2014/05/zielona-parka-z-sheinside.html
    Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesują mnie te mydła. Lubię, kiedy moja twarz jest odświeżona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te mydełka i sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OO stęskniłam sie trochę za mydełkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie używałam takich mydełek, ale planuję powrót!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię mydełka naturalne i od jakiegoś czasu tylko takie mam w domu ;)
    Ja też dostałam od firmy 2 mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się zakochałam w ich mydełkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam wersję z woskiem pszczelim i zapach skutecznie zniechęcał do używania ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pachną to chętnie wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam do czynienia z tymi mydełkami, ale zdecydowanie bardziej wole płynne mydła, żele do mycia niż te w kostce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej... nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam do czynienia z mydełkami w kostce... Na naturalne chętnie bym się skusiła, szczególnie na kawowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam mydlo aleppo i bardzo je lubię. Takie mydełka to fajna sprawa, bo są naturalne, a dodatkowo bardzo wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za mydłem w kostce...

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie miałam takiego mydła

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mydełka bardzo lubię i sama stosuję, nawet kiedyś robiłam swoje :)

    OdpowiedzUsuń