niedziela, 27 listopada 2016

Dr Hauschka w trosce o delikatną skórę pod oczami!

Hej!

Ostatnimi czasy szukam doskonałego kremu pod oczy, gdyż upływający czas, jak i inne czynniki przyczyniają się do powstawania oznak zmęczenia w postaci cieni pod oczami, czy odwodnienia. Jako, że skóra pod oczami jest bardzo cienka warto zadbać o nią szczególnie.



Dr Hauschka - Balsam pod oczy

Balsam pod oczy Dr Hauschka zamknięto w niewielkim słoiczku, 10ml kosztuje obecnie 95zł - KLIK.



Wpierw pomyślałem, że te 10ml to bardzo mało, ale kilka tygodni testowania sprawiło, że mam zupełnie inne zdanie- balsam ma bardzo gęstą, wręcz "twardą", zbitą konsystencję i jest prze to niesamowicie wydajny.
Po rozgrzaniu w palcach konsystencja staje się lżejsza, co powoduje, że przyjemnie rozprowadza się go na skórze pod oczami i można wykonać masaż.



Pozostawia skórę wygładzoną, nawilżoną i natłuszczoną, ale nie obciąża jej.
Muszę przyznać, że to prawdziwa intensywna dawka regeneracji dla delikatnej skóry wokół oczu. Mam wrażenie, że krem spowodował, że cienie pod oczami trochę się zmniejszyły.
Spojrzenie stało się świeższe, dzięki redukcji oznak zmęczenia.
Przy swoich niezaprzeczalnych atutach kosmetyk w żaden sposób negatywnie nie wpływa na skórę, nie podrażnia, nie uczula. Poziom nawilżenia w zupełności mnie satysfakcjonuję i w tym aspekcie krem jest jednym z moich ulubionych, a wiele kremów było dla mnie zbyt lekkich lub po prostu za ciężkich, tłustych.
Polecam go osobom, którym zależy przede wszystkim na nawilżeniu i odżywieniu delikatnej skóry pod oczami, bo to robi naprawdę doskonale.


Ściskam,
Greg

4 komentarze: