poniedziałek, 28 listopada 2016

Regenerum do twarzy- nowość!

Cześć,

Jak widzę opisy produktów i mają spełniać bardzo wiele funkcji szczerze myślę sobie "jak coś jest od wszystkiego to jest do niczego". Nowość Regenerum spełniać ma mnóstwo funkcji, a jak jest w rzeczywistości po miesiącu testów?



Regenerum - Serum do twarzy

Produkt zamknięto w poręczną tubkę z higieniczną pompką, 40ml kosztuje ok.20zł- do kupienia w aptekach.



Konsystencja produktu jest dość lekka. Nie wchłania się może tak jak kremy matujące, dla mnie jest to jak najbardziej na plus, bo nie ściąga skóry. Błyskawicznie, bo już po nałożeniu odczuwalne jest nawilżenie.
Skóra w dotyku jest bardzo gładka i wygląda po prostu zdrowo.
Świetnie działa na cerę mieszaną, gdyż nie obciąża partii tłustych, a dobrze nawilża normalne/odwodnione.


Wielkim plusem jest filtr SPF 15, który przy obecnej porze jest dla mnie wystarczający. 
Generalnie jak dla mnie jest to taki krem BB, tylko, że bez koloru. Faktycznie ma działanie pielęgnacyjne i ochronne. Myślę, że to świetny produkt na co dzień dla większości rodzajów cery, nie tylko dla kobiet:)
Aczkolwiek myślę, że będzie spisywał się doskonale pod makijaż, bo dość szybko się wchłania i nie obciąża skóry.
Reasumując uważam, że nie zawsze jak coś jest od "wszystkiego" to jest do niczego i ten kosmetyk jest tego przykładem. Co do zapewnień o zwiększeniu jędrności, czy redukcji zmarszczek ciężko mi się wypowiadać, bo takich problemów nie mam, aczkolwiek uważam, że są od tego inne, intensywniej działające produkty.


Pozdrawiam,
Greg

10 komentarzy:

  1. Totalna nowość dla mnie:)
    Chętnie się zapoznam z tym produktem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten kremik. Fajnie, że od razu działa nawilżająco. Cena przystępna, może wypróbuję bo powoli kończy mi się kremik z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze się sprawdza i nadaje pod makijaż

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz go widzę, zaciekawił mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o tym serum jeszcze :) fajnie się dowiedzieć z Twojej recenzji o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałyśmy, że jest regenerum do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie ta firma średnio odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń