środa, 4 stycznia 2017

Jeden z najpiękniejszych męskich zapachów!

Kochani,

Pewnie większość z Was wie jaka radość nam towarzyszy, gdy znajdziemy swój ulubiony zapach..
Ja akurat mam tak, że mam ich co najmniej trzy, jednym z nich okazał się zapach Lambre, o którym dziś Wam napiszę.



LAMBRE - woda toaletowa męska #18

Woda znajduje się w ciekawej buteleczce z minimalistyczną szatą graficzną. Występuje w wersji 20 i 50 ml ( w cenie ok. 40 i 70zł) zapraszam do sklepu - KLIK.


Zapach pełen jest nut cytrusowych, jak i drzewnych.
Zdecydowanie na pierwszym miejscu wyczuwam nuty owocowe, następnie drzewne, słodką wanilię również (mój ulubiony zapach).
Nuty, które wymienia producent faktycznie mają swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości.
Zapach jest bardzo rześki, kuszący, pobudzający do działania i dodający energii.
Uważam, że dzięki swojej lekkości i świeżości doskonale nada się na cieplejsze miesiące, ale mnie będzie towarzyszył cały rok :)


"Stworzony z myślą o energicznych, nowoczesnych, wysportowanych mężczyznach, którzy stawiają przed sobą konkretne cele." - Nic dodać, nic ująć- uważam, że jest idealny dla mnie nie tylko z opisu, ale przede wszystkim doskonale dopasowany do moich zapachowych upodobań.
Co do trwałości to jestem również zadowolony-  wyczuwam go co najmniej 6-8 godzin.


Znacie kosmetyki Lambre? Jeśli tak- sprawdziły się u Was?

Pozdrawiamy,
Greg&Mika

6 komentarzy: