piątek, 20 stycznia 2017

Naturalny efekt botoksu z Resibo

Cześć!

Ostatnimi czasy coraz częściej sięgam po naturalne produkty do pielęgnacji, szczególnie jeśli chodzi o pielęgnację skóry twarzy. Przykładem tego typu produktu jest serum intensywnie wygładzające marki Resibo, o którym dziś Wam napiszę :)



RESIBO - SERUM NATURALNIE WYGŁADZAJĄCE

Serum zamknięte w niewielkim, szklanym opakowaniu z praktycznym dozownikiem- pipetą. 20ml kosztuje 129zł- KLIK.



Produkt ma postać olejku, co wcale nie powinno dziwić, gdyż skład obfituje w naturalne olejki. Serum stosuję na noc od wielu tygodni. Stosowane w niewielkiej ilości wchłania się całkowicie, nie powoduje u mnie wzmożenia wydzielania sebum. Od razu mogę nałożyć krem.
Produkt błyskawicznie nawilża skórę, tuż po nałożeniu jest gładsza i ożywiona, ale nie tłusta i lepka. Przy obecnej porze roku często występuje u mnie uczucie ściągnięcia is serum świetnie to niweluje.
Po kilku tygodniach stosowania stwierdzam, że dzięki temu preparatowi skóra jest znacznie lepiej nawilżona, odżywiona i gładsza. Jej koloryt został wyrównany, a objawy zmęczenia zminimalizowane poprzez dodanie skórze subtelnego blasku. Rzadziej na mojej twarzy pojawiają się również wypryski, a te już powstały goją się szybciej. Po obudzeniu zauważam, że skóra wygląda na zdrową i zrelaksowaną. Niewiele produktów daje tak spektakularne efekty w krótkim czasie.

Pozdrawiam,
Greg

9 komentarzy:

  1. tyle o nim dobrego słyszałam... muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy zachwycają się tym olejkiem, serum, będę musiała w końcu je wypróbować. chciałabym aby moje zmarszczki na czole nieco się spłyciły . mam niestety bogatą mimikę.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę kiedyś sięgnąć po ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam olejek do demakijażu tej firmy i to już drugi, istne cudo, po to serum na pewno sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja skóra kocha sera, te rowniez mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe. U mnie jest co wygładzać, więc byłoby jak znalazł. O marce ostatnio głośno i to w superlatywach :)

    OdpowiedzUsuń